Ska testa ecstasy på en festival nu för första gången. Det är Blue MTV och det ska vara bra, vissa engelska tripprapporter säger att det är ett väldigt "rent" rus, vad innebär det?
Hursomhaver, jag är 22 år gammal, 187 lång och väger 75 kilo. Har testat kokain, ritalin, tjack, marijuana, alkohol och svampar. Jag klarar stora mängder alkohol utan att spy elller obehag, har snetrippat en del men har alltid lyckats hålla kvar lugnet inom mig (tänker då mest på amfetaminet).
Min plan är att ta 2 stycken med en vän som också ska ta 2, ingen annan kommer veta att vi är på e, och ingen kommer ju märka det då vi som sagt är på en festival. Vi har vattenflaskor och jag har överblivna prozac hemma någonstans att ta precis efter. (Nej, jag går inte på SSRI längre, har inte knaprat det på lite mer än ett halvår.) Efteråt tänker vi dricka oss karatefulla så att vi inte märker ATn.
Vad tror ni? Kommer jag dö? Jag bryr mig inte så mycket om jag skulle flippa ur och ha världens sämsta tripp, vill bara inte dö för det blir så dålig stämning då.