2014-07-11, 00:12
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
suck inget vidare svar det heller djupis.

ja jag är lite romantiker i den meningen att jag diggar äkta kåthet hos min partner. Och det minst sensuella och upphetsande jag kan tänka mig är att ha sex med någon som egentligen inte vill.

men verkar som många män finner detta vara extremt upphetsande. Skulle gärna vilja veta varför.
är det för att man betraktar kvinnors vilja i denna sak totalt ointressant, nonexistent eller gillar man just tvånget?

Men vart kommer tvånget in i bilden?

Man: Säljer du sex?
Hora: Ja
Man: Ok.
Hora: Nå, ska du knulla mig eller stå kvar där?

Trafficking, tvång? Ja
Men det hör faktiskt inte hit..
Tvånget ligger väl i att du tvingar horor att träffa män i skymundan, bortom all samhällelig hjälp..
Citera
2014-07-11, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Äkta kåthet? Han gör det säkert bara för att du är duktig på att baka bullar ni har till efter sexet. Män kan fejka också serru
Hmm nej män kan ju faktiskt inte fejka sexuellt
Citera
2014-07-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Det har jag egentligen aning om, men jag tror inte att män köper sexuella tjänster av andra anledningar än de vill ha just en sexuell tjänst. Vad vet jag, de kanske har svårt att få sex pga av att de är oattraktiva, de kanske lever i ett förhållande där sexet efter några år och ungar går på sparlåga, de kanske vill ha sina sexuella drömmar i uppfyllelse.

Men det där är inga argument Scott, så om du nu klagar på mina så försök göra något annat än att moralisera. För din moral är ingenting som vi kan kräva att resten världen skall efterleva. Eller du kanske tror du är gudomlig?

Svarar dig, sen ska jag i säng.

Vad är moralen i att köpa någon annan eller inte? är ju enkom i transaktionen denna lag infinner sig.
Det sexuella är ju som sagt helt fritt fram.
Kvinnor köper inte sexuella tjänster alls i samma grad som män, som kvinna kan jag säga att vi kan vara precis lika kåta som vilken man som helst, men tanken på att göra det med någon som ex. inte finner dig vara attraktiv tillräckligt för att vilja göra det frivilligt utan betalning tror jag de allra flesta normal funtade kvnnor finner extremt osexigt. Så? vad är det med manlig sexualitet som gör att detta är sexigt?/ inte alls av vikt/ ointressant för en man?

obegripligt.

nu säng...sov sött
Citera
2014-07-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jodå, det kan vi. Förr eller senare kan vi också ledsna på att ligga och jucka utan att få vettigt gensvar. Eller kollar alla tjejer kondomen?
Citera
2014-07-11, 00:20
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:

Hepp.

Men Ot. Ville bara se om Scott bemödade sig att svara på ett tramsinlägg när det andra jag skriver oftast ignoreras..
Citera
2014-07-11, 00:37
Medlem
Citat:
Det finns horor som har gjort sitt kassa val det är inte synd om den men det är inte det som vi diskuterar det är en helt annan diskution. Exakt som du säger det är kvinnor som blir utnyttjade och felet är torskar som har skapat en efterfrågan att man kan sälja kvinnor som kött att knulla med.
Alla kvinnor är till salu, från New York till Moskva. Se kvinnors partnerreferenser, se hut kvinnor gifter sig, har tillfälligt sex, vad som attraherar kvinnor. Diamonds are a girls bestr friend. Är ret mäns fel att ni är pengakåta? Varför ska mannen straffas för kvinnans girighet? Ge oss fitta gratis, då, först då lär prostitution minska. Det är alltså kvinnans ekonomiska intressen, inte mäns sexualitet, som skapar prostitution. Vi har redan fastställt detta, då försvinner ni och börjar om från ruta 1 igen. Tröttsamt.

Arbetslös?
Citera
2014-07-11, 00:42
Medlem
Citat:

Vad är moralen i att köpa någon annan eller inte? är ju enkom i transaktionen denna lag infinner sig.
Kvinnor köper inte sexuella tjänster alls i samma grad som män, som kvinna kan jag säga att vi kan vara precis lika kåta som vilken man som helst, men tanken på att göra det med någon som ex. inte finner dig vara attraktiv tillräckligt för att vilja göra det frivilligt utan betalning tror jag de allra flesta normal funtade kvnnor finner extremt osexigt. Så? vad är det med manlig sexualitet som gör att detta är sexigt?/ inte alls av vikt/ ointressant för en man?

obegripligt.

nu säng...sov sött
Generad. Du tror att kvinnors och mäns sexuella villkor och grundförutsättningar är likadana? Eftersom du inte förstår? Du vet ingenting om män.
Citera
2014-07-11, 02:32
Avslutad
Citat:

obegripligt.

nu säng...sov sött

Ni behöver inte köpa då det tyvärr finns alldeles för många män som nöjer sig med vilken äcklig padda som helst. Och nej, ni kvinnor är inte lika kåta som oss män. Möjligtvis efter pengar då i så fall...

