2014-07-12, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men (fula) kvinnors mål är att leva lyxliv typ bo i ett slott, flyga privat-jet, semestra på en yacht, och så vidare. De kan inte skaffa det på egen hand utan behöver en man som är rik. Därför är kvinnor intresserade av ett förhållande där de ger sex i utbyte mot att mannen betalar för deras lyxliv. Poängen är att ge så lite sex som möjligt i utbyte mot så mycket pengar som möjligt. Därför vill alla kvinnor gifta sig med typ Brad Pitt.

Här är belägg för det jag säger.

Det är alltså inte så att vanliga kvinnor inte säljer sex de vill bara ha mycket mer betalt än de flesta män tror. De är emot prostitution för att de tycker att sexet är för billigt, om det bara fanns eskorter som kostade 10.000 i timmen skulle de inte klaga.

Alltså, vill de gifta sig med bradbögen för att de tror att han kommer kräva lite sex? Du säger att poängen är att ha så lite sex som möjligt och därför vill de ha brad pitt, varför?

Då är väl ingvar kamprad ett säkrare kort som kan langa upp miljarder efter miljarder och som inte kräver nåt sex alls.

Du har skrivit mycket bra grejer men kopplar fan inte var i helvete bradbögen kommer in i bilden. Ska vi snacka ren rikedom finns många som är betydligt rikare.
Citera
2014-07-12, 11:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Alltså, vill de gifta sig med bradbögen för att de tror att han kommer kräva lite sex? Du säger att poängen är att ha så lite sex som möjligt och därför vill de ha brad pitt, varför?

Då är väl ingvar kamprad ett säkrare kort som kan langa upp miljarder efter miljarder och som inte kräver nåt sex alls.

Du har skrivit mycket bra grejer men kopplar fan inte var i helvete bradbögen kommer in i bilden. Ska vi snacka ren rikedom finns många som är betydligt rikare.

1) Därför att Brad Pitt är "snygg" och det är status. Att gifta sig med en man som är rik men ful är mycket mindre status.

2) Här är ett klassiskt exempel. Du inser väl att om Robert Redford skulle erbjuda en random kvinna på stan 1 miljon för sex så skulle hon göra det (ja din framtida flickvän skulle också göra det)? Men hon skulle inte nödvändigtvis göra det om Bill Gates erbjöd det för det är mycket mindre status.

3) Men om Robert Redford kan köpa sex av kvinnor som är snyggare och mer sexulla för typ 2000 kronor, då kommer de aldrig få en indecent proposal av Robert Redford, då blir det inget lyxliv.
Citera
2014-07-12, 12:25
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av life101
Från sin hallick på bordellen de arbetar på menar du?

Fördomarna haglar som vanligt. På dom kontrollerade bordellerna så har tjejerna all möjlighet av skydd med larmknappar,vakter etc.
Kunder som inte respekterar dom prostituerade bli utkastade. Det är mer än vad man kan säga om en lägenhet i förorten.

Varför vill inte dom som säger sig värna om sexarbetare ha en reglerad marknad där man kan sälja i trygga miljöer. Enkelt, dom skiter fullständigt i sexarbetarna utan har det bara som ett argument för att upprätthålla sina lagar efter sin egna moraliska kompass.
Citera
2014-07-12, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men (fula) kvinnors mål är att leva lyxliv typ bo i ett slott, flyga privat-jet, semestra på en yacht, och så vidare. De kan inte skaffa det på egen hand utan behöver en man som är rik. Därför är kvinnor intresserade av ett förhållande där de ger sex i utbyte mot att mannen betalar för deras lyxliv. Poängen är att ge så lite sex som möjligt i utbyte mot så mycket pengar som möjligt. Därför vill alla kvinnor gifta sig med typ Brad Pitt.

Här är belägg för det jag säger.

