2014-07-11, 18:25
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Du snackar bara skit. I de flesta relationer har kvinnan alltid varit kåtare än mig, de har bara sex att gå på i sina liv. Får de inte använda sin fitta som maktmedel har de inget i världen att säga till om.

Sex är viktogare för tjejer än för killar. Så lägg bara ner

Kan nog stämma men de vill i regel få ut något mer än bara sexet och är väldigt selectiva.
Citera
2014-07-11, 18:25
Medlem
Citat:
Du snackar bara skit. I de flesta relationer har kvinnan alltid varit kåtare än mig, de har bara sex att gå på i sina liv. Får de inte använda sin fitta som maktmedel har de inget i världen att säga till om.

Inte enligt min erfarenhet

Men det kan vara för att tjejer kan lättare få sex när de vill skillnaden är vi knullar inte med vem som helst ja man kan säga kvantitet / kvalité
Citera
2014-07-11, 18:26
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Den liberala synen på att varje människa har rätten till att bestämma över sin egen kropp och vad man gör med den.

Att legalisera organhandel skulle hjälpa till med att stävja den svarta marknaden med organ.

Bland annat.

Bland annat?
Vad är det här för jävla idiotinlägg. Försvinner en del av ens kropp om man har sex? Möjligen tappar framförallt männen lite kroppsvätskor
Citera
2014-07-11, 18:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
ahaha, jag vet inte inte ens vad jag skall svara pa detta faktiskt. Ok, sa jag har sett pa TV och blev paverkad av det och kopte lagenheten i innerstan. Vi sager sa
Tur for mig jag kopte i stan och inte i fororten, da hade jag gjort mig sjalv till en "torskinna"

Sa vilken stampel har jag nu. Bor i ett hus som vi hyr, ingen av oss ager boendet mao, jag ar den som f.n tjanar mer an sambon och den som f.n betalar mer av omkostnaderna. Nar vi traffades sa var det tvartom. Enligt din logik borde jag mao dumpa honom och hitta en annan fodkrok, eller ?

1) Ja precis kvinnor tittar på TV och ser att kvinnor med hög status bor i innerstan (typ kändisar, kvinnor i filmer med mera), därför vill de bo i innerstan själva för då kan de vara som kvinnorna på TV, men de förstår inte att de kvinnorna (kändisar, kvinnor i filmer) har hög status för att deras män är rika och bor i innerstan inte för att kvinnorna själva har betalat för boendet (vilket är låg status bland kvinnor).

2) Du blev tillsammans med din man för att du hoppades att han skulle få en hög inkomst och betala för ett bekvämt liv för dig. Nu när han har en lägre inkomst än dig måste du välja mellan a) stanna och hoppas att han tjänar mer i framtiden b) lämna honom och hoppas att du kan hitta en ny man med högre inkomst. Du bör stanna med honom för om du hade kunnat gifta dig rikt hade du redan gjort det.

Citat:
1, hur var kvinnans beteende som jag umgicks med? Jag har inte sagt nåt om hennes beteende, därför kan du heller inte veta. Du är ett troll som jobbar på flashback från 0600 till 2330. Vilket liv.

2, Varför med brad pitt?
Killen är en förvuxen pojke som ständigt försöker bli man utan att lyckas.

3, men sex var ju inte så viktigt för tjejer? Nu är det viktigt när de är med företagare?

1) Du lurar ingen. Ge dig nu.

2) Därför att han a) är väldigt rik b) har hög status. Kvinnor satsar inte på en man som har 10 miljoner och bor i en herrgård de satsar på en man som har 100 miljoner och bor i ett slott för det är det de har sett på TV.

3) Nej sex är inte viktigt, det är bara viktigt för att skaffa en man som försörjer dem, målet är att ha så lite sex som möjligt (helst inget sex alls) i utbyte mot så mycket pengar som möjligt (helst 100 miljoner). Det är precis som prostitution fast de hoppas få väldigt mycket betalt.

Sen när kvinnorna blir äldre så sänker de priset, men de vill fortfarande ha så mycket betalt som möjligt för sina sexuella tjänster.

Citat:

Nej du är bara butthurt för att du är incel. Ta en kall dusch.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-11 kl. 18:42.
Citera
2014-07-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Bland annat?
Vad är det här för jävla idiotinlägg. Försvinner en del av ens kropp om man har sex? Möjligen tappar framförallt männen lite kroppsvätskor

Så länge som man gör det frivilligt finns det inga skäl till förbud.

