2014-07-12, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Äckligt eh? Hm, undrar varför vissa killar VÄLJER att gå till fnask när det finns sådana fantastiska tjejer/kvinnor som dig...?

De flesta killar har nog ett otillfredsställande sexliv, men de är så desperata att de hellre nöjer sig med det än inget alls. Jag har propagerat för att förhållande och sex med en vanlig svensk kvinna är kraftigt överskattat i en annan tråd...

(FB) Till alla självutnämnda snälla killar och andra fittor utklädda till män...

men det blev inte mycket liv där eftersom alla svenska fittor till män har fullt upp med att ömka sig själva.

Hon tycker ju uppenbarligen inte om det så varför skulle hon göra det?

Vad blandar du in mig där för, jag har inget med deras förhållande att göra. Du kan väl suga hans kuk om du vill blanda dig in i deras sexuella förhållande men håll mig utanför det tack så mycket.

Självklart ska hon inte suga kuk om hon tycker det är äckligt och inte gillar det.

De passar uppenbarligen inte ihop. Han får väl hitta någon som gillar att ha sex på ungefär samma sätt som han själv.
Citera
2014-07-12, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nie
Hon tycker ju uppenbarligen inte om det så varför skulle hon göra det?

Vad blandar du in mig där för, jag har inget med deras förhållande att göra. Du kan väl suga hans kuk om du vill blanda dig in i deras sexuella förhållande men håll mig utanför det tack så mycket.

Självklart ska hon inte suga kuk om hon tycker det är äckligt och inte gillar det.

De passar uppenbarligen inte ihop. Han får väl hitta någon som gillar att ha sex på ungefär samma sätt som han själv.

Därför att i ett förhållande får man kompromissa och inte bara tänka på sig själv. Men ni kvinnor ska bara ha, ha och ha ännu mer utan att bjuda ett skit tillbaks.
Som tur är så slipper man sånt skit nuförtiden...
Citera
2014-07-12, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men titta på vad kvinnor gör i verkligheten. Normen är att kvinnor gifter sig uppåt, inte med män som är likställda eller under dem i utbildning, inkomst, social status. Om det inte var viktigt för kvinnor skulle de gifta sig med män på samma nivå. Det visar att alla vanliga kvinnor prostituerar sig precis som vilken gatu-hora som helst. Varför ska det då vara tillåtet att köpa kvinnors sexuella tjänster med utbildning, inkomst, status men inte med cash?
Normalt brukar man inte kalla det prostitution om det är långtidskontrakt du måste börja göra skillnad på det även om du tycker det är samma så tycker ingen annan det är då är det bättre om du använder samma språk som oss annars blir det bara förvirrat det är lätt att du blir missförstådd man kan inte hålla reda på vad fu menar
Citera
2014-07-12, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theRulerOfBethos
Ett hett tips är att titta på valfri naturdokumentär om du vill veta hur dynamiken mellan könen i grunden funkerar, när allt intellektuellt och all moral är avskalad. Det är i grunden inte annorlunda för människan, bortsett från att vi har lite mer sociala koder att ta hänsyn till (och vissa har dessutom ett samvete, misstänker dock att dessa är i minoritet). Går du ut i naturen så kommer du både att se att våldtäkter är standard och att hannarna är beredda att döda varandra för att få para sig med honan. Har jag förresten berättat om experimentet med när man lärde ut konceptet om pengar till apor? Tror det dröjde en halvtimme. Sedan dök den första prostituerade apan (en hona) upp.

När vi ännu är inne på djurriket så tänker jag ofta på spindlarnas tillvaro. Där hannarna är beredda att riskera sina liv för att få sätta på honorna. När processen är över så äter hon gärna upp honom. Tidigare undrade jag hur spindelhannarna kunde vara så dumma att de riskerade sina liv för att få sex trots att de bevisligen visste vad som väntade dem. Sedan insåg jag att många av oss män fungerar precis likadant och att det finns ett antal män som nästan bokstavligen ger sig in i relationer (korta som långa) med kvinnor som är livsfarliga för dem, enbart för att kunna få tag i sex.

