2014-07-07, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad ville han säga och vad ville han åstadkomma med inlägget menar du?

Den som hånar Lucas är du själv när du använder honom som slagträ för att komma åt "feminister" bara för att du är frustrerad.

Du utgår ifrån att alla är lika stora hycklare som du och dina verklighetsfrånvända och ynkryggade feminazisgelikar är.

Du har inga belägg för att någon här "använder" Lucas öde till något annat än att påvisa ert uppenbara hyckleri.

Däremot är ert hyckleri bevisat i själva händelsen: Jämställdhet och tolerans är det feminister hävdar att de kämpar för, men uppenbarligen enbart för de som tycker som dem, som är riktiga kvinnor och som inte är vita män....

Den här händelsen, samt det faktum att det kneps käft från femifascistiskt håll när könsstympning av unga svenska flickor kom upp på tapeten, för då gick det ju inte att beskylla vita män, är bevis i närtid för ert vidriga hyckleri.
Att ni har mage att försöka kalla någon annan hycklare är inget annat än vedervärdigt och sinnessjukt.
2014-07-07, 15:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Du utgår ifrån att alla är lika stora hycklare som du och dina verklighetsfrånvända och ynkryggade feminazisgelikar är.

Du har inga belägg för att någon här "använder" Lucas öde till något annat än att påvisa ert uppenbara hyckleri.

Däremot är ert hyckleri bevisat i själva händelsen: Jämställdhet och tolerans är det feminister hävdar att de kämpar för, men uppenbarligen enbart för de som tycker som dem, som är riktiga kvinnor och som inte är vita män....

Den här händelsen, samt det faktum att det kneps käft från femifascistiskt håll när könsstympning av unga svenska flickor kom upp på tapeten, för då gick det ju inte att beskylla vita män, är bevis i närtid för ert vidriga hyckleri.
Att ni har mage att försöka kalla någon annan hycklare är inget annat än vedervärdigt och sinnessjukt.
Belägg? Skämtar du?
(FB) Feminister näthatade transexuell man till döds
2014-07-07, 15:51
Bannlyst
Citat:
Skär dig inte på alla skärvor du måste sitta i.

Att du och din sort hatat ihjäl en annan människa för att sedan håna/ljuga/mörka angående saken totalt och bara försöka flytta fokus till alla andra än er själva.
Det vidriga beteendet vi hela tiden snackat om från er feministers sida alltså.
2014-07-07, 16:45
Medlem
Citat:
Belägg? Skämtar du?
(FB) Feminister näthatade transexuell man till döds

Enbart i din förvirrade värld är det där belägg för att någon "använder Lucas öde som slagträ", det är din egen konstruktion och ett vedervädigt fulgrepp för att på något sätt göra bevisen för ert hyckleri mindre trovärdigt.

Ditt vanliga tillvägagångssätt: att desperat försöka flytta fokus från dig själv, att kasta rök, att tiga ihjäl och att ljuga.

Vidrigt...
2014-07-08, 01:27
Medlem
Här beskriver micro113 själv, i en annan tråd, sin "debatteknik".

(FB) Hittade min flickvän på badoo.. misstänker starkt att hon har varit otrogen.

Citat:
Finns ett ordspråk som säger att "anfall är bästa försvar". Du har tagit henne på bar gärning och istället för att stå upp för sitt konto vill hon vända fokus till dig - så att du istället för att anklaga henne skall hamna i läget där du får försvara dig själv...

Gammalt beprövat knep...

Det är också ett billigt, ointelligent och oerhört fult knep, vilket micro113 själv verkar hålla med om då hon uppmanar trådstartaren att dumpa mamman till hans barn för att hitta en ärligare tjej grundat på just användandet av det här "knepet".

Nu ska vi se vad hon använder för "knep" för att krångla sig ur det här....

Kommer hon ta upp något helt ovidkommande i mitt inlägg och opponera sig mot det i förhoppning att det ska förminska trovärdigheten bakom mitt påstående?

Kommer hon strunta i att svara på sakfrågan och istället ta upp något eget utifrån för att angripa mig i hopp om att alla glömmer bort det pinsamma faktum att hon återigen blivit ägd?

Kommer hon försöka hävda att jag är dum och inte förstår vad hon egentligen menar, för det är ju inte det som hon skriver i klartext som är budskapet i hennes inlägg?

Kommer hon komma med en löjlig motfråga som inte hör hit?

