2014-07-10, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Det har kommit fram flera seriösa argument för att legalisera prostitution

- genom legalisering och reglering skulle villkoren för sexsäljarma kunna förbättras
- det är märkligt att en aktivitet som är laglig blir olaglig om det sker en ekonomisk övernskommelse
- sexindustrin förvinner inte för att man kriminaliserar den, det har aldrig hänt någonstans, och kommer aldrig att hända.

Det är exempel på seriösa argument men förstår att du är så upptagen av kåta gubbar att du helt förbisett dem.
Men det är kåta gubbarna som är problemet, inte hororna.
Citera
2014-07-10, 22:54
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Och varför ska den ena parten ersätta den andra ekonomiskt? varför kan inte bara alla precis ha den mängd sex de verkligen vill ha, med de de vill ha det med och så får det vara fine. Och så får folk försörja sig på annat som inte inbegriper deras sexualitet. Varför måste prompt en del ha rätt köpa sex, fattar verkligen inte detta.

Av samma anledning som de som vill sälja tjänsten bör ha rätt att göra det. Och givetvis, så länge de själva vill det. Är du en romantiker Scott
Citera
2014-07-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Arbetslös.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
men det är ok att äga någon annans kropp genom att betala för massage eller fotvård? på vilket sätt "äger man en annans kropp" genom att betala för en service?
Försök själv att bli knullad av en bög i ditt anus för hundra kronor så kanske du förstår skillnaden.
Citera
Medlem
Tycker att man kan samla arbetslösa kvinnor på ett harem. De ändå vi som betalar deras lön och då tycker jag att de kan bidra till samhället.
Citera
2014-07-10, 22:56
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Jag har förstått att du tycker det, jag däremot anser inte att din fixering vid kåta gubbar är ett seriöst argument
Citera
2014-07-10, 22:57
Medlem
Fyfan vidriga ni är som inte förstår att sex ska vara ömsesidig attraktion att ni ens orkar leva
Citera
2014-07-10, 22:57
Medlem
Citat:
Försök själv att bli knullad av en bög i ditt anus för hundra kronor så kanske du förstår skillnaden.

De väl inte samma sak? Kvinnans vagina skapades för att penetrera.
Citera
2014-07-10, 22:58
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:

Om jag låter en bög knulla mig i anus så låter jag bögen knulla mig i anus, jag ser inte hur bögen skulle "äga" min kropp
Citera
2014-07-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Jag har förstått att du tycker det, jag däremot anser inte att din fixering vid kåta gubbar är ett seriöst argument
Håll dig bara undan om du inte förstår är mitt tips allvarligt, akta dig för att komma i kontakt med någons könsorgan.
Citera
2014-07-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Om jag låter en bög knulla mig i anus så låter jag bögen knulla mig i anus, jag ser inte hur bögen skulle "äga" min kropp
Ja gör det då så kanske äntligen fattar din jävla idiot.
Citera
2014-07-10, 23:00
Medlem
[quote=BenQul|49534456]
Citat:
Ser att du drar saker rätt ur luften som vanligt. Det finns verkligen ingen "överväldigande" majoritet som stödjer lagen idag. Den har bara minskat allt mer sen den infördes, folk vaknar upp och ser hur sexmoralistisk den är. Mer än hälften vill avkriminalisera enligt vissa nätundersökningar idag.

Om du inte menar politikerna förstås som fortfarande är envisa och inte vill lyda folkets vilja utan bara vill kontrollera oss.

Sist jag kollade hade den stöd av ca 80% kvinnor och runt 70% män, så jo finns nog ett övervädligande stöd för den. men kom gärna in med nått som säger något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in