2011-04-18, 03:47
Medlem
Zartazas avatar
Ja som rubriken lyder. Vad r nu det roligaste ni sett vid matkn/matkassan vid till exempel ica? Det enda roliga som jag kan komma p r att ngon halkade p ett papper eller ngot liknande och gjorde en jvla vurpa mitt p golvet med hela kn stirrandes p sig.
Citera
2011-04-18, 05:47
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Sg en gubbe en gng som hade kt bra lngt fr att kunna utnyttja ngra rabattkuponger p kaffe. Sedan hade han tagit ngot annat kaffe n det kupongerna gllde och stod och tjafsade om det i tskilliga minuter. Han var aldrig frbannad men tyckte bara att det var kaffe som kaffe och d och d fick han ur sig ngot skratt som jmfrs bst med hstgngg.
Citera
2011-04-18, 06:23
Medlem
Haha. Kommer ihg nr jag och 4 polare va p Coop Forum och skulle handla lite kk som sedan skulle skljas ner med ett par kalla. Iaf s gick vi till ktt disken och tog vll ktt fr en 500-600kr. P vgen till kassan hrde jag en unge som skrek som om ngon frskte dda han, fick syn p han efter typ 10 sekunder och sg att han va vll runt 12 r. Allts ingen 4-5 ring som grter fr dom inte fick godis.

Anyways s p ngot jvla vnster kom dom fre oss i kassan. Sen precis utanfr kassan s har dom massa leksaker, ni vet "lgg i 10kr" s stter man sig i en bil s ker den upp och ner, vnster hger i typ 20 sek. Aja, den hr 12 ringen iaf ville ka i "Helikoptern" och skrek p sin mamma ca 20 meter bort att hon ska fan ge han pengar. 12 ringen som trngde sig i kn till "leksaken" brjade g mig jvligt hrt p nerverna. 12 ringen kom bort och mamman ppnade sin plnbok. Jag sa d hgt o tydligt "Fy fan fr frldrar som inte har pli p sina ungar och lter dom bete sig som bortskmda jvla idioter" Morsan kollade p mig och tog t sig jvligt hrt (Villket va hela pongen med att sga det hgt) Iaf s vek sig mina polare av skratt och jag brjade vll sm filna (Svrt att hlla sig fr skratt nr man har 4 polare bakom sig som skrattar s dom pissar p sig) S vi brjade skratta rtt hrt och av ngon anledning s vnder vi oss om. Och dr str Jnkpings fetaste tjej med mjukis byxer uppe vid axlarna s man sg ju elefant klven (Ingen jvla kamel t hr inte) och jag fick nstan en hjrt attack och vi alla brjade skratta s sjukt mycket att hela jvla affren kollade p oss. Och tjockisen brjade typ grta (Kan frst henne) men jag kunde fan inte sluta skratta, inte mina polare heller. S det slutade med att mamman till ungen slet tag i sin unge coh gav han inte ngra pengar. Och tjockisen lmnade en hel korg med chips o godis p golvet och sprang ut ur affren. Med andra ord, morsan sparade pengar och lxade skert upp ung jvlen. Och den tjocka tjejen kanske fattade att det inte r bra att ta 4 chips psar till 1 film och brjade banta. Haha, sorry fr wall of text. <3
Citera
2011-04-18, 06:32
Medlem
brianmolkos avatar
Gubben som erknde i kassan att han fanns med i brottsregistret ..
Citera
2011-04-18, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessajah
Haha. Kommer ihg nr jag och 4 polare va p Coop Forum och skulle handla lite kk som sedan skulle skljas ner med ett par kalla. Iaf s gick vi till ktt disken och tog vll ktt fr en 500-600kr. P vgen till kassan hrde jag en unge som skrek som om ngon frskte dda han, fick syn p han efter typ 10 sekunder och sg att han va vll runt 12 r. Allts ingen 4-5 ring som grter fr dom inte fick godis.

