Citat:
Ursprungligen postat av
Wireman
Yes. Reell kompetens med särskilda kurser. Ungefär två dagar efter att papprena var framme ändrades det till behörig. Sedan har det stått "handläggning pågår" ned jämna mellanrum, senast i fredags, men har alltid ändrats tillbaka till behörig inom en dag eller två.
Åh herre min skapare! Idag har jag suttit och haft ett halvt nervöst sammanbrott. Jag kontaktade antagning.se för att höra om det skulle stå "Handläggning pågår" eller om något var på tok. Det visade sig att jag har gjort ett misstag och fått för mig att man hade på sig till sista kompletteringsdagen att skicka in sina papper men i själva verket är det sista anmälningsdagen som var deadline. Jag skickade in mina papper efter sista anmälningsdagen.
Jag ringde till universitetet och pratade med dem och de sa att de skulle titta på mina papper och höra av sig senare utan att säga om det gick att lösa eller inte. Jag loggade in på antagning.se och kollade status en timme senare och då stod det "Obehörig" på alla program jag har sökt

. Drog iväg ett långt mail till universitetet och frågade om vad som hade hänt och om de hade beslutat att jag inte skulle få bli behörig, men det har jag inte fått något svar på ännu.
Några timmar senare loggade jag in på antagning.se igen och då hade statusen uppdaterats till "Behörig" på samtliga program. Förhoppningsvis förblir det så...