2014-07-12, 03:19
Medlem
VietnamByNights avatar
Fr cirka en mnad sen var jag i Grekland med ngra vnner och vi var p en sn dr supermarket. Vi tog varsin korg och fyllde med sprit, godis, mat och diverse annat smtt och gott. Nr vi plockat klart och lekt runt i butiken s gr vi mot kassan och dr str en mor med sina tre barn som hon frsker hlla koll p.

Barnen sliter i henne och ska ha det ena och det andra samtidigt som hon frsker f fram pengarna ur plnboken. Till slut fr mamman nog och ryter till mot sin son i 6-7 rs ldern som gr och vlter flaskor i dryckeshyllan och pojken flippar d ur s in i helvete och brjar kasta Cola-flaskor och liknande mot sin mor. Under hela tiden skriker ungen och halvt sjunger.

Jag och mina vnner str och frsker hlla oss fr skratt. Men d, d kom det; pojken springer fram till sin lillasyster med en Cola-flaska och slr henne i huvudet med den s att hon faller ihop och grter. Kassrskan ser vid det hr laget extremt obekvm ut.

En av mina vnner brjar d skratta och det smittar sklart av sig och vi str och skrattar som galningar medans modern gav oss blickar som var en blandning av sorg och ilska. Mamman tar sina varor och gr snabbt drifrn med sina barn och det blir vr tur att betala. D sger kassrskan "What the fuck just happened?!"
Citera
2014-07-12, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VietnamByNight
Fr cirka en mnad sen var jag i Grekland med ngra vnner och vi var p en sn dr supermarket. Vi tog varsin korg och fyllde med sprit, godis, mat och diverse annat smtt och gott. Nr vi plockat klart och lekt runt i butiken s gr vi mot kassan och dr str en mor med sina tre barn som hon frsker hlla koll p.

Barnen sliter i henne och ska ha det ena och det andra samtidigt som hon frsker f fram pengarna ur plnboken. Till slut fr mamman nog och ryter till mot sin son i 6-7 rs ldern som gr och vlter flaskor i dryckeshyllan och pojken flippar d ur s in i helvete och brjar kasta Cola-flaskor och liknande mot sin mor. Under hela tiden skriker ungen och halvt sjunger.

Jag och mina vnner str och frsker hlla oss fr skratt. Men d, d kom det; pojken springer fram till sin lillasyster med en Cola-flaska och slr henne i huvudet med den s att hon faller ihop och grter. Kassrskan ser vid det hr laget extremt obekvm ut.

En av mina vnner brjar d skratta och det smittar sklart av sig och vi str och skrattar som galningar medans modern gav oss blickar som var en blandning av sorg och ilska. Mamman tar sina varor och gr snabbt drifrn med sina barn och det blir vr tur att betala. D sger kassrskan "What the fuck just happened?!"

Haha! Va det inte p Willys?
Citera
2014-07-12, 22:40
Medlem
Martensites avatar
Var p Systembolaget fr ngra veckor sedan och den kille hade kpt en hel korg full med sprit (minst 10 flaskor). Har fr mig att han fick hosta upp ca. 3000 spnn totalt. Nr han hade betalat s plockade han ner alla flaskor i plastpsar. P vgen ut s halkade han och tappade bde psarna p golvet vilket resulterade i att hela golvet blev fullt med sprit och krossat glas. Jag tyckte lite synd om honom.

En annan rolig grej var p ICA nr en ung kille frskte kpa l. Tjejen i kassan frgade efter legitimation, men killen vgrade visa. Han stog i minst 5 minuter och frskte argumentera emot. Han pstod att "det finns ingenting i den svenska lagen som sger att jag mste visa leg."
Citera
2014-07-12, 22:41
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Var p Systembolaget fr ngra veckor sedan och den kille hade kpt en hel korg full med sprit (minst 10 flaskor). Har fr mig att han fick hosta upp ca. 3000 spnn totalt. Nr han hade betalat s plockade han ner alla flaskor i plastpsar. P vgen ut s halkade han och tappade bde psarna p golvet vilket resulterade i att hela golvet blev fullt med sprit och krossat glas. Jag tyckte lite synd om honom.

Fast r det fortfarande inne i butiken s fr du nya flaskor.
Citera
2014-07-13, 00:11
Medlem
knokkelmanns avatar
Det var jvligt kul nr min polare skulle kpa ngot med kupong (lsk eller mjukost eller ngot sdant).
Kupongerna hngde vid varan de gllde, p en liten krok.
Nr han kommer fram till kassan och ska anvnda kupongen visar det sig att han tagit frsta lappen som bara r ett blad dr det str att det finns kuponger, inte sjlva kupongen.
Citera
2014-07-13, 07:27
Medlem
Martensites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Fast r det fortfarande inne i butiken s fr du nya flaskor.
Haha, jag hoppas att han fick det. Skulle ha varit jvligt surt att frlora sprit fr 3000 spnn.
Citera
2014-07-17, 23:36
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Haha, jag hoppas att han fick det. Skulle ha varit jvligt surt att frlora sprit fr 3000 spnn.