Mot pengar eller inte.
Citera
2014-07-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Den liberala synen på att varje människa har rätten till att bestämma över sin egen kropp och vad man gör med den.

Att legalisera organhandel skulle hjälpa till med att stävja den svarta marknaden med organ.

Bland annat.
Såna som du tror man kan lösa alla problem med att röka hasch och chilla det stämmer dåligt faktisky
Citera
2014-07-11, 18:35
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jag förstår men jag tycker inte det är okej att prostituera sig jag har ingen respekt alls för de som gör det frivilligt hoppas det går dåligt för dem, det skulle vara en dubbel moral att tycka det var okej men inte sexköp

Lite otack manniskosyn faktiskt. Varfor hoppas du det ?
Citera
2014-07-11, 18:36
Medlem
I don't cares avatar
Personligen tror jag kvinnor har en liten sadistisk ådra Män som inte kan fixa sex ska under inga omständigheter kunna få det, hur dåligt de än mår. För det spelar ingen roll hur dåligt de mår. Misslyckade män inte värda ett skit.
Citera
2014-07-11, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

1) Du lurar ingen. Ge dig nu.

2) Därför att han a) är väldigt rik b) har hög status. Kvinnor satsar inte på en man som har 10 miljoner och bor i en herrgård de satsar på en man som har 100 miljoner och bor i ett slott för det är det de har sett på TV.

3) Nej sex är inte viktigt, det är bara viktigt för att skaffa en man som försörjer dem, målet är att ha så lite sex som möjligt (helst inget sex alls) i utbyte mot så mycket pengar som möjligt (helst 100 miljoner). Det är precis som prostitution fast de hoppas få väldigt mycket betalt.

Nej du är bara butthurt för att du är incel. Ta en kall dusch.

Du är diskussionsmässigt helt utvecklingsstörd.

1, nej du vet ingenting så håll bara käften.

2, fast de flesta kvinnor inser nog sanningen mer än dig och inser samtidigt att brad pitt bara är på tv.

3, he he... ok... så kvinnor vill helt enkelt inte ha sex. Märkligt att så många kåta brudar är på bodycontact och andra sexsajter och tydligt skriver att de vill ha KK.

4, butthurt-kortet tar du fram när du inte har nåt annat att säga. Som sagt, håll käften din verklighetsfrånvända åsna. Du har ju bevisat med dina cebsurerade videoklipp och bilder att du är ett troll.
Citera
2014-07-11, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Personligen tror jag kvinnor har en liten sadistisk ådra Män som inte kan fixa sex ska under inga omständigheter kunna få det, hur dåligt de än mår. För det spelar ingen roll hur dåligt de mår. Misslyckade män inte värda ett skit.

Ja men så är det ju. Kvinnor rent generellt (undantag finns alltid) skulle aldrig ens göra en tiondel för sin man än vad mannen skulle göra för dem. De tittar bara hela tiden vad de kan få ut av mannen, aldrig vad de själva kan ge mannen. Att de ger mannen sin fitta ibland räcker gott och väl tycker de...

Och det är precis här som huvudkärnan ligger, inte någon oro om horornas väl och ve. Om mannen kan lätt få tillgång till fitta på annat håll, så ser kärringarna detta som ett stort hot.
Hur jäkla genomskinligt som helst, precis som allt annat hycklande typ spel och spritmonopolet där det bara handlar om pengar fast man försöker få det till att handla om folkhälsan...
Citera
2014-07-11, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Lite otack manniskosyn faktiskt. Varfor hoppas du det ?
Jag har rätt att ogilla vem som jag vill
Citera
2014-07-11, 18:46
Avslutad
Citat:
Du är diskussionsmässigt helt utvecklingsstörd.

1, nej du vet ingenting så håll bara käften.

2, fast de flesta kvinnor inser nog sanningen mer än dig och inser samtidigt att brad pitt bara är på tv.

3, he he... ok... så kvinnor vill helt enkelt inte ha sex. Märkligt att så många kåta brudar är på bodycontact och andra sexsajter och tydligt skriver att de vill ha KK.

4, butthurt-kortet tar du fram när du inte har nåt annat att säga. Som sagt, håll käften din verklighetsfrånvända åsna. Du har ju bevisat med dina cebsurerade videoklipp och bilder att du är ett troll.

Det är du som inte vet ett skit och ska hålla käften...
Många kåta brudar på Bodycontact? Det går ju för fan minst hundra killar på varje tjej där, och då tror jag ändå att många tjejprofiler är rent fejk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in