Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-10, 20:21
Medlem
TuffShizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xclub
ingen annan kommer veta att vi är på e, och ingen kommer ju märka det då vi som sagt är på en festival.
Nä just det ja

Vad jag förstår är det din första gång på e?

Instämmer med tidigare inlägg. Med din vikt räcker det gott och väl med 80-125 mg MDMA. Om inte Blue MTV är svaga så ska det vara en tablett. Ta den på tom mage bara.

Solglasögon får dig bara att se ännu mer ut som en pundare, möjligen om det ingår i en avancerad utstyrsel. Ta långsamma antioxidanter och en magnesiumtablett innan så kommer du inte att tugga lika mycket och därmed hålla lägre profil.

Strunta i spriten efteråt. Man får ingen AT på MDMA första gången, tvärt om mår man helt fantastiskt i flera dagar efteråt. Du behöver inte oroa dig för att snea heller.

En nackdel med vattenflaskor på festival är att det brukar komma kontrollanter och kolla vad det är i flaskan stup i kvarten. Man brukar kunna få gratis muggar med vatten istället. Dock kommer de samma kontrollanter springa fram och kolla i din mugg ifall du försöker transportera den mellan inhägnade områden. Vill du vara väldigt stealth bör du alltså kasta den så fort du går från ett område till ett annat, och sedan tigga till dig en ny. Kan vara svårt att tänka på när man är ead dock...
Senast redigerad av TuffShizz 2014-07-10 kl. 20:27.
Citera
2014-07-10, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xclub
Ska testa ecstasy på en festival nu för första gången. Det är Blue MTV och det ska vara bra, vissa engelska tripprapporter säger att det är ett väldigt "rent" rus, vad innebär det?

Hursomhaver, jag är 22 år gammal, 187 lång och väger 75 kilo. Har testat kokain, ritalin, tjack, marijuana, alkohol och svampar. Jag klarar stora mängder alkohol utan att spy elller obehag, har snetrippat en del men har alltid lyckats hålla kvar lugnet inom mig (tänker då mest på amfetaminet).

Min plan är att ta 2 stycken med en vän som också ska ta 2, ingen annan kommer veta att vi är på e, och ingen kommer ju märka det då vi som sagt är på en festival. Vi har vattenflaskor och jag har överblivna prozac hemma någonstans att ta precis efter. (Nej, jag går inte på SSRI längre, har inte knaprat det på lite mer än ett halvår.) Efteråt tänker vi dricka oss karatefulla så att vi inte märker ATn.

Vad tror ni? Kommer jag dö? Jag bryr mig inte så mycket om jag skulle flippa ur och ha världens sämsta tripp, vill bara inte dö för det blir så dålig stämning då.
Jag har inte koll på de knapparna, men ta 150 - 200 mg och du kommer må underbart, förutsatt att det är bra knappar och inte skit i dem.
Citera
2014-07-10, 21:52
Medlem
Godkväll alla flashbackare!!! Har sökt i tråden men antingen finns det inget eller så är jag inte tillräckligt duktig på att söka.. Iallafall så E:a jag 2 dagar i rad för 12 dagar sen, hade jobbig AT i 5 dagar efter ungefär, men mått bra en vecka nu! Men idag lirade jag tennis och under en tids spelande så blev jag riktigt trött och hörde mina hjärtbultningar när jag blev andfådd och kände mig riktigt sliten, ungefär som att jag var sjuk..

Undrar egentligen bara om detta är något som ni känner igen? Tänkte att detta var bästa stället att fråga eftersom här är många som Eat några gånger och förhoppningsvis någon som känner igen sig! Galet tacksam för svar!
Citera
2014-07-11, 00:17
Medlem
TraeHitlers avatar
Hur tycker ni att E är i näsan? Till emmaboda tänkte jag köra en dag tidigt och chilla med en knapp i näsan i omgångar under kvällen och sedan droppa några under en kväll senare under veckan. Vad tror ni om det?

Har testat MD tidigare i näsan. Det verkar vara många delade meningar om att krossa E och sniffa upp dock!
Citera
2014-07-11, 02:33
Medlem
Har kört en del för mycket E under dem senaste åren.
Jag hade uppehåll i nästan 9 månader tills för en vecka sen, Bombade 300 mg mdma av bra kvalitet.
Visst blev jag kickad, men fick aldrig dem här kännslorna som jag hade förr, där man älskade alla personer runt en och sig själv till max..
Kan det vara så att det är kört för all framtid? Eller kommer det komma tillbaks om man väntar några år?
Citera
2014-07-11, 02:35
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrojactor
Har kört en del för mycket E under dem senaste åren.
Jag hade uppehåll i nästan 9 månader tills för en vecka sen, Bombade 300 mg mdma av bra kvalitet.
Visst blev jag kickad, men fick aldrig dem här kännslorna som jag hade förr, där man älskade alla personer runt en och sig själv till max..
Kan det vara så att det är kört för all framtid? Eller kommer det komma tillbaks om man väntar några år?
Ju längre uppehåll du har desto bättre men du kommer aldrig få samma känsla som de första gångerna.
Citera
2014-07-11, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Ju längre uppehåll du har desto bättre men du kommer aldrig få samma känsla som de första gångerna.

