2014-07-08, 16:05
Medlem
Tiaitchsis avatar
Tjo, nu är det så att jag börjat få någon slags brännande smärta på höger sida av bröstkorgen, d.v.s. under högra revbenen. Det känns som ett brännsår, men det är endast ytlig smärta.

Någon som fått något liknande av tjack?
Kan dock vara så att jag käkat extremt jävla skit dåligt de senaste dagarna nu också, men är rädd för att man kan dragit i sig nå skit som slutat med en nervskada..?
Citera
2014-07-08, 18:59
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Text

Jag klättrar heller inte på väggarna, tog bråvalla+veckan efteråt i rad utan att ha någon särskild AT. Och jag somnade lätt även utan benso. Och nej jag tar inga fjolldoser heller. Förstår viss kritik men folk är fan rabiata...
Citera
2014-07-08, 21:58
Medlem
erikisms avatar
Väldigt nyfiken hur det är att dansa på tjack. Ska snart dra på festival och tänker inte ta mdma mer än en gång. Har svårt att njuta av dans på fyllan så tänkte att tjack kanske skulle kunne agera substitut, synpunkter?
Citera
2014-07-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikism
Väldigt nyfiken hur det är att dansa på tjack. Ska snart dra på festival och tänker inte ta mdma mer än en gång. Har svårt att njuta av dans på fyllan så tänkte att tjack kanske skulle kunne agera substitut, synpunkter?

Först och främst vill har berömma dig för att inte ta MDMA mer än en gång.

Gillar du att dansa i vanliga fall så kommer du förmodligen gilla det ännu mer under ruset.
Förstår vad du menar att man inte kan njuta av sitt intresse när man har druckit. Förstör mer än vad det gör gott enligt mig.
Citera
2014-07-08, 22:08
Medlem
Findmucks avatar
Citat:

Kan säkert fungera. Du blir ju väldigt uppåt, energisk och får oftast en del eufori på tjack. Då är det lättare och roligare att dansa och röra på sig än om man var packad, skulle jag tro.
Citera
2014-07-08, 22:11
Medlem
erikisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Först och främst vill har berömma dig för att inte ta MDMA mer än en gång.

Gillar du att dansa i vanliga fall så kommer du förmodligen gilla det ännu mer under ruset.
Förstår vad du menar att man inte kan njuta av sitt intresse när man har druckit. Förstör mer än vad det gör gott enligt mig.

Tack du. För mig är det en självklarhet och har varit det i 4 år sedan jag först provade.
Problemet är väl egentligen avsaknaden utav självförtroende, tappar inte allting när jag dricker utan har fortfarande ganska bra koll på min omgivning, samt att jag inte hittar någon rythm eller vet hur jag ska röra mig.

Är det någon som brukar dansa på tjack och kan beskriva hur det är/känns?
Citera
2014-07-08, 22:41
Medlem
Citat:
Tack du. För mig är det en självklarhet och har varit det i 4 år sedan jag först provade.
Problemet är väl egentligen avsaknaden utav självförtroende, tappar inte allting när jag dricker utan har fortfarande ganska bra koll på min omgivning, samt att jag inte hittar någon rythm eller vet hur jag ska röra mig.

Känns som att dansa när man är riktigt pepp och inte bryr sig om något. Precis som det ska vara när man är ute och dansar helt enkelt. Alltså oavsett nykter eller inte så ger du dig bara fan på det kommer det ta en minut sen kommer du inte bry dig om vad andra tänker eller tycker. Men tjacket ger ju dig extra energi och glädje förhoppningsvis och det är väl ingen nackdel i det läget.
Citera
2014-07-08, 23:21
Medlem
krillepilles avatar
Citat:

Jag ogillar att dansa överlag men är jag packad kan jag köra på ändå. På tjack är jag lite mer uppmärksam på omgivningen och blir inte lika bedövad i skallen som när man är full jag jag gör det helt enkelt inte. Har gjort det några gånger ensamen själv eller med en polare i typ lägenheten men då fular vi oss bara och det ser förmodligen helt jävla mongo ut.
Citera
2014-07-08, 23:23
Medlem
Dolanks avatar
Drog för 20 minuter sen en lina tjack, och tänkte förbereda en bomb med några tomma kapslar jag använt till att fylla med MDMA när jag hade det för någa månader sen, och till min förvåning så märkte jag att en kapsel var fyllt med MDMA, måste ha legat där i månader... synd att jag redan tagit tjack... Hur tror ni det är att kö MDMA kapseln när tjacket har gått ur?
Citera
2014-07-08, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Jag klättrar heller inte på väggarna, tog bråvalla+veckan efteråt i rad utan att ha någon särskild AT. Och jag somnade lätt även utan benso. Och nej jag tar inga fjolldoser heller. Förstår viss kritik men folk är fan rabiata...

Så jävla pinsamt vad vissa överdriver och förstör för flertalet vendors. Skulle man lyssna på FB vad gäller FS så skulle det inte finnas någon enstaka tjacksäljare utan alla säljer meta. Ett jävla skämt.

Gått på FS-tjack dagligen sedan FS kom till ytan i samband med SR2's nederlag vilket är vadå, 5-6 månader? Snart en månad ren, tråkigt att lägga ned men inget mer än en ordinarie tjack-AT med enorm trötthet. Gissa om det gör att göra på meta.....
Senast redigerad av realstarz 2014-07-08 kl. 23:53.
Citera
2014-07-09, 01:49
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Drog för 20 minuter sen en lina tjack, och tänkte förbereda en bomb med några tomma kapslar jag använt till att fylla med MDMA när jag hade det för någa månader sen, och till min förvåning så märkte jag att en kapsel var fyllt med MDMA, måste ha legat där i månader... synd att jag redan tagit tjack... Hur tror ni det är att kö MDMA kapseln när tjacket har gått ur?

Om du bara har tagit en lina tjack idag är det inga problem att ta det antingen idag, eller imorgon.
Citera
2014-07-09, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank

Det funkar nog men dock ingenting jag skulle rekommendera. Dessutom så är det väl schysstare att ha sällskap när man mår som bäst. Men det kanske du har? Vad vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in