Jag är själv en attraktiv man, både enligt andra och mig själv . Det är helt okay om ni inte tror på mig, jag skiter nämligen i vilket...
Så att ingen hora som jag har haft sex med skulle finna mig attraktiv är rent bullshit, och bekräftas genom att jag har träffat några privat också utan betalning. Poängen är dock den, att även om ingen fann mig attraktiv så skulle jag faktiskt skita i det också eftersom jag skulle ju få mitt ändå.
Man köper inte sex för att ge kvinnan njutning, man köper sex för att ge sig själv njutning.

Fast när jag tänker efter, varför ska jag sitta här och förklara för kompletta dårar och idioter som ni feministfittor är? Dra åt helvete...

Till alla andra som fortfarande orkar argumentera med paddorna, good luck...
Citera
2014-07-11, 02:56
Medlem
Citat:
Nå? har ni nått svar nångång nu då på denna ganska uppenbara fråga?

Om nu kivnnor enligt er ska få lov ha sex helt frivilligt för att de vill varför kan de då inte få lov ha detta utan att nån ska betala dem för det? Fungerar ju prima för kvinnor.

Och varför ska mäns behov, vad nu detta behov består av egentligen, vara så viktigt att det ska stå över den business som kommer i sex mot pengars fotspår som drabbar många kvinnor världen över hårt?

Jag vill fan ha en redig förklaring.

Kvinnor ska givetvis ha rätt att ha sex på det sätt de vill antingen med eller utan betalning.

Behovet ser lite olika ut från individ till individ, en del vill få utlopp för fantasier som de inte kan leva ut annars andra villl ha närhet, andra vill bara komma till, Exakt vad är det dessa kvinnor drabbas av? om det handlar om trafficking och slaveri har vi redan lagar om sådant helt utanför ett förbud på köp av en specifik tjänst. Vad tillför lagen vi har nu på den fronten, absolut ingenting, finns det några nackdelar med lagen, Ja att tipsen om traffickingoffer i princip upphört vilket drabbar dessa offer.
Citera
2014-07-11, 08:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och varför ska den ena parten ersätta den andra ekonomiskt? varför kan inte bara alla precis ha den mängd sex de verkligen vill ha, med de de vill ha det med och så får det vara fine. Och så får folk försörja sig på annat som inte inbegriper deras sexualitet. Varför måste prompt en del ha rätt köpa sex, fattar verkligen inte detta.
och varför verkar det bara vara män som har detta behov av att kuta runt köpa andra som inte vill ha frivilligt sex med dem? Varför sitter inte ex. antal kvinnor här och begär levande manliga knulldockor á la babianen att förlusta sig med?

1) Därför att då måste man ha ett vanligt jobb vilket innebär att man får mindre sex och mindre tid över för att fixa sex-relaterade saker (fixa lokal, boka in folk, köpa gear, testa nya koncept, etc.)

2) Jag har svarat på det här, (FB) Förbud mot sexköp kommer att vara bra för kvinnor i längden. titta på de vanliga kvinnorna tror du att någon man verkligen vill ha sex med dem? Utan sex-köp kommer 90% av männen aldrig kunna ha sex med en snygg och sexuell kvinna.

Citat:
Fortfaraden inte fått svar på den frågan som många kivnnor i tråden också har ställt har jag sett.

Varför ska det vara så viktigt för män ha möjlighet köpa kvinnor sexuellt?
Efter att ha läst ex. antal av er här inne så börjar fundera på om där finns nått slags behov utöver det rent sexuella? babianens knulldockor var exempelvis rätt talande. Han vill inte ha riktiga dockor i silikon utan levande kivnnor som var som "knulldockor" ...wtf????

vad är detta? Ett slags förnedringsbehov/ dominansbehov är det det allt detta handlar om i grunden?

1) Därför att män får inte sexuell tillfredsställelse av sex med vanliga kvinnor. Det är inte rimligt att samhället ska tvinga 90% av männen att leva sexuellt otillfredsställda bara för att en grupp kvinnor vill det.

