Citat:
Ursprungligen postat av
realrecognizereal
Det är ju liksom det som har hänt nu i efterhand. Han är död och dessutom pedofilstämplad.
Det minsta man kan begära är något officiellt utbetalade. Känns vidrigt att man kan vara så ynkliga att efter den sjukt osmakliga händelse ska det stämplas på honom att han är pedofil. Det borde um ta med sin ursäkt till lucas, hans familj och alla dom vill ha ett uns förtroende för. Lukas åsikt att en pedofil inte är brottsling innan brott bör göras extremt tydlig, ser gärna att ni tar upp det inlägget och förklarar om det nu behövs men misstänker att det feltolkats med filit

Man kan ju rädda det lite iaf, anser det inte vara rättvist att han ska tigas ihjäl och indirekt peddo-stämplas.
Vem har har pedofilstamplat Lucas ? Micro och jag har jag faktiskt patalat vi inderekt haller med Lucas i de asikter han framforde. Jag patalade att man far rakna med rejalt mothugg att skriva sadant pa en sadan grupp, det tycker jag ar ratt sjalvklart faktiskt. Finns fa saker som orsakar sa mycket kanslor som just pedofili.
Sedan tycker du att
vi skall ta ansvar for vad som skrevs pa
Nätverket Stoppa pedofilerna Facebook-sida for 1 ar sedan ? Det ar alltsa inte ens en feministisk grupp, sa tillvida du nu inte vill gora gallande att gruppen bestar av feminister enbart ?
Da maste ju detta vara valdigt upprorande enligt dig, for har utmalas ju Lucas ideologi/rorelse indirekt som rent tokiga, de utfor barnmisshandel och utsatter barn for pedofila inslag.
"
Ja det är ju så jävla sinnessjukt att det bara är helt sanslöst att inte samhället ingriper och stoppar denna barnmisshandel. Dom sabbar ju dessa här barnen för resten av livet och allt bara för att föräldrarna är indoktrinerade idioter som gladeligen offrar sina barn för den feministiska kampen. Svårt att ens sortera ut vad som är värst här. Dom pedofila inslagen som alltid finns hos HBTQ liknande grejer likt denna eller den politiska indoktrineringen."
(FB) HBTQ-läger för 3åringar
Du har iaf medgett att visst hycklande finns har i traden till skillnad fran andra. Inlagget jag citerar tycker jag bekraftar det svart pa vitt faktiskt.