2014-07-14, 18:55
Medlem
Layss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CGXVI
Kör på denna till vidare:
3 Linnen, 2 T-shirts, en sval skjorta, badshorts, chinoshorts, underkläder (något extra par för eventuella olyckor), strumpor, tandborste & tandkräm, deo, liten badhandduk, shampo & duschkräm, mobilladdare, GoPro med tillbehör, stickers för att märka upp tältet(bor på dreamville), hårvax, en keps, ett par solglasögon, en filt, kondomer, solskydd, hårsnoddar. Försöker resa så lätt som möjligt.

Hur många här ifrån flyger med partyflyget från Bromma wknd 1?

Någon som vet hur det är med att ta med alkohol in på Dreamville? Får man ta in glasflaskor eller måste man ha det i plastflaska/burkar som det är på en del ställen i sverige?

Plast som gäller. Funkade bra att tanka i sig en juice sen hälla över sprit i de flaskorna etc
Citera
2014-07-14, 19:05
Medlem
chipstitss avatar
Någon som vet hur det är med att ta med alkohol in på Dreamville? Får man ta in glasflaskor eller måste man ha det i plastflaska/burkar som det är på en del ställen i sverige?

Plastflaska / burkar är det som gäller
Citera
2014-07-14, 20:39
Medlem
Areligs avatar
Någon som vet om det är lätt att köpa alkohol inne på festivalområdet? Är det dyrt och måste man stanna i något speciellt område med sin dricka?
Citera
2014-07-14, 20:44
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arelig
Någon som vet om det är lätt att köpa alkohol inne på festivalområdet? Är det dyrt och måste man stanna i något speciellt område med sin dricka?

Har för mig att en Red Bull & Vodka kostade 7 Tokens förra året, alltså 91 SEK och det var inga problem att gå tillbaka till tältet med den. Tyckte någon sa att det fanns helrör för runt 12-1300:- också. Detta är dock inget jag sett själv.
Citera
2014-07-14, 20:47
Medlem
Areligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Har för mig att en Red Bull & Vodka kostade 7 Tokens förra året, alltså 91 SEK och det var inga problem att gå tillbaka till tältet med den. Tyckte någon sa att det fanns helrör för runt 12-1300:- också. Detta är dock inget jag sett själv.

Okej låter väl helt okej. Vad ligger en öl på?
Citera
2014-07-14, 21:48
Medlem
Vi åker via A-dam och undrar om någon vet hur tullarna ser ut mellan A-dam och Belgien ifall något råkar åka med i fickan :$
Tänker nu både bil och tåg.

vad är mest "safe" det vill säga : )
Citera
2014-07-14, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Vi åker via A-dam och undrar om någon vet hur tullarna ser ut mellan A-dam och Belgien ifall något råkar åka med i fickan :$
Tänker nu både bil och tåg.

vad är mest "safe" det vill säga : )
Citera
2014-07-14, 22:29
Medlem
Tack för tipset med platsflaska. Hade glömt det helt. Får köpa mig en läskflaska och välta över vodkan jag tjackar där nere. Lite bärs blir det också, men Vodkan går jag helhjärtat på!
Citera
2014-07-15, 00:56
Medlem
Nu är det ju såå jävla nära.. Hoppas alla får en svinfet resa och att ni faktiskt tänker på att ni är på Tomorrowland, det är ju helt sjukt när man tänker på det!!
Citera
2014-07-15, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Nu är det ju såå jävla nära.. Hoppas alla får en svinfet resa och att ni faktiskt tänker på att ni är på Tomorrowland, det är ju helt sjukt när man tänker på det!!
Har inte kunnat sova på två dygn nu för att jag e så taggad!!!!!

Ngn med tips på musik till min låda? Har preppat med 300 låtar... men behöver mermermer!!!
Citera
2014-07-15, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Efter tre fantastiska dagar är nu Tomorrowland 2013 avslutad och vad är inte bättre än att börja hypa, spekulera och diskutera nästkommande års förhoppningsvis minst lika fantastiska
"Tomorrowland".

Det är ett år kvar, ingen officiell information har släppts och deltagarna på årets festival har nog absolut inte hunnit komma hem än mindre logga in på Flashback för att dela deras festivalupplevelse. Dock finns det i år mängder av ungdomar födda år 1996 som bara väntar på information om denna omtalade festival som de kommer ha chansen att besöka 2014.

Vi kan börja med att kopiera in all den informationen vi har från föregående trådar om föregående festivaler

Kan man boka ifrån viagogo biljetter? Och sen att msn kommer kvällen innan allt börjar???
Citera
2014-07-15, 09:11
Medlem
Går det att köpa tokens/kuponger med kort eller gör man bäst i att växla kontanter här hemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in