Som jag misstänkte, Då är det bara att lägga det åt sidan och vara glad att man inte fuckade upp sina serotinin receptorer ifall :/

Tack för snabbt svar! Man kommer ju sakna dem första gångerna
Citera
2014-07-11, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Jag kommer med goda nyheter, det där är rent skitsnack. MDMA-ruset är en spirituell resa, som kan se ut på många olika sätt. Jag upplevde min bästa tripp ganska nyligen, och den går inte ens att jämföra med dom 5 första gångerna jag tog MDMA.

Ni som inte har upplevt MDMA med en vacker kvinna som ni älskar mer än allt annat har missat en väldigt central del av upplevelsen. Samma sak kan sägas om att ta det med en nära familjemedlem.
Citera
2014-07-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Jag kommer med goda nyheter, det där är rent skitsnack. MDMA-ruset är en spirituell resa, som kan se ut på många olika sätt. Jag upplevde min bästa tripp ganska nyligen, och den går inte ens att jämföra med dom 5 första gångerna jag tog MDMA.

Ni som inte har upplevt MDMA med en vacker kvinna som ni älskar mer än allt annat har missat en väldigt central del av upplevelsen. Samma sak kan sägas om att ta det med en nära familjemedlem.

Japp, helt plötsligt kan MDMA vara klent 5-6gånger och en sjunde gång ger man sig på, vid rätt tillfälle och smack säger det utan att man vet det står man mitt i magin igen. Det är en märklig drog som visar sitt sanna ansikte väldigt sällan förutom första två gångerna.
Citera
2014-07-11, 11:36
Medlem
Läste nyss i någon annan tråd att man "inte ska blanda MDMA och amfetamin" för att det förstör ruset... Känns som BS? Min uppfattning har alltid varit att i regel är det en viss mängd amfetamin i ecstasytabletter (och möjligen/i vissa fall andra kemikalier).

Tänkte köra både tjack och MDMA-kristaller ikväll hur som helst. Har tidigare bara prövat just kristaller en enda gång, ganska halvdant blev det. Men vad jag kände under ruset var att "det hade varit perfekt om jag tagit tjack också". Så därför tycker jag att ecstasytabletter hittills varit skönast att inmundiga

Tycker ni jag ska skippa någon av drogerna? Lär väl vara påtänd X antal timmar innan det blir dags att ta kristallerna gissningsvis, om det nu blir så.

Avslutningsvis undrar jag om det är en god idé att landa hela skiten på iktorivil? Jag brukar normalt äta det när det är dags att avsluta ett tjackrace, så det måste ju vara bra för att slippa den här groteska känslan när MDMA't går ur systemet? Kanske just iktorivil inte är den optimala benson för att landa på, men det är vad jag har att tillgå.

Mvh
Senast redigerad av Aggrovator 2014-07-11 kl. 11:44.
Citera
2014-07-11, 12:08
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Läste nyss i någon annan tråd att man "inte ska blanda MDMA och amfetamin" för att det förstör ruset... Känns som BS? Min uppfattning har alltid varit att i regel är det en viss mängd amfetamin i ecstasytabletter (och möjligen/i vissa fall andra kemikalier).

Tänkte köra både tjack och MDMA-kristaller ikväll hur som helst. Har tidigare bara prövat just kristaller en enda gång, ganska halvdant blev det. Men vad jag kände under ruset var att "det hade varit perfekt om jag tagit tjack också". Så därför tycker jag att ecstasytabletter hittills varit skönast att inmundiga

Tycker ni jag ska skippa någon av drogerna? Lär väl vara påtänd X antal timmar innan det blir dags att ta kristallerna gissningsvis, om det nu blir så.

Avslutningsvis undrar jag om det är en god idé att landa hela skiten på iktorivil? Jag brukar normalt äta det när det är dags att avsluta ett tjackrace, så det måste ju vara bra för att slippa den här groteska känslan när MDMA't går ur systemet? Kanske just iktorivil inte är den optimala benson för att landa på, men det är vad jag har att tillgå.

Mvh

Bland folk som testat både E och ren MDMA så har jag hört att den allmäna åsikten är att ruset blir bättre med bara MDMAt. Sen har vi ju det att det blir mer neurotoxiskt om man blandar in amfetamin och att man kan få serotonergt syndrom, det må vara liten risk, men varför chansa?

Är det inte bättre att ladda med lite tillskott (rollsafe.org) innan och verkligen se till att du har fått bra MDMA?
Citera
2014-07-11, 12:16
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Jag har "84%ig hållänsk shit" kristaller köpta på flugsvamp.
Tänkte droppa 120mg. Nån med åsikter om detta mdma eller min dosering?

Bra ide att göra det runt 4-6tiden eller bör man vänta längre in på kvällen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in