Citat:
Ursprungligen postat av
Scull
Jag tror att han har startat den här tråden för att han blev emotsagd i en annan tråd när han påstod att män inte var lika gnälliga över att bli misshandlade som kvinnor över att bli våldtagna.
Jag fattar inte riktigt.
Klart du inte gör
Jag tyckte bara att er åsikt var väldigt avvikande och tänkte bara kolla den mot de mest hatiska feministernas. Det känns ju som att ni inte vill säga emot varandra i onödan och då vill jag bara göra chefen (dvs de mest hatiska feministerna) uppmärksamma på era snedsteg. Ni hatar inte tillräckligt.
Sen att du ljuger och hela vägen stod bakom att det var mer synd om män tills den här tråden dök upp är ju en helt annan femma. Det var det jag tyckte var märkligt, vanligtvis brukar inte feministerna på fb erkänna att män ens har mer prostata-cancer än kvinnor.
Det hade bara varit så befriande att se dig hålla samma ton mot micro och scott som du gjorde mot mig när jag hävdade samma sak som dem.
Helt enkelt är ni två vindflöjlar som inte vill ha en annan åsikt än de andra feministerna trots att ni hetsat med härskartekniker mot mig i den andra tråden när jag tog samma åsikt som dem fast mildare.