2) Jag är kvinna jag har bevisat det här. Jag gillar knulldockor för att dockor är sexuella i sig men man kan inte ha sex med dem. Till exempel barbie-dockor har perfekta mått och är sexuella men man kan inte ha sex med dem. Knulldockor är som en barbie-docka man kan ha sex med.

Citat:
Nå? har ni nått svar nångång nu då på denna ganska uppenbara fråga?

Om nu kivnnor enligt er ska få lov ha sex helt frivilligt för att de vill varför kan de då inte få lov ha detta utan att nån ska betala dem för det? Fungerar ju prima för kvinnor.

Och varför ska mäns behov, vad nu detta behov består av egentligen, vara så viktigt att det ska stå över den business som kommer i sex mot pengars fotspår som drabbar många kvinnor världen över hårt?

Jag vill fan ha en redig förklaring.

1) För annars måste kvinnor ha vanliga jobb vilket betyder att de får mycket mindre sex. Det betyder att kvaliteten blir lägre för man har inte lika mycket tid åt att organisera saker.

2) Därför att alla ska ha rätt att pursue sexuell tillfredsställelse. Folk har rätt att dricka sig fulla på krogen trots att många skadas av alkohol.

Citat:
nej ni som ständigt blandar ihop sexmoral med denna fråga...för 100 gången kvinna eller man som är sugen på allt mellan himmel och jord sexuellt kan göra detta hej vilt idag i Sverige, finns knappt några begränsningar om man inte har ihjäl varandra. Man får tom lov att sälja sig.
Däremot är det förbjudet köpa någon för sex. Men eftersom ni nu så ivrigt tjatar om hur frivilligt och villigt och gärna prostituerade har sex med torskar så är ju detta en baggis at tlösa eller hur? Då ger han inga pengar till henne helt enkelt, och hon kan fritt utöva sin frivillighet, vilja och villighet....eller hur? för......om hon då säger nej tack så var det ju trots allt inte så villigt, friviiligt och gärna ....get my point?

Det är klart att kvinnor som säljer sex också har sex frivilligt. Men det är som en sport, att spela fotboll när man kommer hem från jobbet är inte samma sak som att spela fotboll på heltid. Samma sak gäller sex, man måste ha tid att träna, köpa saker, ordna med alla praktiska saker, du kan inte göra det på "deltid" om du ska vara bra.

Citat:

obegripligt.

nu säng...sov sött

Kvinnor köper inte sex därför att de vill ha en relation med mannen. Så man köper en relation där sex ingår.

De kan säkert tänka sig att ha sex med mannen gratis också, men de har räkningar att betala. Om en massa kvinnor vill ha sex med en man, då måste han fortfarande kunna gå till jobbet för att tjäna pengar till hyra och mat. Men om han kan ta betalt då kan han a) få mycket mer sex b) ha sex med många fler kvinnor.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-11 kl. 08:49.
Citera
2014-07-11, 08:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falaxard
Kvinnor ska givetvis ha rätt att ha sex på det sätt de vill antingen med eller utan betalning.

Behovet ser lite olika ut från individ till individ, en del vill få utlopp för fantasier som de inte kan leva ut annars andra villl ha närhet, andra vill bara komma till, Exakt vad är det dessa kvinnor drabbas av? om det handlar om trafficking och slaveri har vi redan lagar om sådant helt utanför ett förbud på köp av en specifik tjänst. Vad tillför lagen vi har nu på den fronten, absolut ingenting, finns det några nackdelar med lagen, Ja att tipsen om traffickingoffer i princip upphört vilket drabbar dessa offer.
Du får gärna visa belägg för att de tipsen är i mycket lägre frekvens än före lagens införande.
Det är ett argument som ofta används, men enligt polisen har det inte blivit någon skillnad - kanske för att torskarna aldrig brytt sig särskilt och inte ens före lagen stod för anmälningarna.
Citera
2014-07-11, 09:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Att man knullar med någon på krogen eller i en relation är inte att man är prostituerad det är det som du inte kan förstå skillnaden Ja det är en stor skillnad.

Vad är det för skillnad? Kvinnor knullar på krogen för att få relationer. Kvinnor knullar i relationer för att mannen betalar för bostad, bil, semester, etc. Testa att säga till din fru att du tänker sluta jobba och betala för saker se om hon fortfarande vill knulla dig.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-11 kl. 09:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in