Ingen förnekar att män har en tendens att bete sig som djur. De flesta antifeminister här är nog rätt medvetna om det. Både män och kvinnor har mindre smickrande sidor. Skillnaden är att männen verkar vara mer medvetna om sina brister, medan feministerna mer verkar vilja sätta kvinnorna på någon sorts piedestal och inte riktigt vilja se sina egna mindre smickrande sidor.
Jag håller med dig det är väldigt intressant som du vet har vi ju flyttat ut från jungeln och bor i en civilisation det förändrar i princip det mesta visst reptil hjärnan finns ju kvar men inte för att vi ska överleva på samma sätt
Citera
2014-07-13, 00:08
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Hur fan kom du fram till det?
Tror du att städare i allmänhet älskar sitt jobb, och när de har en dålig dag gör ett lika bra jobb som vanligt?
Det gör ju ingen.

Jag håller med om din poäng, men du är helt ute och cyklar med ditt argument.
Vet inte om du någonsin jobbat som städare eller administrerat städarjobb. Men det du säger verkar tyda på att du har noll erfarenhet av detta. Naturligtvis finns en effekt, men den är minimal. Om du däremot ska ligga med någon spelar sinnesstämningen väldigt stor roll för hur kul det hela blir.

Dvs. du är helt jävla dum i huvudet, precis som vanligt.
Citera
2014-07-13, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Vet inte om du någonsin jobbat som städare eller administrerat städarjobb.

Nej, det har jag inte. Är städjobb något alldeles särskilt arbete eller?
Menar du att det är skillnad på om en städare har en bra dag och om en snickare har en bra dag?

Citat:
Men det du säger verkar tyda på att du har noll erfarenhet av detta.

Så du menar att man måste ha varit just städare för att kunna sätta sig in i att ens arbete blir lidande om dagsformen är dålig och sinnesstämningen är låg?

Citat:
Naturligtvis finns en effekt, men den är minimal.

Alldeles nyss fanns inte den effekten enligt dig.
Och givetvis är den inte minimal, utan ganska avgörande.

Citat:
Om du däremot ska ligga med någon spelar sinnesstämningen väldigt stor roll för hur kul det hela blir.

Javisst, precis som det spelar stor roll hur du mår när du ska utföra alla sorters arbetare.
Eller menar du att det enda vi får jämföra med här är städjobb och prostutition, för du verkar ha fastnat mellan de två.....

Citat:
Dvs. du är helt jävla dum i huvudet, precis som vanligt.

Du gjorde det ganska tydligt nu för alla här inne att det faktiskt är du som lider av ett dumt huvud.
Men det är klart, det gör du ju regelbundet.
Citera
2014-07-13, 04:33
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jag håller med dig det är väldigt intressant som du vet har vi ju flyttat ut från jungeln och bor i en civilisation det förändrar i princip det mesta visst reptil hjärnan finns ju kvar men inte för att vi ska överleva på samma sätt

Den moderna människan så som vi känner vår art idag, har funnits i kring 65 000år det är en blinkning i vår evolutionära historia. Saker vi sällan tänker på är tex Amerika världens ledande ekonomi blev upptäckt 1492 bara 522 år sedan. Första tv sändningen var 1936 det är 78 år sedan.

Det är lätt att tro nu med våra iphones och morerna livstil att tro att våra biologi kan ändras i samma takt som övrig utveckling. Men det är en illusion och ska jag vara ärlig skulle det i mitt tycke vara bättre om vi utvecklades mot mer sexualliberalt håll. Istället som nu där det ses som skamligt och konstigt trots att nästan alla gillar det på ett eller annat sätt.

Sex förgyller livet på ett sätt som få andra saker gör.
Citera
2014-07-13, 04:39
Medlem
Ali-Babas avatar
Världen är ändå åt helvete, låt brudar som vill sälja sex sälja det och folk som är så fula som behöver betala för det pröjsa dyrt. Va fan är detta för löjlig tråd?
Citera
2014-07-13, 08:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Normalt brukar man inte kalla det prostitution om det är långtidskontrakt du måste börja göra skillnad på det även om du tycker det är samma så tycker ingen annan det är då är det bättre om du använder samma språk som oss annars blir det bara förvirrat det är lätt att du blir missförstådd man kan inte hålla reda på vad fu menar

Att folk inte tycker att det är prostitution ändrar inte att det är prostitution. Belägg här. Se mitt exempel här. Varför gifter sig kvinnor generellt med män som har högre inkomst? Om förhållandena byggde på kärlek borde det vara lika vanligt att kvinnor gifta sig med män som har lika inkomst som kvinnan och lägre inkomst än kvinnan men så är det inte,

Citat:
The research, which drew on existing data drawn from Britain and Spain, showed that 20 per cent of British women married husbands with a significantly better education than their own in 1949.