Om han hade snder flaskorna inne i butiken s fick han nya, ja. Men dremot lter det otroligt pinsamt fr stackaren som fll! Sjlv s skms jag om jag tappar en 1-krona p golvet nr jag ska betala...
Citera
2014-07-18, 13:44
Medlem
MonsieurHulots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsieurHulot
Skulle kpa risnudlar, hittade inte dem ngonstans i butiken.
Sg tv personal lasta upp varor, gick o frgade:

-Hej, har ni inga risnudlar?

Ena personalen:
-N, det har vi inte haft p lnge
Andra personalen:
-Va, det har vi visst, vi har alltid risnudlar!

.........tystnad, -Jaha, jag trodde du menade grisnjurar.
---As garv
grisnjurar ska det vara...
Citera
2014-07-18, 14:21
Medlem
Str i kassan p matvaruhuset, framfr str ett par med en kille p 3-4 r och en barnvagn med ett spdbarn. Framfr dem ett par med en bred dubbelbarnvagn. Killen smyger fram och tittar in i dubbelbarnvagnen en stund medan mamman betalar.
Killen smyger tyst tillbaka till frldrarna och sger "Jvvvlar va dom mste kn*lla" och ser frskrckt ut.
Citera
2014-07-18, 20:06
Medlem
arcillenss avatar
Stod i kn till Ica idag och framfr mig str det en ldre man som str med benen i kors och kniper, (ni vet s man gr nr man r otroligt kissndig).
Nr han ntligen har kommit fram till kassan hr man en ordentlig blt fis, sekunderna senare ser man hur det rinner en en gul/brun vtska ner fr benen, mannen betalar och gr ut mycket bredbent. Hahah det var lagom svrt att hlla sig fr garv, sg lite ut s hr http://pics.nattstad.se/4/900000/830...25850_sbig.jpg
Citera
2014-07-18, 22:32
Medlem
I kassan p "vran" lokala ICA Nra sitter det ofta en snygg tjej runt 25 r i kassan. En sen kvll skulle jag g dit och handla och framfr mig i kassan str det en man p ca 50 r. Han hade skggstubb och hade ett par crocs p ftterna, samt en gammal keps p huvudet. Denna snubbe gav vldigt mycket WT-vibbar.

Vid kassan har dom 2 sorters kondomer. Efter att han har lagt upp sina varor p bandet slnger han ett ga p kondomerna...

K=Kund
P=Personal

K - Vad ska "extra tunna" vara bra fr!?
P - Hmm, vad?
K - Ja ass dom hr kondomerna som det str "extra thin" p! Vad ska dom vara bra till?
P - Jaha! Det r mest fr njutningens skull.
K - Jaha det frsts! Men dom gr snder ganska ltt va?
P - Nej det r nog ingen fara.
K - Sger du det s! Men du kan rkna med att jag kommer tillbaka om dom spricker!
P -
Citera
2014-07-29, 23:58
Medlem
Padoops avatar
Lrdag frmiddag vid kiosken. Ser 2 araber i 15-rsldern komma in med 2 adidas vskor. Ena araben skriker till turken i kassan

-Hit med all cigg!!

Och riktar en softairgun ( ) mot garen av butiken som jobbar i kassan, idioten hade glmt ta av den orangea pluppen som r vid mynningen, s man sg ju direkt att det inte var en riktig pistol.

Turken drar d upp en riktig pistol och siktar mot killarna medan han skriker nt p turkiska. 5 sekunder senare kommer det en enorm muskel-turk med en 0.5 L cola-flaska och sular den rtt i huvudet p ena araben med vrldens kraft. Araben blir tydligen rtt snurrig och drar ner 2 jvla hyllor fyllda med glasflaskor och glasburkar. Muskel-turken som jagar dem fr fullt halkar i all vtska och drar huvudet rtt ner i backen och tuppar av. Jag och kassa-turken springer efter och lyckas f reg-nr p moppen de flydde p. Vi gr tillbaka och muskel-turken kvicknar till men r rtt groggy. Hjlpte till att stda och fick 4 flaskor Cola, 4 flaskor Sprite, 2 kanongoda vattenmeloner och inbjudan p garens 65-rsfest

Inte s jtte roligt att saker blev frstrda men vilken jvla show Vad dem gjorde med killarna senare kan vi ta ngon annan gng...

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in