2014-07-10, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Men du fattar? Du har alltså mot ersättning blivit knullad i arschlet?
Om inte, så hycklar du.
Du tror du är smart men det är du inte. nej.
Citera
2014-07-10, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
lillskrot som bara knullar med kuvade thai horor, fyfan vad tragiskt. Det finns ingen som tar på allvar, allvarligt din signatur. Pajas

Stor humor med dig alla förstår hur ditt liv ser ut.
"vita kränkta män " eller hur? patetiskt
Jag nöjer mig så här; jag respekterar thailändskor långt högre än svenska feministiska kvinnor. Jag beter mig också därefter.
Citera
2014-07-10, 23:22
Medlem
Nå? har ni nått svar nångång nu då på denna ganska uppenbara fråga?

Om nu kivnnor enligt er ska få lov ha sex helt frivilligt för att de vill varför kan de då inte få lov ha detta utan att nån ska betala dem för det? Fungerar ju prima för kvinnor.

Och varför ska mäns behov, vad nu detta behov består av egentligen, vara så viktigt att det ska stå över den business som kommer i sex mot pengars fotspår som drabbar många kvinnor världen över hårt?

Jag vill fan ha en redig förklaring.
Citera
2014-07-10, 23:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Nej, svartjobb är inte lagligt, men ingen diskuterar svartjobb.
Återigen - poängen är att det är inte bara sex som blir olagligt mellan samtyckande när man för till faktorn ekonomiska uppgörelser ..

Citat:
Din poäng måste alltså vara att du vill förbjuda husbyggare, eller åtminstone sådana som tar betalt?
Nej, lika lite som jag vill förbjuda sex. Däremot anser jag att det skall vara olagligt att sälja sprit och anlita svartjobbare..

Citat:
Om du vill försöka visa att sexköp skiljer sig från andra tjänster så är just andra tjänster kanske inte det bästa exemplet.
Du missar att jag i den delen tvärtom sa att på den punkten skiljer sig inte sex från en hel del andra brott - där brottet uppstår när pengar kommer in i bilden.
Citera
2014-07-10, 23:23
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Inte ens lägre stående, kvinnor finns endast till för att serva män sexuellt, är vår enda funktion.

Halmhens, ni är inte seriösa.
Ni kommer inte med ett enda giltigt argument förutom att inga kåta gubbar skall kunna göra en ekonomisk överenskommelse gällande sexuella tjänster. Jag är jävligt fundersam runt er fixering vid kåta gubbar.
Citera
2014-07-10, 23:24
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Förstår du ens vad det innebär en jämförelse? nej du förstår inte? hmm

Då har du inte heller någon rätt att diskutera eftersom du inte heller har gjort det
Citera
2014-07-10, 23:24
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du missar att jag i den delen tvärtom sa
Uppenbarligen. Ber om ursäkt för det, jag käftar inte i onödan.
Citera
2014-07-10, 23:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Försök nu vara seriös Micro, om du verkligen vill ha seriösa argument. Det här argumentet flyttar fokus på något helt annat. Det är ett problem att de som konkurrerar utan att betala skatt och sociala avgifter parasiterar på samhället.
Men vänd nu på det, vi legaliserar prostitution, den blir skattepliktig och den bidrar till samhället.
Det du förespråkar är ju bara att branschen skall vara totalsvart så du skjuter ju dig själv i foten så det sjunger om det när du drar upp detta argument.
Du menar att staten skall bli kopplare - det går inte, eftersom koppleri är förbjudet. Det är inte heller önskvärt att legalisera det.

Citat:
Det har jag redan konstaterat och finner det märkligt
Och jag ser det inte som ett dugg märkligt utan önskvärt.

Citat:
Vi hade heller inte speciellt stora problem när det var lagligt. Sverige är en rätt liten marknad jämfört med Tyskland. Du kanske varit där?
Dom är 80 miljoner.
Marknaden har ökat i Tyskland - inte i Sverige, våra lagstiftningar har gått helt olika håll - Sveriges modell fungerar alltså för Sverige.
Citera
2014-07-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ni kommer inte med ett enda giltigt argument förutom att inga kåta gubbar skall kunna göra en ekonomisk överenskommelse gällande sexuella tjänster. Jag är jävligt fundersam runt er fixering vid kåta gubbar.
haha du är själv en kåt gubbe tror jag pinsamt.
Citera
Medlem
Citat:
Du får fråga hen men jag har förstått det så ja det är märkligt med de åsikterna.

Hehe, på FB har vi något som kallas för yttrandefrihet.
Citera
Medlem
Citat:

Så detta var ditt svar?

funkar kåta män bättre för dig?
kan du svara nu istället på frågan
Citera
2014-07-10, 23:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Uppenbarligen. Ber om ursäkt för det, jag käftar inte i onödan.
Ok, det är lätt att läsa/uppfatta fel ibland. Det har hänt mig också, det händer nog alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in