Det är alltså inte så att vanliga kvinnor inte säljer sex de vill bara ha mycket mer betalt än de flesta män tror. De är emot prostitution för att de tycker att sexet är för billigt, om det bara fanns eskorter som kostade 10.000 i timmen skulle de inte klaga.
Det är klart att om du frågar så kan du få det svaret men det är egentligen inte så viktigt för kvinnor som tjänar sin egen inkomst om du frågar män så vill de inte heller ha fruar som bara kostar pengar det är inget konstigt med det
Citera
2014-07-12, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
För en del finns säkert ett maktelement, detta uppskattas dock av väldigt många kvinnor också. Ta en titt tex på Bodycontact som tagits som exempel tidigare brukar kallas ug förkortning på Undergiven. Läser du många kvinnliga profiler så står det ofta att de är ug och söker en dominant. Det motsatta förekommer också men är mindre vanligt. Alltså att killar är ug och söker en dominant kvinna.

Hur tror du runka kan hämma en sexualdrift hos en heterosexuell man? Möjligtvis lindra. Kan inte fatta att en del har så svårt att acceptera att män är biologiskt programmerade att vilja ha sex med kvinnor i normalfallet. Homosexualitet förekommer ju också då är det samma men med samma kön.

Om du tycker detta är så fel, så tycker du i princip illa om den art du själv tillhör. Så du är rasistisk mot din egen art, väldigt begåvat.

Gillar du inte hundar heller?

Alla våldtäkter sker nog inte på grund av sexuell frustration men en del kan nog bero på det ja. En del är på grund av att det finns dåliga människor. Sen kan du ha en kombination av dom båda. Naturligtvis finns det säkert dom som gör det av rent maktbegär.

Har haft en hel del sex i mina dagar kan bara tillägga att sex överdramatiseras, nästan alla vill ha sex. Men religion och samhälleliga normer som uppkommit genom tusentals år av att vissa velat kontrollera andras sexualitet. Detta har skapat såna stigmatiseringsnormer att set blivit fult att bara vara kåt och vilja ha sex för sexets skull.

Tillägg: Tror personligen inte att bra och balanserad jämställdhet är möjlig så länge vi blundar för vår olika sexualitet. Män och kvinnor är inte lika när det kommer till sexualitet.
Det som jag inte förstår är att ni i princip själva jämför män med djur när det gäller deras sexuella frustration servar egentligen väldigt osmickrande för män hur ni tänker...
Citera
2014-07-12, 16:17
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Det som jag inte förstår är att ni i princip själva jämför män med djur när det gäller deras sexuella frustration servar egentligen väldigt osmickrande för män hur ni tänker...

Vi är djur, det är kvinnor också. Homo sapiens

Lite bättre kognitiv förmåga och intelligens än de flesta djurarter men drifter och impulser driver oss i stort fortfarande.

Trodde de flesta hade koll på det :S
Citera
2014-07-12, 16:17
Medlem
Är det så att män faktiskt mår dåligt av för lite sex? Jag har svårt att tro på det och det är ett tråkigt sätt att se på sex man kan faktiskt må dåligt av sex också så jag tycker inte det argumentet är bra ellr meningsfullt
Citera
2014-07-12, 16:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är klart att om du frågar så kan du få det svaret men det är egentligen inte så viktigt för kvinnor som tjänar sin egen inkomst om du frågar män så vill de inte heller ha fruar som bara kostar pengar det är inget konstigt med det

Men titta på vad kvinnor gör i verkligheten. Normen är att kvinnor gifter sig uppåt, inte med män som är likställda eller under dem i utbildning, inkomst, social status. Om det inte var viktigt för kvinnor skulle de gifta sig med män på samma nivå. Det visar att alla vanliga kvinnor prostituerar sig precis som vilken gatu-hora som helst. Varför ska det då vara tillåtet att köpa kvinnors sexuella tjänster med utbildning, inkomst, status men inte med cash?
Citera
2014-07-12, 16:29
Avslutad
Citat:
Är det så att män faktiskt mår dåligt av för lite sex? Jag har svårt att tro på det och det är ett tråkigt sätt att se på sex man kan faktiskt må dåligt av sex också så jag tycker inte det argumentet är bra ellr meningsfullt

Det här måste nog ändå vara ett av de mest korkade inläggen i Flashbacks historia, och det vill ta mig fan inte säga lite det...

Men inget förvånar mig längre när det gäller svenska kvinnor. I en annan tråd bölar en tjej för att hennes kille vill att hon ska suga honom. Givetvis får hon genast stöd av diverse fittor, både män och kvinnor att hon genast ska dumpa honom och att han inte förtjänar henne och annat larv.