Anyways s p ngot jvla vnster kom dom fre oss i kassan. Sen precis utanfr kassan s har dom massa leksaker, ni vet "lgg i 10kr" s stter man sig i en bil s ker den upp och ner, vnster hger i typ 20 sek. Aja, den hr 12 ringen iaf ville ka i "Helikoptern" och skrek p sin mamma ca 20 meter bort att hon ska fan ge han pengar. 12 ringen som trngde sig i kn till "leksaken" brjade g mig jvligt hrt p nerverna. 12 ringen kom bort och mamman ppnade sin plnbok. Jag sa d hgt o tydligt "Fy fan fr frldrar som inte har pli p sina ungar och lter dom bete sig som bortskmda jvla idioter" Morsan kollade p mig och tog t sig jvligt hrt (Villket va hela pongen med att sga det hgt) Iaf s vek sig mina polare av skratt och jag brjade vll sm filna (Svrt att hlla sig fr skratt nr man har 4 polare bakom sig som skrattar s dom pissar p sig) S vi brjade skratta rtt hrt och av ngon anledning s vnder vi oss om. Och dr str Jnkpings fetaste tjej med mjukis byxer uppe vid axlarna s man sg ju elefant klven (Ingen jvla kamel t hr inte) och jag fick nstan en hjrt attack och vi alla brjade skratta s sjukt mycket att hela jvla affren kollade p oss. Och tjockisen brjade typ grta (Kan frst henne) men jag kunde fan inte sluta skratta, inte mina polare heller. S det slutade med att mamman till ungen slet tag i sin unge coh gav han inte ngra pengar. Och tjockisen lmnade en hel korg med chips o godis p golvet och sprang ut ur affren. Med andra ord, morsan sparade pengar och lxade skert upp ung jvlen. Och den tjocka tjejen kanske fattade att det inte r bra att ta 4 chips psar till 1 film och brjade banta. Haha, sorry fr wall of text. <3

Hahahahaha hrligt att lsa tidigt p morgonen
Citera
2011-04-18, 07:40
Medlem
Kaptenenjons avatar
Citat:
...Jnkpings fetaste tjej med mjukis byxer uppe vid axlarna s man sg ju elefant klven (Ingen jvla kamel t hr inte) och jag fick nstan en hjrt attack och vi alla brjade skratta s sjukt mycket att hela jvla affren kollade p oss.

Haha

Vrsta (mest irriterande?) jag sett var nog en ldre dam som insisterade p att hennes kuponger var giltiga i skert 5 minuter.
Citera
2011-04-18, 08:58
Medlem
Limhamns avatar
Tyvrr inte skdeplatsen fr den strsta humorn men det roligaste jag sett var killen som slog sig sjlv p kulorna nr han skulle ta en plastpse. Det var lite trngt och han tog tag i plastrullen och psen lossnade inte. Han slet till fr kung och fosterland (sg det ut som) och knytnvade sig sjlv till knstende.

Antar att det inte var det stoltaste gonblicket i den sjlvbiografin. Som vittne klart uppfriskande...
Citera
2011-04-18, 09:33
Medlem
krautbrains avatar
En frrvirrad ldring r p och ska smprata med alla anstllda i butiken medans jag r inne och handlar. Vl i kassan s r han sjlvklart framfr mig. Han frsker f fram namnet p en film han vill hyra. Den informationen han har r "Det r den dr med negern och pennan". Detta gckade mig i flera veckor vad fan det kunde vara fr film, tills en polare lyckades kncka det.

Citera
2011-04-18, 09:36
Medlem
klaskltters avatar
Citat:
text

Haha, ovntat slut!

roligaste jag varit med om r vl att det r WT's som luktar illa dr jag brukar handla, s inte roligt alls dvs. Tur att man flyttar
Citera
2011-04-18, 09:48
Medlem
En snubbe som insisterade p att kassrskan hade tagit hans hundralapp medan hon sa att hon inte hade ngot minne av det (allts en hundralapp fr mycket). Han stog skert och argumenterade i en kvart, ville att kassrskan skulle kolla bandet i videokameran som bevis, sade att kassrskan var en tjuv, tillslut fick personal tillkallas eftersom att han vgrade ge sig... Och s lg hundralappen i hans egna ficka.

Har fr vrigt sett en gubbe ocks som inte hittade sin krring (kanske 65 r), och efter ett tag sa han "h, jag ker hrifrn", HAHA!
Citera
2011-04-18, 09:50
Medlem
Fukitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limhamn
Tyvrr inte skdeplatsen fr den strsta humorn men det roligaste jag sett var killen som slog sig sjlv p kulorna nr han skulle ta en plastpse. Det var lite trngt och han tog tag i plastrullen och psen lossnade inte. Han slet till fr kung och fosterland (sg det ut som) och knytnvade sig sjlv till knstende.

Antar att det inte var det stoltaste gonblicket i den sjlvbiografin. Som vittne klart uppfriskande...

Haha det dr vckte min LOL. Stackars man, dock hade jag legat bredvid och skrattat.

terkommer nr jag minns ngon. Kommer knappast sl den sjlvslagna pungen dock :P
Citera
2011-04-18, 09:55
Medlem
h20h_s avatar
nn snubbe som fick fr sig o kpa 3kg tuggumin (kulor)

det gick hl i psen nr han skulle slita upp den frn vagnen och alla rullade ut ver golvet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in