Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det är inte jag, utan bland andra du själv, som börjat dra upp jämförelser.
Vem som började dra upp jämförelser kan vi låta ha osagt, det är inte relevant just i detta fallet eftersom jag går direkt på ditt sätt o just din jämförelse. O jag säger igen att den jämförelsen som du kom med är helt o håller oanvändbar i resonemanget - din situation o hur du skulle reagera spelar ingen roll för Lucas va i en helt annan sist som du försöker bortse ifrån.
Citat:
Du är medveten om att det framstår som rätt äckligt att du försöker göra gällande att du skulle vara insatt i vad som gällde för Lucas.
Framstår det som äckligt att jag har en åsikt, en idé o ett förmåga att tänka kritiskt till den situation som skapades av feministerna gentemot Lucas? Jag är ledsen att du tar det så.
Citat:
Självklart ser du inte hyckleriet eftersom du själv är just en hycklare i detta.
När du här likställer antifeminist med att vara hycklare så - då tar jag till mig det med stor ödmjukhet, tacksamhet o respekt - jag sträcker mig så långt så att jag tom kan säga att jag är stolt att vara en hycklare i så fall. Till skillnad mot dig Micro som bara kommer med tomma o lama meningar som inte betyder så mycket. Du är inte vass nog.