Ja det är verkligen synd om er kvinnliga idioter att era män vill ha sex med er...
Helst ska de bara arbeta dygnet runt, lämna alla pengar över till er och inte kräva ett skit, allra minst något så hemskt som sex...
Citera
2014-07-12, 16:32
Medlem
theRulerOfBethoss avatar
Citat:

Ett hett tips är att titta på valfri naturdokumentär om du vill veta hur dynamiken mellan könen i grunden funkerar, när allt intellektuellt och all moral är avskalad. Det är i grunden inte annorlunda för människan, bortsett från att vi har lite mer sociala koder att ta hänsyn till (och vissa har dessutom ett samvete, misstänker dock att dessa är i minoritet). Går du ut i naturen så kommer du både att se att våldtäkter är standard och att hannarna är beredda att döda varandra för att få para sig med honan. Har jag förresten berättat om experimentet med när man lärde ut konceptet om pengar till apor? Tror det dröjde en halvtimme. Sedan dök den första prostituerade apan (en hona) upp.

När vi ännu är inne på djurriket så tänker jag ofta på spindlarnas tillvaro. Där hannarna är beredda att riskera sina liv för att få sätta på honorna. När processen är över så äter hon gärna upp honom. Tidigare undrade jag hur spindelhannarna kunde vara så dumma att de riskerade sina liv för att få sex trots att de bevisligen visste vad som väntade dem. Sedan insåg jag att många av oss män fungerar precis likadant och att det finns ett antal män som nästan bokstavligen ger sig in i relationer (korta som långa) med kvinnor som är livsfarliga för dem, enbart för att kunna få tag i sex.

Ingen förnekar att män har en tendens att bete sig som djur. De flesta antifeminister här är nog rätt medvetna om det. Både män och kvinnor har mindre smickrande sidor. Skillnaden är att männen verkar vara mer medvetna om sina brister, medan feministerna mer verkar vilja sätta kvinnorna på någon sorts piedestal och inte riktigt vilja se sina egna mindre smickrande sidor.
Citera
2014-07-12, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Det här måste nog ändå vara ett av de mest korkade inläggen i Flashbacks historia, och det vill ta mig fan inte säga lite det...

Men inget förvånar mig längre när det gäller svenska kvinnor. I en annan tråd bölar en tjej för att hennes kille vill att hon ska suga honom. Givetvis får hon genast stöd av diverse fittor, både män och kvinnor att hon genast ska dumpa honom och att han inte förtjänar henne och annat larv.

Ja det är verkligen synd om er kvinnliga idioter att era män vill ha sex med er...
Helst ska de bara arbeta dygnet runt, lämna alla pengar över till er och inte kräva ett skit, allra minst något så hemskt som sex...

Varför skulle en tjej vara tacksam för att en kille vill att hon ska suga hans kuk? Om hon mår dåligt av det så varför skulle hon vilja göra en så äcklig grej.

Det låter enormt korkat enligt mig, kanske inte bland det mesta korkade någon på FB har sagt men nära ....

Om man som kille lämnar över alla sina pengar till sin kvinna så är man också korkad. Och har man ett djupt otillfredsställande sexliv och inte gör slut så måste ju killen vara genuint korkad.
Citera
2014-07-12, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nie
Varför skulle en tjej vara tacksam för att en kille vill att hon ska suga hans kuk? Om hon mår dåligt av det så varför skulle hon vilja göra en så äcklig grej.

Det låter enormt korkat enligt mig, kanske inte bland det mesta korkade någon på FB har sagt men nära ....

Om man som kille lämnar över alla sina pengar till sin kvinna så är man också korkad. Och har man ett djupt otillfredsställande sexliv och inte gör slut så måste ju killen vara genuint korkad.

Äckligt eh? Hm, undrar varför vissa killar VÄLJER att gå till fnask när det finns sådana fantastiska tjejer/kvinnor som dig...?

De flesta killar har nog ett otillfredsställande sexliv, men de är så desperata att de hellre nöjer sig med det än inget alls. Jag har propagerat för att förhållande och sex med en vanlig svensk kvinna är kraftigt överskattat i en annan tråd...

(FB) Till alla självutnämnda snälla killar och andra fittor utklädda till män...

men det blev inte mycket liv där eftersom alla svenska fittor till män har fullt upp med att ömka sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in