2014-06-29, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Tycker att detta jailbreak funkar väldigt bra använder den på både en iPhone 4 och min ipad mini med iOS 7.1.1.

Det enda ja märkt av är att det tog mig 2-3 försök att installera sedan funkade det bra.

Måste nog tyvärr säga att detta jailbreak verkar vara riktig skit efter en dag börjar safari youtube alla appar spel mm sluta fungera så ja har haft jävla massa krångel med återställningen. Håll er borta från denna jailbreak och vänta på evaders jailbreak till iOS 8
Citera
2014-06-30, 11:00
Medlem
Citat:
Måste nog tyvärr säga att detta jailbreak verkar vara riktig skit efter en dag börjar safari youtube alla appar spel mm sluta fungera så ja har haft jävla massa krångel med återställningen. Håll er borta från denna jailbreak och vänta på evaders jailbreak till iOS 8

Eller så läser du lite mer om det. http://www.idownloadblog.com/2014/06/29/pangu-jailbreak-mac-english/
Citera
2014-07-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Eller så läser du lite mer om det. http://www.idownloadblog.com/2014/06/29/pangu-jailbreak-mac-english/

Jag har läst precis allt om det och det hjälper inte mycket när det är ett jävligt dåligt jailbreak tro vad du vill men ett tips håll er borta från det
Citera
2014-07-02, 22:27
Awaiting Email Confirmation
Varför ska vi hålla oss borta från pangu? :s
Citera
2014-07-03, 00:15
Medlem
Citat:
Jag har läst precis allt om det och det hjälper inte mycket när det är ett jävligt dåligt jailbreak tro vad du vill men ett tips håll er borta från det

Haha käft.
Citera
2014-07-04, 01:27
Medlem
Jag jailbreakede min iPad 4 med Pangu och det fungerade bra med dom flesta jailbreak tweaks som jag använder.

Mina gamla WinterBoard-teman fungerade inte, men annars så har jag inget strul alls.

Snarare tvärtom. Nu så får jag Animate att fungera. Med iOS 7.0.4 så fick jag problem med Boot Logo.
Citera
2014-07-05, 17:28
Medlem
Citat:
Haha käft.

Ja du verkar ju vara väldigt smart. Bra ordförråd med....

Jag tycker jailbreaket gjorde plattan jävligt seg program som slutade fungera och låste sig mm.

Tog bort det och allt fungerade som det skulle
Citera
2014-07-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ja du verkar ju vara väldigt smart. Bra ordförråd med....

Jag tycker jailbreaket gjorde plattan jävligt seg program som slutade fungera och låste sig mm.

Tog bort det och allt fungerade som det skulle

Du har inte läst allt. Har du problem så har du gjort fel, så enkelt är det tyvärr.
Citera
2014-07-08, 22:15
Medlem
Citat:
Du har inte läst allt. Har du problem så har du gjort fel, så enkelt är det tyvärr.

Nej så enkelt är det alla fall inte i och för sig får man kanske ha tålamod då jailbreaket inte är gammalt. Men gjort fel absolut inte.
Citera
2014-07-09, 02:59
Medlem
Citat:
Nej så enkelt är det alla fall inte i och för sig får man kanske ha tålamod då jailbreaket inte är gammalt. Men gjort fel absolut inte.

Mitt tips är att man säkerhetskopierar innehållet i sin iOS-enhet och sedan gör en återställning i iTunes till fabriksinställningar innan man jailbreakar, så att man har ett så pass nytt och orört iOS som möjligt.

När man sedan har jailbreakat sin iOS-enhet så kan man återställa säkerhetskopieringen från iTunes eller iCloud.

Det är så jag brukar göra iallafall innan jag jailbreakar, och att jailbreaka med Pangu fungerade bra både på min iPhone 5s samt iPad 4.
Citera
2014-07-10, 00:27
Medlem
kilimili00s avatar
Hej

Jag har jailbreakat med pangu men det har uppstått problem.

De flesta apparna är borta, bl.a. safari, appstore, cydia och samtliga viktiga appar.
Har försökt att återställa telefonen men det fungerar inte heller.

Hjälp mig vad kan jag göra?
Citera
2014-07-10, 09:47
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimili00
Hej

Jag har jailbreakat med pangu men det har uppstått problem.

De flesta apparna är borta, bl.a. safari, appstore, cydia och samtliga viktiga appar.
Har försökt att återställa telefonen men det fungerar inte heller.

Hjälp mig vad kan jag göra?

Nu vet jag inte om detta är samma problem som du fått, men kolla denna så kanske du får lite hjälp!

http://www.ibtimes.co.uk/ios-7-1-x-untethered-jailbreak-users-complain-about-apps-disappearing-after-pangu-jailbreak-fix-1454 960
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in