Här beskriver micro113 själv, i en annan tråd, sin "debatteknik".
(FB) Hittade min flickvän på badoo..
misstänker starkt att hon har varit otrogen.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Finns ett ordspråk som säger att "anfall är bästa försvar". Du har tagit henne på bar gärning och istället för att stå upp för sitt konto vill hon vända fokus till dig - så att du istället för att anklaga henne skall hamna i läget där du får försvara dig själv...
Gammalt beprövat knep...
Det är också ett billigt, ointelligent och oerhört fult knep, vilket micro113 själv verkar hålla med om då hon uppmanar trådstartaren att dumpa mamman till hans barn för att hitta en
ärligare tjej grundat på just användandet av det här "knepet".
Nu ska vi se vad hon använder för "knep" för att krångla sig ur det här....
Kommer hon ta upp något helt ovidkommande i mitt inlägg och opponera sig mot det i förhoppning att det ska förminska trovärdigheten bakom mitt påstående?
Kommer hon strunta i att svara på sakfrågan och istället ta upp något eget utifrån för att angripa mig i hopp om att alla glömmer bort det pinsamma faktum att hon återigen blivit ägd?
Kommer hon försöka hävda att jag är dum och inte förstår vad hon egentligen menar, för det är ju inte det som hon skriver i klartext som är budskapet i hennes inlägg?
Kommer hon komma med en löjlig motfråga som inte hör hit?
Eller kommer hon, på äkta femifascistmaneér helt enkelt tiga som muren och fortsätta leva i förnekelse angående verkligheten, där hon inte behöver låtsas om det obekväma utan kan fortsätta sina manshatande hoppsasteg trallandes sånger om sin egen förträfflighet...?
Dina byxor, micro113......neddragna, igen!
Och du hade rätt förut, det är en vidrig syn, som skrämmer mig....