Citat:
Ursprungligen postat av
ninjutsu
Han skrev dock att det handlade om insättbar längd. Och 12-15 borde ju vara lika mycket medel som 9-12, eller hur? I förhållande till medel-medel alltså. De köper från medel och större, inte från medel och mindre. Större är alltså "bättre" än mindre när det kommer till kvinnors penispreferenser.
Det finns dock tjejer som föredrar något under medel, men det motsatta är garanterat mera vanligt.
https://www.youtube.com/watch?v=QpYGdcQe01s
(Konsensus för den som inte orkar kolla igenom videon så är medel och lite större att föredra)
Det har gjorts lite psuedoforskning där man på smarta sett har försökt ta reda på vad kvinnor föredrar, och de måtten man kommer fram till där stämmer överens med dildos som kvinnor hyllar.
Att en tjej föredrar en penis över medel behöver inte på något sett betyda att det har någon stor betydelse, jag föredrar lite större bröst men det är ingenting jag har i åtanke när jag väljer partner, är hon helt platt eller har alldeles för stora så är det ju helt klart ett minus, men jag kan lätt se förbi det om hon är grym på andra sett.