2014-07-11, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Det är du som inte vet ett skit och ska hålla käften...
Många kåta brudar på Bodycontact? Det går ju för fan minst hundra killar på varje tjej där, och då tror jag ändå att många tjejprofiler är rent fejk.
Det var en punkt.

Är vanliga tjejer granne med brad pitt?

Tjejer vill ha sex med brad pitt, hur realistiskt är det då?

Babianbögen säger att tjejer vill ha allt av mannen ytan sex. Men samtidigt finns det sexuella tjejer som gillar sex och i andra stunder säger "hon" att kvinnor vill ha förhållande utan sex.

Kvinnor har vara sex att komma med så lägg ner ditt tramsande. Utan fittmakten skulle kvinnor vara fyllständigt och till 100 % värdelösa. De som är värdelösa kallas feminister.

Men jiddra emot för ni vet ändå inget.
Senast redigerad av landt81 2014-07-11 kl. 18:52.
Citera
2014-07-11, 18:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Du är diskussionsmässigt helt utvecklingsstörd.

1, nej du vet ingenting så håll bara käften.

2, fast de flesta kvinnor inser nog sanningen mer än dig och inser samtidigt att brad pitt bara är på tv.

3, he he... ok... så kvinnor vill helt enkelt inte ha sex. Märkligt att så många kåta brudar är på bodycontact och andra sexsajter och tydligt skriver att de vill ha KK.

4, butthurt-kortet tar du fram när du inte har nåt annat att säga. Som sagt, håll käften din verklighetsfrånvända åsna. Du har ju bevisat med dina cebsurerade videoklipp och bilder att du är ett troll.

1) Jag vet hur sexuella kvinnor fungerar för att jag är en sexuell kvinna själv. Det du skrev stämmer inte på hur sexuella kvinnor beter sig.

2) Nej de flesta kvinnor inser inte att Brad Pitt bara är på TV de flesta kvinnor tror att Brad Pitt (eller någon som är som Brad Pitt) kommer att komma fram till dem på krogen och erbjuda dem äktenskap och ett lyxliv i utbyte mot sex. Om det var så att kvinnor inte ville sälja sig för pengar skulle de gifta sig när de var 18-20 och gå vidare med livet. Varför tror du att kvinnor idag är singlar fram till 25-30? För att de vill sälja sex så dyrt som möjligt.

3) Tror du att kvinnor på sex-siter är representativa för kvinnor i allmänhet?

4) Nej jag tar fram det kortet när mannen har tappat greppet.

Citat:
Det var en punkt.

Är vanliga tjejer granne med brad pitt?

Tjejer vill ha sex med brad pitt, hur realistiskt är det då?

Babianbögen säger att tjejer vill ha allt av mannen ytan sex. Men samtidigt finns det sexuella tjejer som gillar sex och i andra stunder säger "hon" att kvinnor vill ha förhållande utan sex.

Kvinnor har vara sex att komma med så lägg ner ditt tramsande. Utan fittmakten skulle kvinnor vara fyllständigt och till 100 % värdelösa. De som är värdelösa kallas feminister.

Men jiddra emot för ni vet ändå inget.

Det behöver inte vara realistiskt för de förlorar ingenting på hoppas. Ju längre kvinnan väntar desto större är sannolikheten att hon hittar en rik man som är villig att betala dyrt för hennes sexuell tjänster.

Sexuella kvinnor är ungefär 10% av alla kvinnor. 90% av kvinnorna är inte intresserade av sex mer än att det är ett sätt att få försörjning. Jag skulle säga att de flesta kvinnor ogillar sex för att de tycker att det är förnedrande.

Poängen är att vanliga förhållanden är lika mycket sex-köp som prostitution. Bara att kvinnan är fulare, o-sexuell, har sämre attityd, och du måste köpa henne för minst 1 år i taget.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-11 kl. 19:00.
Citera
2014-07-11, 18:54
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Du är diskussionsmässigt helt utvecklingsstörd.

1, nej du vet ingenting så håll bara käften.

2, fast de flesta kvinnor inser nog sanningen mer än dig och inser samtidigt att brad pitt bara är på tv.