Eller kommer hon, på äkta femifascistmaneér helt enkelt tiga som muren och fortsätta leva i förnekelse angående verkligheten, där hon inte behöver låtsas om det obekväma utan kan fortsätta sina manshatande hoppsasteg trallandes sånger om sin egen förträfflighet...?

Dina byxor, micro113......neddragna, igen!

Och du hade rätt förut, det är en vidrig syn, som skrämmer mig....
Senast redigerad av Thyrsos2 2014-07-08 kl. 01:52.
2014-07-08, 07:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Här beskriver micro113 själv, i en annan tråd, sin "debatteknik".

(FB) Hittade min flickvän på badoo.. misstänker starkt att hon har varit otrogen.

Det är också ett billigt, ointelligent och oerhört fult knep, vilket micro113 själv verkar hålla med om då hon uppmanar trådstartaren att dumpa mamman till hans barn för att hitta en ärligare tjej grundat på just användandet av det här "knepet".

Nu ska vi se vad hon använder för "knep" för att krångla sig ur det här....

Kommer hon ta upp något helt ovidkommande i mitt inlägg och opponera sig mot det i förhoppning att det ska förminska trovärdigheten bakom mitt påstående?

Kommer hon strunta i att svara på sakfrågan och istället ta upp något eget utifrån för att angripa mig i hopp om att alla glömmer bort det pinsamma faktum att hon återigen blivit ägd?

Kommer hon försöka hävda att jag är dum och inte förstår vad hon egentligen menar, för det är ju inte det som hon skriver i klartext som är budskapet i hennes inlägg?

Kommer hon komma med en löjlig motfråga som inte hör hit?

Eller kommer hon, på äkta femifascistmaneér helt enkelt tiga som muren och fortsätta leva i förnekelse angående verkligheten, där hon inte behöver låtsas om det obekväma utan kan fortsätta sina manshatande hoppsasteg trallandes sånger om sin egen förträfflighet...?

Dina byxor, micro113......neddragna, igen!

Och du hade rätt förut, det är en vidrig syn, som skrämmer mig....

Du är verkligen patetisk nu - hoppas du inser det själv.

I övrigt framgår inte - såvitt jag sett - någonstans att det skulle röra sig om hans barns mor (vilket är rätt oväsentligt) otrogna lögnare avpolleterar man.

I övrigt kan du ju konstatera att det är en man som får råd - så, så var det med det manshatet...

Det är dock roligt att se att du med provokationer försöker försäkra dig om att jag skall svara ... är det inte dags att släppa den fixeringen nu...
2014-07-08, 09:25
Medlem
Citat:
Du är verkligen patetisk nu - hoppas du inser det själv.

Det blev alltså mitt förslag nummer 2.

Citat:
I övrigt framgår inte - såvitt jag sett - någonstans att det skulle röra sig om hans barns mor (vilket är rätt oväsentligt) otrogna lögnare avpolleterar man.

Och mitt förslag nummer 1. Obetalbart!

Citat:
I övrigt kan du ju konstatera att det är en man som får råd - så, så var det med det manshatet...

Nummer 1 igen.

(Det är tydligen viktigare att spela duktig och trycka ner sina åsikter i halsen på folk än att vara principfast och konsekvent )

Citat:
Det är dock roligt att se att du med provokationer försöker försäkra dig om att jag skall svara ... är det inte dags att släppa den fixeringen nu...

Och nummer 2 igen.

Enkelspårigt, genomskinligt, billigt och löjeväckande. I vanlig ordning!
Senast redigerad av Thyrsos2 2014-07-08 kl. 09:30.
2014-07-08, 15:17
Medlem
Babian poesi

