2014-07-15, 02:28
Medlem
Greenbridges avatar
Kan inte skapa ny tråd så skriver här istället; Ligger nu och har tagit ca 0,1-0,15 g och mår bra och så. Kan koncentrera mej på det jag vill. Problemet är bara det att jag är sjukt trött i hela kroppen och vill bara ligga i sängen och dega. Egentligen vill jag göra något vettigare när jag är tjackad eftersom det är det mitt huvud vill. Så har ni några förslag på vad jag kan göra för att bli piggare?
Citera
2014-07-15, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenbridge
Kan inte skapa ny tråd så skriver här istället; Ligger nu och har tagit ca 0,1-0,15 g och mår bra och så. Kan koncentrera mej på det jag vill. Problemet är bara det att jag är sjukt trött i hela kroppen och vill bara ligga i sängen och dega. Egentligen vill jag göra något vettigare när jag är tjackad eftersom det är det mitt huvud vill. Så har ni några förslag på vad jag kan göra för att bli piggare?
Upp ur sängen och hitta på precis vad som helst!
Vet inte hur många gånger jag gått och lagt mig just för att jag behöver vilan, sen ska jag bara upp och t.ex. kolla den där boken jag letade efter för tre månader sedan, och sen vips så har man sorterat hela bokhyllan, läst igenom åtta gamla dagböcker samt ägnat tre timmar åt att googla efter ett gammal festivalragg från 2009 som man endast minns förnamnet och färgen på underkläderna på.
Citera
2014-07-15, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putte-sthlm
På frågan varför du inte får någon kick. Du kan nog behöva öka dosen till 0.4-0.5g. Använd en gul nål istället för en brun. Då får du fortare in lösningen i venen och det kickar på bättre.

Skulle hellre säga att han verkligen koncentrerar sig på att få in hela den första lösningen är viktigare Då du är ovan, tror det var så, är det vanligt att man går för djupt och perforerar kärlet.
När du får svar ska inte nålen många mm ur läge och framförallt inte då i lodrät riktning. Koncentrera dig på att hålla nålen i det läge du dragit svar bara, gå ev in med nålen längre i kärlet inte djupare.

Är riktigt kass på sätta på mig själv jag med och har, precis som du, upplevt minimal till ingen kick de gånger jag endast fått in en del av lösningen i venen o resterande subkutant. Även då jag slagit i mig en rejäl rykare
Citera
2014-07-15, 08:41
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Det där är nog lite som med opioider, dvs att vissa människors magar inte klarar av det, jag vet folk som alltid spyr när dom drar bums, medans vissa inte verkar av något strul med magen alls

Det beror på, om det är klet och otorkat så bör du torka det först, därefter så kommer det med största sannolikhet ändå att fastna i underlaget du snortar ifrån samt på kreditkort. Men det funkar nog utmärkt att snorta ändå skulle jag tro! Möjligt att det svider mer än snus torrt sönderbankat bums!

Lyckades torka det ganska bra, så har en rätt fin form nu. Var ju pisskletigt från början eller någonting, lite struligt bara, men inga problem förutom som du sa att jag man fick sitta med verktygen och skrapa ner allt och vice versa (får ju inte missa ett korn). Ja det sved som fan men du vet ju lite varför i PMet, vill inte outa mig ännu mer (redan outad flera gånger pga inlägg jag skrivit och så har folk lyckats koppla vem jag är direkt, liksom, pga småsaker).

Bra skit iaf 8-11h and going strong. Tack för svaret! Finns det förresten någon annan anledning än de du nämnde pga att det var liite kletig konsistens? blir det sämre effekt? Tar aldrig tjack annars så har ingen aning.
Citera
2014-07-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Skulle hellre säga att han verkligen koncentrerar sig på att få in hela den första lösningen är viktigare Då du är ovan, tror det var så, är det vanligt att man går för djupt och perforerar kärlet.
När du får svar ska inte nålen många mm ur läge och framförallt inte då i lodrät riktning. Koncentrera dig på att hålla nålen i det läge du dragit svar bara, gå ev in med nålen längre i kärlet inte djupare.

Är riktigt kass på sätta på mig själv jag med och har, precis som du, upplevt minimal till ingen kick de gånger jag endast fått in en del av lösningen i venen o resterande subkutant. Även då jag slagit i mig en rejäl rykare
Gör allt enligt "läroboken", men brukar väl lyckas skaka till efter jag fått svar. Kanske det påverkar. Men är nästan säker att jag nån gång fått i mig allt IV.

Citat:
Ursprungligen postat av Putte-sthlm
På frågan varför du inte får någon kick. Du kan nog behöva öka dosen till 0.4-0.5g. Använd en gul nål istället för en brun. Då får du fortare in lösningen i venen och det kickar på bättre.

Ska prova med en gul nål samt 0,4-0,5g, gör också en lösning med mindre vatten. Få se om det blir nån skillnad.
Citera
2014-07-15, 12:51
Medlem
då jag har slutat med verktyg undrar jag vilket är det näst bästa sättet att få ett skönt rus
nasalt,oralt,rektalt

är det värt att ta en rövpanna (aldrig testat på tjack) eller är det bara slöseri med tjack?
Citera
2014-07-15, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMetalist01
Oh yeah, en till bula! Denna vid höger handled, håller på att bli blå, dvs till en bulblåmärke! Jag är jätte bra på IV!
Men seriöst, är det på något sätt farligt/ohälsosamt att få bulblåmärken?
Värm inte lösningen, det behövs inte med tjack.
Citera
2014-07-15, 15:26
Medlem
Dolanks avatar
Tagit 100mg 5-HTP för cirka 5 timmar sen, och tog just en bomb tjack, bör jag vara orolig?
Citera
2014-07-15, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLAM
då jag har slutat med verktyg undrar jag vilket är det näst bästa sättet att få ett skönt rus
nasalt,oralt,rektalt

är det värt att ta en rövpanna (aldrig testat på tjack) eller är det bara slöseri med tjack?

Prova du men ruset blir inte bättre eller sämre utav det. Skall tydligen svida en del. Har väl marginellt bättre upptag genom bakvägen än nasalt men att dra det i näsan är en egen kärlek i sig, lite som att köra IV.
Citera
2014-07-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Tagit 100mg 5-HTP för cirka 5 timmar sen, och tog just en bomb tjack, bör jag vara orolig?

Det kanske är bäst att fråga innan istället för efteråt?

Jag tror inte att du behöver vara orolig, men risken finns ju. Behövs med stor sannolikhet dock mer än 100mg 5-HTP för att ställa till det.
Citera
2014-07-15, 17:23
Medlem
Dolanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Det kanske är bäst att fråga innan istället för efteråt?

Jag tror inte att du behöver vara orolig, men risken finns ju. Behövs med stor sannolikhet dock mer än 100mg 5-HTP för att ställa till det.
Jag tänkte inte på att jag hade intagit 5-HTP och att amfetamin hade lite serotoninutlösning före jag tog bomben och linan.
Citera
2014-07-15, 19:47
Medlem
TraeHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Prova du men ruset blir inte bättre eller sämre utav det. Skall tydligen svida en del. Har väl marginellt bättre upptag genom bakvägen än nasalt men att dra det i näsan är en egen kärlek i sig, lite som att köra IV.

Är du helt säker eller pratar du om sånt du inte vet?

Mig veterligen skiljer sig oralt, nasalt och rektalt ofta lite mellan droger. Röven ska även ha bättre upptagningsförmåga än både näsan och magen om jag inte har helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in