2014-07-02, 15:42
  #37
Medlem
generalconcretes avatar
Bara jag som undrar vad TS aka pussyn har gjort åt saken?
Citera
2014-07-02, 16:57
  #38
Medlem
Malkos avatar
Det är inget personligt mot dig. Du kan helt enkelt inte tillfredsställa henne sexuellt.
Citera
2014-07-06, 11:33
  #39
Medlem
Update då:
Jo jag har haft mycket att göra de senaste dagarna, därmed har jag inte haft tid att updatera.
Skapade själv ett konto på badoo med mitt eget namn/bild, och ställde in att jag vill "Träffa vänner"
Och så började det roliga, skrev ett meddelande till henne "Hej älskling! vad gör du här ? <3"

Ja FB vad tror ni hände?! JO hon blockade mig (så att jag inte kan se henne) och så fick jag ett förbannat sms "va i helvete gör du på badoo?!" med en länk till min profil.
Frågade henne själv när jag kom hem varför hon försöker spela, visade screenshots på hennes profil men hon börjar med att jag har förfalskat de, och trycker istället på att det är JAG som är otrogen och hänger på badoo...

Orkar inte med henne och hennes lögner, så jag har flyttat ut till en polare tills vidare.
Ljuger hon ? eller är profilen hennes kompis eller nåt sånt sjukt ?
Jag tror klart att hon ljuger, hon har tidigare påpekat att "det står många i kö"
Men samtidigt visade hon väldigt starka känslor när hon anklagade mig för otrohet, har nog aldrig sett henne så ledsen. Ja det är svårt att veta vad som är vad!
Citera
2014-07-06, 11:45
  #40
Bannlyst
Nej fyfan TS släng henne åt helvete.
Har varit i en liknande situation som du är i och att gå vidare är det bästa.
Man hänger på badoo för en sak och det är för att få fitta( i hennes fall kuk ) så det är inga goda orsaker alls.
Angående hennes reaktion så vill hon säkert manipulera dig och skjuta över problemet att hon knullat runt på dig för att hon kanske har ångrat sitt beslut hon gjort. Hon är i mina ögon ingen keeper men du gör som du vill ts.
Lycka till!
Citera
2014-07-06, 11:45
  #41
Medlem
Leipzigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F430
Update då:
Jo jag har haft mycket att göra de senaste dagarna, därmed har jag inte haft tid att updatera.
Skapade själv ett konto på badoo med mitt eget namn/bild, och ställde in att jag vill "Träffa vänner"
Och så började det roliga, skrev ett meddelande till henne "Hej älskling! vad gör du här ? <3"

Ja FB vad tror ni hände?! JO hon blockade mig (så att jag inte kan se henne) och så fick jag ett förbannat sms "va i helvete gör du på badoo?!" med en länk till min profil.


Om det inte var hennes konto så skulle hon ju inte fått reda på att du fanns på badoo eller skrivit till henne heller... Hon måste vara lite korkad eller?
Citera
2014-07-06, 11:51
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregory55
Nej fyfan TS släng henne åt helvete.
Har varit i en liknande situation som du är i och att gå vidare är det bästa.
Man hänger på badoo för en sak och det är för att få fitta( i hennes fall kuk ) så det är inga goda orsaker alls.
Angående hennes reaktion så vill hon säkert manipulera dig och skjuta över problemet att hon knullat runt på dig för att hon kanske har ångrat sitt beslut hon gjort. Hon är i mina ögon ingen keeper men du gör som du vill ts.
Lycka till!
Ja hon försöker manipulera, men jag vet inte..
Kontot är ju hennes, eller iaf någon som hon känner har kontot. Men varför skulle en kompis ta ett konto och lägga upp bilder på henne ?
Och ja dumpa är inte lika lätt nr man äger saker tillsammans.. skulle behöva en advokat det är steg ett, hon kommer ju aldrig att samarbeta eftersom hon inte vill det..

Citat:
Ursprungligen postat av Leipzig
Om det inte var hennes konto så skulle hon ju inte fått reda på att du fanns på badoo eller skrivit till henne heller... Hon måste vara lite korkad eller?
Ja kontot kan ju tillhöra någon som hon känner, men varför skulle en kompis ha bilder på henne då ?
Något stämmer inte...
Citera
2014-07-06, 11:56
  #43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F430
Ja hon försöker manipulera, men jag vet inte..
Kontot är ju hennes, eller iaf någon som hon känner har kontot. Men varför skulle en kompis ta ett konto och lägga upp bilder på henne ?
Och ja dumpa är inte lika lätt nr man äger saker tillsammans.. skulle behöva en advokat det är steg ett, hon kommer ju aldrig att samarbeta eftersom hon inte vill det..