3, he he... ok... så kvinnor vill helt enkelt inte ha sex. Märkligt att så många kåta brudar är på bodycontact och andra sexsajter och tydligt skriver att de vill ha KK.

4, butthurt-kortet tar du fram när du inte har nåt annat att säga. Som sagt, håll käften din verklighetsfrånvända åsna. Du har ju bevisat med dina cebsurerade videoklipp och bilder att du är ett troll.

Trevligt att du nämner bodycontact både jag och min tjej har konton där

Just nu i mitt län 14 tjejer var av 4 söker andra tjejer mot 163 killar, har varit på bc till och från i 3år har träffat 2 st därifrån. Men det var inte gratis fick betala alla utgifter för hotell dricka mm.

Ta dig tid att läsa lite vad tjejerna har för krav någon gång rätt roande.

våga överraska med det lilla som en kväll eller en weekendresa.

En man som har karriär och vet hur man behandlar en dam, och en man med stålar! Vilken kvinna vill inte ha det?

Söker EN person och bara det bästa är gott nog för mig....!
Jag väljer ut några som jag är intresserade av och sedan väljer jag ut en person. Jag söker

Jag söker någon som kan skämma bort mig! Som en sugar daddy! ;-)

Äldre, högutbildad man. Endast läkare, ekonomer, advokater, civ.ingenjörer och dyl är intressant.

Jag söker en lång stilig muskulös Man,stabil men Äventyrlig god aptit,du måste va speciell om du vill fånga mig.
jag söker man med stil och finess, jag vet att det finns såna män.
Det är mina regler som gäller då du besöker min sida.
Inte dina.

Den som vill vinna mig som älskarinna ska vara först 100% diskret, älrigt, seriös, rik, romantisk,dominant, välltränat, uppskatar mig, längter efter mig även när jag är med honnom i sängen, inte snålmed mig att han tar hand om mig som riktigt älskarinna
Citera
2014-07-11, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag vet hur sexuella kvinnor fungerar för att jag är en sexuell kvinna själv. Det du skrev stämmer inte på hur sexuella kvinnor beter sig.

2) Nej de flesta kvinnor inser inte att Brad Pitt bara är på TV de flesta kvinnor tror att Brad Pitt (eller någon som är som Brad Pitt) kommer att komma fram till dem på krogen och erbjuda dem äktenskap och ett lyxliv i utbyte mot sex. Om det var så att kvinnor inte ville sälja sig för pengar skulle de gifta sig när de var 18-20 och gå vidare med livet. Varför tror du att kvinnor idag är singlar fram till 25-30? För att de vill sälja sex så dyrt som möjligt.

3) Tror du att kvinnor på sex-siter är representativa för kvinnor i allmänhet?

4) Nej jag tar fram det kortet när mannen har tappat greppet.

1, men jag har inte ens gett en beskrivnning av henne, därför sitter du och gissar. Men jo hon ville ha mer sex än mig. Jag har varit arbetslös i 4 år. Varför ville hon ha sex med mig då? Du kan läsa mina gamla trådar, snoka runt hur mycket du vill.

2, ja därför att de lever i en bubbla och inte u verkligheten. När de tror att fittmakten inte funkar blir de femninsiter och försöker forca sin fittmakt och få tag i bra män med tvång. Jag var före dig här.

3, varför inte? Jag kan visa flera profiler där kvinnan används som tre hål och inget annat.

4, nej kortet kommer fram mot andra användare också. Och du har inget att säga då.
Citera
2014-07-11, 18:59
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jag har rätt att ogilla vem som jag vill

Ja det ar klart du har. Jag tycker daremot det ar en marklig asikt, att hoppas det skall ga daligt for nagon for att dom gjort ett val du anser vara fel.
Citera
2014-07-11, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Trevligt att du nämner bodycontact både jag och min tjej har konton där

Just nu i mitt län 14 tjejer var av 4 söker andra tjejer mot 163 killar, har varit på bc till och från i 3år har träffat 2 st därifrån. Men det var inte gratis fick betala alla utgifter för hotell dricka mm.