...våldtäkt...
...en normal kvinna är alltid sugen på sex...
...blir tvingad att ha sex...
...att våldtäkt är en bättre upplevelse...
...bli tvingade till sex...
...att de är OK med att bli tvingade till sex...
...våldtäkt känns likadant som vanligt sex...
...njuta ännu mer av våldtäkt.
...hur det var att bli våldtagen...
...sexet är bättre för kvinnan...
...du kan se att jag är kvinna...
...kvinnor älskar bli våldtagna...
...en kvinnan kan komma fler gånger när hon blir våldtagen.
...därför är våldtäkt bättre för kvinnan...
Kvinnor existerar för att tillfredsställa män.
...våldtäkt är bättre för kvinnor...
...kvinnor som njuter av att bli våldtagna...
Vad är det som är så hemskt med att bli penetrerad?
Jag gjorde en ny video.
...det är långt ifrån alla kvinnor som blöder.
...inte njuter av våldtäkt har psykiska problem.
...våldtäkt samma sak som vanligt sex...
...inte klarar av att underkasta sig mannen.
...de ställde upp på sex när mannen ville.
...ifall att mannen ville ha sex med dem.
...när män vill.
...finns det ingen våldtäkt...
...de skulle få bättre liv om alla kvinnor försvann imorgon.
...att kvinnor som inte gillar sex (inklusive våldtäkt, vulgära och förnedrande sex-akter) är parasiter.
Skäms ni inte över er själva?
...inte blöda inte ens om man blir våldtagen.
Alla kvinnor vet att våldtäkt inte är en big deal...
...kvinnor skulle njuta av det mer än av vanligt sex.
...en kvinna som blir våldtagen av en man får mer njutning
...det måste finna nånting som mannen får ut av det hela.
En kvinna som blir våldtagen på riktigt vill fortfarande ha sex...
...inte har något emot en våldtäkt ifall man skulle råka ut för det...
...man ångrar att man aldrig provade på att bli våldtagen...
Men sex vill man ju ha varje dag.
...du har sannolikt en psykos, tvångstankar, är rädd för sex/män...
...en normal kvinna så vill man ha sex...
...måste sträva efter att leva upp till ett sexuellt ideal.
Här är en kvinna som blev våldtagen och njöt av det...
Det beror väl på vilken sorts våldtäkt man vill ha.
...aldrig har blivit våldtagen men hon hade gärna velat bli det...
...alla de andra kvinnorna på sidan ljuger.
...våldtagna på riktigt...
Min dotter skulle inte må dåligt över det...
Man vill ha sex med det motsatta könet även den personen inte är ens ideal partner.
Det är ju skönt ändå.
...för att man får känna sig tvingad på riktigt.
Om man blir våldtagen får man sitt sug tillfredsställt. Hur kan man vara emot det?
...kvinnor är till för att serva män...
2014-07-08, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Babian poesi

...våldtäkt...
...en normal kvinna är alltid sugen på sex...
...blir tvingad att ha sex...
...att våldtäkt är en bättre upplevelse...
...bli tvingade till sex...
...att de är OK med att bli tvingade till sex...
...våldtäkt känns likadant som vanligt sex...
...njuta ännu mer av våldtäkt.
...hur det var att bli våldtagen...
...sexet är bättre för kvinnan...
...du kan se att jag är kvinna...
...kvinnor älskar bli våldtagna...
...en kvinnan kan komma fler gånger när hon blir våldtagen.
...därför är våldtäkt bättre för kvinnan...
Kvinnor existerar för att tillfredsställa män.
...våldtäkt är bättre för kvinnor...
...kvinnor som njuter av att bli våldtagna...
Vad är det som är så hemskt med att bli penetrerad?
Jag gjorde en ny video.
...det är långt ifrån alla kvinnor som blöder.
...inte njuter av våldtäkt har psykiska problem.
...våldtäkt samma sak som vanligt sex...
...inte klarar av att underkasta sig mannen.
...de ställde upp på sex när mannen ville.
...ifall att mannen ville ha sex med dem.
...när män vill.
...finns det ingen våldtäkt...
...de skulle få bättre liv om alla kvinnor försvann imorgon.
...att kvinnor som inte gillar sex (inklusive våldtäkt, vulgära och förnedrande sex-akter) är parasiter.
...inte blöda inte ens om man blir våldtagen.
Alla kvinnor vet att våldtäkt inte är en big deal...
...kvinnor skulle njuta av det mer än av vanligt sex.
...en kvinna som blir våldtagen av en man får mer njutning
...det måste finna nånting som mannen får ut av det hela.
En kvinna som blir våldtagen på riktigt vill fortfarande ha sex...
...inte har något emot en våldtäkt ifall man skulle råka ut för det...
...man ångrar att man aldrig provade på att bli våldtagen...
Men sex vill man ju ha varje dag.
...du har sannolikt en psykos, tvångstankar, är rädd för sex/män...
...en normal kvinna så vill man ha sex...
...måste sträva efter att leva upp till ett sexuellt ideal.
Här är en kvinna som blev våldtagen och njöt av det...
Det beror väl på vilken sorts våldtäkt man vill ha.
...aldrig har blivit våldtagen men hon hade gärna velat bli det...
...alla de andra kvinnorna på sidan ljuger.
...våldtagna på riktigt...
Min dotter skulle inte må dåligt över det...
Man vill ha sex med det motsatta könet även den personen inte är ens ideal partner.
Det är ju skönt ändå.
...för att man får känna sig tvingad på riktigt.
Om man blir våldtagen får man sitt sug tillfredsställt. Hur kan man vara emot det?
...kvinnor är till för att serva män...
Vad vill du debattera? Din fixering vid henne och hennes kön?
2014-07-09, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Så vanligt sex för dig är att sätta på någon som sover?

Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Deriverbar,

att dra in lillskrot som person är påhopp. Både du och Micro vill bagatellisera behovet av köp-sex genom en shame-taktik.
Det vettigaste sättet att uppskatta behovet är fortfarande enligt mig att räkna omsättningen i pengar. Vi talar då om enorma summor!

I Sverige skulle behovet vara NOLL för att man inför en helsjuk lag. Ärligt talat. Sluta löjla er.

Citat:
Ja? Jag definierar inte att sätta på någon som sover som vanligt sex. Jag frågade om Lillskrot definierar det så. Vad är problemet?

Vet du ens vad ett personangrepp är?
Citat:
Jösses.
Vet du vad personliga pronomen är??? (dig)

Klart att lillskrot, jag och alla andra på FB är vana vid att man inte kan hantera teman som prostitution utan att kallas för torsk, temat våldtäkt utan att kallas våldtäktsman, något tema om barn utan att kallas pedofil, osv osv.

Det betyder dock inte att ni feminister, skall fortsätta med det här. Föreslår att vi fortsätter här vid behov...
Citat:
Suck. Där tog det slut på argument märker jag.

Jag kallade inte Lillskrot torsk eller våldtäktsman. Jag frågade om hen ansåg att det var vanligt sex att sätta på någon som sover. En fråga Lillskrot därefter svarade på.

Den ende som verkat vrida till och missförstå det här till någon form av personangrepp är du, vilket säger en hel del om dig.
Citat:
Vet du hur en fråga ser ut:

Det här är inte ok enligt mig.
Senast redigerad av ManManne 2014-07-09 kl. 11:09.
2014-07-09, 11:15
Medlem
Citat:
Det här är inte ok enligt mig.

Suck.

Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Det där är ju inte sant. Fråga Assange. Har du vanlig sex med en svensk kvinna är du utlämnad till hennes godtycke. Did you perform well? Har du respekterat sessan så som hon anser sig vilja bli respekterad? Många män får sig nog en chock när polisen knackar på dörren.
Citat:
Ursprungligen postat av deriverbar
Så vanligt sex för dig är att sätta på någon som sover?
Citat:
Att börja ha sex med någon som sover som tidigare samtyckt och bevisligen är sexuellt attraherad av dig är ganska vanligt ja. Både hos kvinnor och män. Jämförbart med att gangbanga en främmande tjej trasig i en mörk park?

Kanske borde vi införa ett lagbrott som kallas Sexuellt oansvar och renderade några dagsböter?

Vad är det som inte är OK? Att fråga någon om de tycker att det är "vanligt sex" eller våldtäkt att sätta på någon som sover?
2014-07-10, 01:52
Medlem
Citat:
Ytterligare en trumpen kväll för forats tappra(komplett idiotiska?) feministiska skribenter. Stryk i varenda gränd och smått intellektuellt våldagna, nästan så man kan nyttja metaforen "dem haltade därifrån med blodet rinnandes ur stjärthålet, kvinnorna, medans dem slickade i sig det martyrska nederlaget som systrar."

Det är fan ljuvligt, hur j-a korkade ni är. Än bättre att ni är så galna att ni aldrig inser det själva. Stor humor! Skål från lillskrot, sommaren 2014 är fan underbar!

haha du klarar verkligen inte lite motstånd lillskrot utan att du måste fly upp hit och böla av dig lite i frustration...jag som t.o.m. är rätt snäll med dig. Använder inte ens halva ammunitionen jag skulle kunna dra till dig i skallen med men ändå så klagar du över stjärtont?
Tsss. var nu en man och bege dig ner igen och slåss lite med ditt lilla svärd mot feministdrakarna.
Senast redigerad av ScottWalter 2014-07-10 kl. 02:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in