Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-08, 14:43
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badobidamdam
Får ju bli att kika ecstacydata och pillreports men om dem inte finns med så får de bli 1 å lite gräs efter peaken

Finns ju inget som säger att just DOM du har är samma som dom som det står om på dom sidorna du nämner! Innehållsmässigt då alltså!

Men börja med två knappar och fyll på bär peaken blåst förbi!
Citera
2014-07-08, 14:44
Medlem
badobidamdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Jag brukar köpa åtminstone två, har man inte nått dit man vill efter 60-90 minuter så kan man poppa en till
Tackar, de låter som nått vettigt att gå efter, hur viktigt/noga är det med prozac/5-htp efter ett rus av 1-2 knappar? Detta blir första gången och förmodligen den enda på ett bra tag framöver
Citera
2014-07-08, 14:49
Medlem
badobidamdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Finns ju inget som säger att just DOM du har är samma som dom som det står om på dom sidorna du nämner! Innehållsmässigt då alltså!

Men börja med två knappar och fyll på bär peaken blåst förbi!
Haha då var vi där igen, en som säger ta en å fyll på om inget händer å en som säger ta 2 å fyll på vid peak:S hur stor är den neurotiska skadan vid 2-4 utan ssri? Vet inte vart jag ska få tag på de nånstans. Har dock beställt 5-htp, hoppas jag hinner få dom bara.
Citera
2014-07-08, 14:58
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badobidamdam
Tackar, de låter som nått vettigt att gå efter, hur viktigt/noga är det med prozac/5-htp efter ett rus av 1-2 knappar? Detta blir första gången och förmodligen den enda på ett bra tag framöver
5-htp har jag endast haft behov av när jag slaktat skallen rejält på festival. Typ 1-1.2 gram mdma under två dygn.
Med 5-htp (som du tar morgonen efter, absolut inte före eller under rus) undviker du vad man brukar kalla för "tuesday blues", den lilla emotionella kraschen man kan få efter ett rus på empatogener.

Hoppas det hjälpte lite
Citera
2014-07-08, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlomsterVaket
Lite skumt över dessa 2 timmar innan det började slå till.
Är du säker på att detta inte var någon bensofuran du fick?

Och ifall det var E så var det antagligen väldigt svaga och spliffen hjälpte då på traven en bit.

Mycket möjligt det du säger!
Ska kolla upp bensofuran och läsa om det.

Har stött på ännu ett problem haha
Finns det något man kan göra mot avtändningen/overklighetskänslorna nu dagarna efter.
Ta en spliff? Sitta inne & spela? Ut och sociala med polare?

Läst lite nu om bensofuran och kommit fram till att jag intagit 6-apb i tro om att det var ecstasy!
Ger svar på mycket frågor så som den sega sköna känslan jag fick.
Låg helt still i sängen och ville inte röra mig det minsta.
Det är inget känsla som E skall framkalla va? Rätta mig om jag har fel.
Senast redigerad av annelipunani 2014-07-08 kl. 19:20.
Citera
2014-07-09, 00:48
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annelipunani

Finns det något man kan göra mot avtändningen/overklighetskänslorna nu dagarna efter.

Äta och dricka vätska hjälper mycket, Gärna lite nyttigare varianter som sallad, frukter och juice som jag brukar på. Cannabis hjälper också hyfsat mycket.
Citera
2014-07-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annelipunani
Mycket möjligt det du säger!
Ska kolla upp bensofuran och läsa om det.

Dagen efter känslan är förjävlig. Och det som har hjälpt mig det är en massa mineraler och vitaminer samt några gram cannabis.
Citera
2014-07-10, 19:31
Medlem
Ecstasy för första gången - Vad tror ni om min plan?

Ska testa ecstasy på en festival nu för första gången. Det är Blue MTV och det ska vara bra, vissa engelska tripprapporter säger att det är ett väldigt "rent" rus, vad innebär det?

Hursomhaver, jag är 22 år gammal, 187 lång och väger 75 kilo. Har testat kokain, ritalin, tjack, marijuana, alkohol och svampar. Jag klarar stora mängder alkohol utan att spy elller obehag, har snetrippat en del men har alltid lyckats hålla kvar lugnet inom mig (tänker då mest på amfetaminet).

Min plan är att ta 2 stycken med en vän som också ska ta 2, ingen annan kommer veta att vi är på e, och ingen kommer ju märka det då vi som sagt är på en festival. Vi har vattenflaskor och jag har överblivna prozac hemma någonstans att ta precis efter. (Nej, jag går inte på SSRI längre, har inte knaprat det på lite mer än ett halvår.) Efteråt tänker vi dricka oss karatefulla så att vi inte märker ATn.

Vad tror ni? Kommer jag dö? Jag bryr mig inte så mycket om jag skulle flippa ur och ha världens sämsta tripp, vill bara inte dö för det blir så dålig stämning då.
Citera
2014-07-10, 19:40
Medlem
atomizers avatar
1 först, sedan 1 till en stund efter peaken. Solbrillor rekommenderas
Om det är varmt och mycket dans är cirka en halv liter vatten per timme det ultimata.
Citera
2014-07-10, 19:48
Medlem
Extras avatar
Du kommer antagligen inte dö nej, du kommer heller antagligen inte snetrippa. Jag har ingen koll på olika e-piller, men är de potenta kan det bli svårt att hålla det helt hemligt. Men styr ni er någorlunda bra ska nog inte det vara något problem. Det viktigaste ni bör tänka på är att dricka vatten, det är ju väldigt varmt nu så håll koll på vattenintaget och kroppstemperaturen så kommer det nog gå fint!
Citera
2014-07-10, 19:48
Medlem
1 först. För mycket på en gång kan ge en obehaglig upplevelse
Citera
2014-07-10, 19:54
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Ecstasy för första gången - Vad tror ni om min plan? infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in