Update då:
Jo jag har haft mycket att göra de senaste dagarna, därmed har jag inte haft tid att updatera.
Skapade själv ett konto på badoo med mitt eget namn/bild, och ställde in att jag vill "Träffa vänner"
Och så började det roliga, skrev ett meddelande till henne "Hej älskling! vad gör du här ? <3"
Ja FB vad tror ni hände?! JO hon blockade mig (så att jag inte kan se henne) och så fick jag ett förbannat sms "va i helvete gör du på badoo?!" med en länk till min profil.
Frågade henne själv när jag kom hem varför hon försöker spela, visade screenshots på hennes profil men hon börjar med att jag har förfalskat de, och trycker istället på att det är JAG som är otrogen och hänger på badoo...
Orkar inte med henne och hennes lögner, så jag har flyttat ut till en polare tills vidare.
Ljuger hon ? eller är profilen hennes kompis eller nåt sånt sjukt ?
Jag tror klart att hon ljuger, hon har tidigare påpekat att "det står många i kö"
Men samtidigt visade hon väldigt starka känslor när hon anklagade mig för otrohet, har nog aldrig sett henne så ledsen. Ja det är svårt att veta vad som är vad!