Ja kontot kan ju tillhöra någon som hon känner, men varför skulle en kompis ha bilder på henne då ?
Något stämmer inte...
Jobbigt det där med flytten..
Nej det är minimal chans att en "kompis" har gjort hennes konto med kompletta bilder och allt.
Låter som en väldigt dålig och feg ursäkt, hennes reaktioner känns inte passande för det heller.
Citera
2014-07-06, 12:07
  #44
Medlem
Big-Ps avatar
TS: Dumpa. Att hon blockar dig och smsar aggressivt tyder ju på panik när hon blev "påkommen". Hon försöker sedan vända på steken och lägga skulden på dig genom att anklaga dig för att vara otrogen. Inte första gången det händer för att folk ska rena sitt eget samvete och distansera sig själv från gärningarna.
Citera
2014-07-06, 15:17
  #45
Medlem
Klassiskt fall av att vilja ha kvar kakan och samtidigt äta den. Hon har ett förhållande med dig så länge hon inte hittar något bättre. När hon gör ett kommer hon att byta på enklaste sätt och köra ett grisigt spel där hon får ta med sig allt det hon vill ha och du är förloraren ekonomiskt.

Tycker du ska avsluta allt med henne. Gällande det ni äger så beror det ju på vad det är. Möbler och skit spelar ju inte så stor roll. Är det brf så är det jobbigare men då är det bara att kolla i kontraktet hur stor andel ni äger var och sen värdera lägenheten och därefter får hon köpa ut dig eller så säljer ni lägenheten.
Citera
2014-07-06, 16:05
  #46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F430
Update då:
Jo jag har haft mycket att göra de senaste dagarna, därmed har jag inte haft tid att updatera.
Skapade själv ett konto på badoo med mitt eget namn/bild, och ställde in att jag vill "Träffa vänner"
Och så började det roliga, skrev ett meddelande till henne "Hej älskling! vad gör du här ? <3"

Ja FB vad tror ni hände?! JO hon blockade mig (så att jag inte kan se henne) och så fick jag ett förbannat sms "va i helvete gör du på badoo?!" med en länk till min profil.
Frågade henne själv när jag kom hem varför hon försöker spela, visade screenshots på hennes profil men hon börjar med att jag har förfalskat de, och trycker istället på att det är JAG som är otrogen och hänger på badoo...

Orkar inte med henne och hennes lögner, så jag har flyttat ut till en polare tills vidare.
Ljuger hon ? eller är profilen hennes kompis eller nåt sånt sjukt ?
Jag tror klart att hon ljuger, hon har tidigare påpekat att "det står många i kö"
Men samtidigt visade hon väldigt starka känslor när hon anklagade mig för otrohet, har nog aldrig sett henne så ledsen. Ja det är svårt att veta vad som är vad!
Finns ett ordspråk som säger att "anfall är bästa försvar". Du har tagit henne på bar gärning och istället för att stå upp för sitt konto vill hon vända fokus till dig - så att du istället för att anklaga henne skall hamna i läget där du får försvara dig själv...

Gammalt beprövat knep..

Om nu hennes kompis skulle stå för kontot .. hur kan hon då ens veta om din profil.
Om kompisen nu skulle ha visat henne det - varför skulle hon då inte berätta om kompisen och tvinga den att stå för den profilen..

Luktar helt enkelt om hela hennes reaktion och jag tror din reaktion - att flytta - är det bästa du kan göra.
Gå vidare, hitta en ärligare tjej istället.
Citera
2014-07-06, 16:28
  #47
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F430
Update då:
Jo jag har haft mycket att göra de senaste dagarna, därmed har jag inte haft tid att updatera.
Skapade själv ett konto på badoo med mitt eget namn/bild, och ställde in att jag vill "Träffa vänner"
Och så började det roliga, skrev ett meddelande till henne "Hej älskling! vad gör du här ? <3"

Ja FB vad tror ni hände?! JO hon blockade mig (så att jag inte kan se henne) och så fick jag ett förbannat sms "va i helvete gör du på badoo?!" med en länk till min profil.
Frågade henne själv när jag kom hem varför hon försöker spela, visade screenshots på hennes profil men hon börjar med att jag har förfalskat de, och trycker istället på att det är JAG som är otrogen och hänger på badoo...

Orkar inte med henne och hennes lögner, så jag har flyttat ut till en polare tills vidare.
Ljuger hon ? eller är profilen hennes kompis eller nåt sånt sjukt ?
Jag tror klart att hon ljuger, hon har tidigare påpekat att "det står många i kö"
Men samtidigt visade hon väldigt starka känslor när hon anklagade mig för otrohet, har nog aldrig sett henne så ledsen. Ja det är svårt att veta vad som är vad!
Det där låter inte heller speciellt bra, lite madrass varning.
Citera
2014-07-06, 18:45
  #48
Medlem
Alltså min vänner har hittat min bild där fastän jag egentligen inte ens har fixat en profil där så ta inte ut saker i förväg. Just saying
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in