Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Vilken typ av näthat är det frågan om här?
Du får länka.
Eller vet du inte egentligen, utan bara spyr på i samma okunskap som vanligt?
Var har jag krävt att andra män skall ta ansvar för sådant som enskilda män begått?
Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Nu vill jag faktiskt att du visar mig ett inlagg dar jag kraver det. Sag inte du skall gora ytterligare en tradsanning a la Burros.
Nyfiken fraga blir ju da, eftersom du tycks sett det ofta, har du "tagit ditt ansvar" de gangerna ? Om inte, varfor ?
Sådana krav kommer från feminister hela tiden, det kan ni inte ha missat.
När det gäller mitt ansvar för våldtäkter andra män begår ska man också ha i åtanke att det endast är en ytterst marginell andel av alla män som begår våldtäkt. 99,99% eller fler av alla män begår aldrig en våldtäkt men ni skuldbelägger ändå den gruppen män för detta. Helt absurt förstås.
När det gäller det här näthatet från feminister som lett till en mans död så är det så att en mycket stor andel av alla femisiter ägnar sig åt det. Schyman som finns i toppskiktet gör det hela tiden och ni radikalfemister här på FB gör det också hela tiden. Det här nätatet som lett till en mans död är alltså något ni själva ägnar er åt.
Ni är alltså långt mycket mer representativa för det som dessa näthatande feminister gjort som lett till en mans död än vad en vanlig man är för våldtäkter andra män begår. Ändå tar ni inget ansvar för detta, ändå skuldbelägger ni män kollektivt och ändå kallar ni män för hycklare.