Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Länka då till det näthatet.
Det har jag ju redan gjort? Jag har dock hela tiden sagt att jag inte räknar det här som näthat och har inte heller använt det ordet någonstans. Jag har ingenstans heller tyckt att feminismen i sig på något sätt ska stå till svars. Jag skrev väldigt tidigt i tråden att jag tyckte topicen var väldigt illa vald. Jag har aldrig skrivit något trans eller homofobiskt någonstans. Över huvud taget har jag min åsikt varit ganska identiskt med Den som Lucas vän har och som du själv ger uttryck här
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det man kan förvänta sig av FU och F! är att de tar en titt på hur deras företrädare betett sig och gör en bedömning om de verkligen är rätt personer att företräda deras parti ...
.
Så jag förstår faktiskt inte alls varför jag ska klumpas ihop med en massa random personer enkom för att jag delar kön med dem eller för att du och jag har varit oense om saker i andra trådar?
Min kritik mot dig i den här tråden har främst handlat om att du vägrat försöka sätta dig in i vad som faktiskt har och att du i mitt tycke har lyft fram Lucas provokativa jargong som något av en förmildrande omständighet, även om det inte var så du menade så har det känns ganska konstigt och lite osmakligt i mina ögon sättet som du har tagit upp detta gång på gång och det är ju fler än jag som har reagerat på sättet du har formulerat dig gällande just detta. I mina ögon är responsen på Lucas tweets helt oproportionerlig och går inte att ursäkta på något vis.
Citat:
Det börjar verkligen kännas som att du inte väljer att vantolka utan bara har svårt att förstå.
Japp, fint att du äntligen har insett att jag inte väljer att vantolka dig. Jag har väldigt svårt att förstå mycket av det du skriver.