2014-07-03, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Eftersom det på mer eller minder daglig basis ploppar upp trådar som behandlar det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter så verkar det finnas ett behov av en slags mastodonttråd som man dryfta frågor av den typen i.
Här är den stora storlekstråden. Trådar som handlar om det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter kommer att flyttas hit om det inte är en väldigt unik frågeställning det rör sig om.

Mvh
Moderator

det är en fitt tråd som behövs. Eftersom kvinnor som män så lite vet. Ska bara veta hur många tjejer är som en spann vatten att knulla. Dom få kunniga är helt otroligt sköna. och dom njuter själva som fan. Så man som man också ger galet njutning och får njutning. lite teknik och uthållighet i inte komma för fort. och du är världens bästa för varandra. 10cm eller 20cm spelar då ingenroll då.
Så tyvärr tjejer det hänger väldigt mycket på ni kan eran del också. men tyvärr skylls det på killarna. men så är ju Sverige det största >FITT LAND i världen.
Citera
2014-07-03, 18:55
Medlem
Mikes88KMsNazikuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iroh
Min är 19 cm när den är som längst är väll helt lagom tycker jag

Undrar bara varför du skryter om din kuklängd via ett anonymt forum. Jag har annars för mig att alla kukar plötsligt blir 10 cm längre under anonymitet.
Citera
2014-07-05, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otrygg
Ok, men har det skett en genuin förändring i preferens, eller har kvinnor (och kanske även vi män) blivit mer öppenhjärtiga? Eller är min spaning felaktig?

En stor kuk har förmodligen alltid varit dom flesta kvinnors preferens.

Jag var f.ö inne och kollade lite på Klubb6 och dom senast inlagda bilderna och fick syn på detta, seriöst, vad i helvete?!
Denna pöjk slår ju för tusan Mandingo, eller iaf i omkrets.
Vissa föds verkligen med en guldsked i munnen.

http://i.imgur.com/c3dnDP1.png
Citera
2014-07-05, 00:56
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt

Jag var f.ö inne och kollade lite på Klubb6 och dom senast inlagda bilderna och fick syn på detta, seriöst, vad i helvete?!

Hur kan det vara guldsked i mun att ha en kuk så stor att de flesta kvinnor troligen inte ens kan finna njutning av den?
Citera
2014-07-05, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Hur kan det vara guldsked i mun att ha en kuk så stor att de flesta kvinnor troligen inte ens kan finna njutning av den?

Mjo, det var kanske att ta i lite
Citera
2014-07-05, 05:56
Medlem
Citat:

Photoshop, next
Citera
2014-07-05, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Photoshop, next

Varför tror du det?
Citera
2014-07-05, 10:43
Medlem
Citat:
Varför tror du det?
Ser jäkligt konstig ut på bilden där han sitter ner, och det är ingen skugga från kuken när måttstocken är bredvid
Citera
2014-07-05, 10:51
Medlem
Muhamedssons avatar
Fiinns de tjejer som kan uppskatta en även om man har en liten kuk? Eller Är man annars dömd till ensamhet och kyskhet?
Citera
2014-07-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
Fiinns de tjejer som kan uppskatta en även om man har en liten kuk? Eller Är man annars dömd till ensamhet och kyskhet?
Ja, självklart!
Citera
2014-07-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
Finns det killar som kan uppskatta en tjej fastän hon knappt har några bröst eller en rumpa, inga kurvor öht. !?
Citera
2014-07-05, 11:13
Medlem
Muhamedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Finns det killar som kan uppskatta en tjej fastän hon knappt har några bröst eller en rumpa, inga kurvor öht. !?

Träffade en sådan tjej för många år sedan. Det slog gnistor ett tag sedan tog det slut. Hon hade andra kvalitetet som passade mig,. Men hon hade knappt några bröst alls och det tyckte jag var en aning avtändande tyvärr, Tråkigt att man ska behöva känna så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in