Ta dig tid att läsa lite vad tjejerna har för krav någon gång rätt roande.

våga överraska med det lilla som en kväll eller en weekendresa.

En man som har karriär och vet hur man behandlar en dam, och en man med stålar! Vilken kvinna vill inte ha det?

Söker EN person och bara det bästa är gott nog för mig....!
Jag väljer ut några som jag är intresserade av och sedan väljer jag ut en person. Jag söker

Jag söker någon som kan skämma bort mig! Som en sugar daddy! ;-)

Äldre, högutbildad man. Endast läkare, ekonomer, advokater, civ.ingenjörer och dyl är intressant.

Jag söker en lång stilig muskulös Man,stabil men Äventyrlig god aptit,du måste va speciell om du vill fånga mig.
jag söker man med stil och finess, jag vet att det finns såna män.
Det är mina regler som gäller då du besöker min sida.
Inte dina.

Den som vill vinna mig som älskarinna ska vara först 100% diskret, älrigt, seriös, rik, romantisk,dominant, välltränat, uppskatar mig, längter efter mig även när jag är med honnom i sängen, inte snålmed mig att han tar hand om mig som riktigt älskarinna

Jag har läst och den mannen de beskriver finns utanför 99,8 percentilen, så chanserna är minimala att de hittar. Sånt där har aldrig rört mig i ryggen. Fattar inte hur man kan känna sig otillräcklig utifrån fantasikrav.

Men tur att man kan köpa sex, resten skiter jag i.

Men att säga att dsex är oviktigt eller att tjejer villa få saker utan att ge sex är slitsnack. Tjejer är långt mycket kåtare än män.
Citera
2014-07-11, 19:07
Bannlyst
Vad är det kvinnor vill ha som de inte kan köpa själv? I ett större perspektiv?

Köpa dyr lägenhet på strandvägen? Paris? Sen då? Är de glada då? Nej, kvinnans natur är girig och är till för att motivera mannen att skapa bättre och utveckla allt.

Inte att de ska ha nytta av det. Kvinnor skiter i det. De har ingen känsla för värdeskapande arbete.
Citera
2014-07-11, 19:10
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Jag har läst och den mannen de beskriver finns utanför 99,8 percentilen, så chanserna är minimala att de hittar. Sånt där har aldrig rört mig i ryggen. Fattar inte hur man kan känna sig otillräcklig utifrån fantasikrav.

Men att säga att dsex är oviktigt eller att tjejer villa få saker utan att ge sex är slitsnack. Tjejer är långt mycket kåtare än män.

Har själv varit mer framgångsrik på krogen än på BC, men eftersom jag är i förhållande så känns det inte bra med krogen då de flesta där söker sällskap och inte tillfälliga sexuella kontakter. Känns som att luras fast jag alltid sagt som det är.

Känns hedligare att köpa.
Citera
2014-07-11, 19:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1, men jag har inte ens gett en beskrivnning av henne, därför sitter du och gissar. Men jo hon ville ha mer sex än mig. Jag har varit arbetslös i 4 år. Varför ville hon ha sex med mig då? Du kan läsa mina gamla trådar, snoka runt hur mycket du vill.

2, ja därför att de lever i en bubbla och inte u verkligheten. När de tror att fittmakten inte funkar blir de femninsiter och försöker forca sin fittmakt och få tag i bra män med tvång. Jag var före dig här.

3, varför inte? Jag kan visa flera profiler där kvinnan används som tre hål och inget annat.

4, nej kortet kommer fram mot andra användare också. Och du har inget att säga då.

1) Du skrev,

Citat:
Varför kräver de sex av mig då? Jag är arbetslös sen fyra år tillbaka och bor i en normal 2:a. När jag dejtade en tjej för ungefär 2 år sen jag hade friendzonad mig själv, hon ville bara ha sex. Inget annat.

Hon var inte ful, däremot sexuell som få. Alltid intim och på knullhumör, till slut blev hon sexuellt frustrerad och var med någon annan.