By the 1990s, the percentage of women deciding to ‘marry up’ had climbed to 38 per cent – with a similar pattern repeated in the rest of Europe, the US and Australia.

Du kan se att ungefär 40% av kvinnorna har gift upp sig, vilket betyder är de är bekräftade horor. Sen har du alla kvinnor som vill gifta upp sig men inte kan, och de som gifte sig med män med samma inkomst för pengarna, det betyder att 90% av kvinnorna är horor. Det är alltså lagligt för män att köpa sex om de gör det under en längre tid av samma kvinna (ett "förhållande") men det är inte lagligt om de gör det under 1 timme. Det finns ingen logik i det annat än att man vill skydda fula horors ställning på marknaden.
Citera
2014-07-13, 08:32
Medlem
theRulerOfBethoss avatar
Citat:

Här tycker jag att babianen har en poäng, och jag förstår inte riktigt din invändning. Om mannen exempelvis betalar en hemmafru för sex genom att han låter henne bo hos sig, han delar lönen med henne och hon lever på hans inkomst i största allmänhet, och att mannen i ärlighetens namn har det förhållandet för att det underlättar för honom att få sex. På vilket sätt är det mindre prostitution än om han bara betalar henne för tjänsten rakt av? Blir det mindre prostitution för att det betalas per timme istället för per månad. Jag förstår inte riktigt vad din invändning består i riktigt här.
Citera
2014-07-13, 08:47
Medlem
Citat:
Här tycker jag att babianen har en poäng, och jag förstår inte riktigt din invändning. Om mannen exempelvis betalar en hemmafru för sex genom att han låter henne bo hos sig, han delar lönen med henne och hon lever på hans inkomst i största allmänhet, och att mannen i ärlighetens namn har det förhållandet för att det underlättar för honom att få sex. På vilket sätt är det mindre prostitution än om han bara betalar henne för tjänsten rakt av? Blir det mindre prostitution för att det betalas per timme istället för per månad. Jag förstår inte riktigt vad din invändning består i riktigt här.

Konstigt nog har faktiskt babianen en del poäng, ibland, trots sitt märkliga orerande och underliga utspel.

Här ser vi dock feministernas hyckleri, åter igen.
Klart att de inte vill jämföra sexköp med någon form av förhållande, det skulle ju innebära att de själva förmodligen är horor, då de i sitt hyckleri givetvis letat upp en man som försörjer dem/tjänar mer än dem men trots det ylar om kvinnors styrka och rättighet till makt.
Rent juridiskt har de ett kryphål också, då sexköp endast är olagligt vid tillfälliga sexuella kontakter mot betalning.

Jag själv ser mig som ytterst jämställd och normbrytande eftersom min sambo tjänar mer än mig, jag är alltså horan i vårt förhållande.
Citera
2014-07-13, 09:45
Medlem
Citat:

Det babianen pratar om är en slags hålldam eller älskarinna. En ren hemmafru jobbar, hon gör jobbet som dagis annars skulle gjort samt det jobb som han egentligen skulle gjort i hemmet bredvid sitt eget. Och hon har det sex hon självvill ha, inte för att mannen ska "behålla" henne.

Och för övrigt så är alla dessa varianter ganska sällsynta i Sverige, i vart fall bland etniska svenskar, eftersom det är en överväldigande majoritet av svenska kvinnor som arbetar och/ eller studerar och skaffar sina egna pengar. Och en överväldigande majoritet av svenska par som delar på hushållsarbetet förutom att kvinnor jobbar lite mer där ca 30 minuter mer per dag tror jag det är idag. Så? kanske mannen betalar med sex för dessa 30 minuter av hennes extra jobb hemma?

Och detta tjat från babianen att mannen köpet hus bla bla är ju också strunt. Det vanligaste scenariot är att 2 parter finner varandra, sen köper man ett hus som man lånat till och bägge betalar av lånet.

Så Babianen pratar lika mycket strunt här som han gör överallt annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in