2014-07-10, 23:15
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Exakt. Men om du gjorde det så skulle du äntligen fatta vad fan som det är vi diskuterar.

Problemet är att du inte förstår vad vi diskuterar tror jag..
Du håller på att försöka göra upp med dina egna fördomar om vilken typ av män som köper sex, eller befästa dom. Någonting som innefattar dina fördomar håller du på med iallafall.
Har du testat sälja din kropp för pengar?
Med din logik så har du alltså automatiskt fel om du inte gjort det. Eller hur? Så blir det väl. Eller tänker jag fel?

Alltså. Om du sålde dig själv till en kåt gubbe skulle du förstå vad vi diskuterar. Nu (om du inte gjort det) förstår du inte vad vi diskuterar.
Citera
2014-07-10, 23:15
Medlem
Citat:
Jag väntar fortfarande på att någon utom babianen ska svara på frågan. Hon har svarat men det är inte det som jag vill veta eftersom hon tycker att kvinnor ska vara lägre stående än mannnen.

Är babianen en kvinna?
Citera
2014-07-10, 23:16
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitez
Är babianen en kvinna?

Japp. Hen utger sig för att vara det iallafall..
Citera
2014-07-10, 23:17
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men låstas att du är byggare och hjälper grannen att bygga ett hus istället - han ger dig pengar för jobbet - han har då anlitat svart arbetskraft, inte lagligt.
Nej, svartjobb är inte lagligt, men ingen diskuterar svartjobb.

Din poäng måste alltså vara att du vill förbjuda husbyggare, eller åtminstone sådana som tar betalt?

Om du vill försöka visa att sexköp skiljer sig från andra tjänster så är just andra tjänster kanske inte det bästa exemplet.
Citera
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Exakt. Men om du gjorde det så skulle du äntligen fatta vad fan som det är vi diskuterar.

Så alla kvinnor här i tråden som är emot sexköp, inklusive dig själv, har sålt röven för 100 spän. Varför sålde du din röv för 100 spän om du inte hade någon lust?
Citera
Medlem
Citat:
Jag väntar fortfarande på att någon utom babianen ska svara på frågan. Hon har svarat men det är inte det som jag vill veta eftersom hon tycker att kvinnor ska vara lägre stående än mannnen.

Inte ens lägre stående, kvinnor finns endast till för att serva män sexuellt, är vår enda funktion.
Citera
2014-07-10, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Japp. Hen utger sig för att vara det iallafall..

Tack!
Citera
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Påståendet var att det är konstigt/fel när en ömsesidig överenskommelse - någon bjuder på vin - blir olaglig så fort pengar kommer in i bilden - någon säljer vin privat.

Men låstas att du är byggare och hjälper grannen att bygga ett hus istället - han ger dig pengar för jobbet - han har då anlitat svart arbetskraft, inte lagligt.
Försök nu vara seriös Micro, om du verkligen vill ha seriösa argument. Det här argumentet flyttar fokus på något helt annat. Det är ett problem att de som konkurrerar utan att betala skatt och sociala avgifter parasiterar på samhället.
Men vänd nu på det, vi legaliserar prostitution, den blir skattepliktig och den bidrar till samhället.
Det du förespråkar är ju bara att branschen skall vara totalsvart så du skjuter ju dig själv i foten så det sjunger om det när du drar upp detta argument.
Citat:
Sex och alkohol är inte kriminaliserat - det är under vissa omständigheter som ett brott uppstår..
Det har jag redan konstaterat och finner det märkligt
Citat:
Länder med legal könshandel har större problem med prostitution och människohandel än Sverige - det kallar inte jag för att det fungerar bra.
Vi hade heller inte speciellt stora problem när det var lagligt. Sverige är en rätt liten marknad jämfört med Tyskland. Du kanske varit där?
Dom är 80 miljoner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitez
Är babianen en kvinna?
Du får fråga hen men jag har förstått det så ja det är märkligt med de åsikterna.
Citera
2014-07-10, 23:20
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:

Men du fattar? Du har alltså mot ersättning blivit knullad i arschlet?
Om inte, så hycklar du.
Citera
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Fortfaraden inte fått svar på den frågan som många kivnnor i tråden också har ställt har jag sett.
Jag har svarat på den: (FB) Kontrollerandet av kvinnans sexualitet, och sexköpslagen

Jag har dock FORTFARANDE inte fått svar på frågan om varför du tycker det är ok att kalla judar för slem och att kvotera in icke-judar i styrelser.
Citat:
Varför ska det vara så viktigt för män ha möjlighet köpa kvinnor sexuellt?
Det är det inte.

Varför är det så viktigt för feminister att förtrycka folk? Varför är du fascist? Varför hatar du judar?

Där fick du några halmdockor alldeles gratis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Så alla kvinnor här i tråden som är emot sexköp, inklusive dig själv, har sålt röven för 100 spän. Varför sålde du din röv för 100 spän om du inte hade någon lust?
Förstår du ens vad det innebär en jämförelse? nej du förstår inte? hmm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in