Så att kvinnor vill ha försörjning i ett land som Sverige där allt finns redan är bara löjligt. Vem fan klarar sig inte på egen hand? :S

Sexuella kvinnor går inte med andra män.

2) Poängen med "fittmakten" är att vanliga kvinnor säljer sex precis som prostituerade, de säljer bara på 1 års kontrakt istället för på 1 timme men annars är det samma sak.

3) För att de flesta kvinnor hänger inte på sex-siter. För att de flesta kvinnor vill bli uppvaktade (alltså få betalt) innan de har sex med en man.

4) Det finns andra användare som också tappar greppet när de får veta att ingen vanlig kvinna vill ha sex med dem för att kvinnan tycker att de är attraktiva utan bara för att hon vill att de ska betala för henne.

Citat:

Om kvinnor inte ville ha betalt för sex skulle det finnas lika många kvinnor som män på sex-siter. Det skulle vara lika vanligt att kvinnor raggade upp män på krogen som att män raggar upp kvinnor på krogen, kvinnor skulle betala för sex med män i samma grad som män betalar för sex med kvinnor och så vidare. Varför är det inte så? För att alla vanliga kvinnor vill ha betalt för sex precis som prostituerade. Se det här inlägget.
Citera
2014-07-11, 19:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad är det kvinnor vill ha som de inte kan köpa själv? I ett större perspektiv?

Köpa dyr lägenhet på strandvägen? Paris? Sen då? Är de glada då? Nej, kvinnans natur är girig och är till för att motivera mannen att skapa bättre och utveckla allt.

Inte att de ska ha nytta av det. Kvinnor skiter i det. De har ingen känsla för värdeskapande arbete.

De handlar inte om att kvinnor inte kan köpa saker själva, men det är mer bekvämt att sära på benen och låta mannen köpa sakerna åt dem. Om män kan köpa sex av prostituerade försvinner incitamentet att köpa en lägenhet i innerstan för 3 miljoner för att få ligga 1-2 gånger i veckan. Det är det här som 90% av alla kvinnor lever på, som betalar för deras bostad, mat, kläder, semester, shopping, med mera.
Citera
2014-07-11, 19:19
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så länge som man gör det frivilligt finns det inga skäl till förbud.

Mot pengar eller inte.

Jag missförstod dig lite. Ber om ursäkt. Precis som vid prostitution behöver vi reglering gällande organhandel.
Eller också inte. Ibland kan jag tänka, vad fan, släpp allt fritt och se vem som överlever.

Det finns dock mycket som tyder på att organhandel kommer bli ett icke-problem på sikt
Det är inte alls långt borta att vi kan odla fram organ.
Citera
2014-07-11, 19:23
Bannlyst
Citat:
1) Du skrev,

Sexuella kvinnor går inte med andra män.

Varför inte det? De kan få när de vill är ingen anledning.

Citat:
De handlar inte om att kvinnor inte kan köpa saker själva, men det är mer bekvämt att sära på benen och låta mannen köpa sakerna åt dem. Om män kan köpa sex av prostituerade försvinner incitamentet att köpa en lägenhet i innerstan för 3 miljoner för att få ligga 1-2 gånger i veckan. Det är det här som 90% av alla kvinnor lever på, som betalar för deras bostad, mat, kläder, semester, shopping, med mera.

Du ser det för stelt, att köpa sex och få in och ut i några timmar är överskattat. Många inser att det bara är stelt och betydelselöst, andefattigt och osinnligt.

Genuin uppskattning mellan man och kvinna uppskattas mer. I tyskland kan man lätt köpa sex, många ensamma män gör det ändå inte eftersom det är torskvarning. Om sexet var så viktigt skulle man knula direkt på horhusen efter jobbet. Där kostar det dessutom bara 15 till 50 euro.

Varför köper inte fler då? Man vill ha uppskattning men inga tjejer är äkta, alla är luder och fejkar sin uppskattning genom att sära då och då. Låtsas gilla en och le lite osv, allt är fejk.

Jag vill ha sex med någon sexuell och porrig tjej (finns 0,01 % i världen, resten kan skjutas) och bli uppskattad för den jag är. Chans för det? Noll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in