Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Aterigen, detta ar vad Lucas skrivit. Vart ar motpartens inlagg ? Men mao sa i nasta topic om valdtakt kommer du ge offret 100% stod, for hon sagt det. Bra sa.
Sa ingen kravde bevis da, och darfor behover vi inga bevis nu ? Ar det isf inte battre att faktiskt borja ifragasatta lite mer ? Jag tar inte ett dugg ansvar for det fall du pratar om eftersom det ar en debatt jag inte uttalat mig om eller ens deltagit i. Men om du tror jag kraver bevis enbart i detta fallet sa kan du val kika runt pa min posthistorik.
Så du krävde bevis när vita kränkta överklasskärringar lipade ut? För nej det gjorde du inte, jag kommer nämligen ihåg just din exakta retorik. Du ville ju prata om hyckleri menar jag så är du redo eller skall du fortsätta att flytta fokus för 10 gången i rad och misslyckas för 10e gången i rad?
Jag har redan tagit isär dig och din trasiga hjärna idag så orkar inte med dig mer. Jag har erkänt näthat och fått all skit för det "män som näthatar kvinnor" osv så när tar du ditt ansvar?
Den dagen en antifeminist tar livet av sig för att vi antifeminister mobbat hen så till den milda grad att hen inte orkar längre kan du komma tillbaka och prata om hyckleri LadyMystica fram tills dess framstår du ju dock bara som en rakt igenom oempatiskt psykopat och det borde du faktiskt förstå med tanke du på hur det bettet dig i tråden och hur du försökte göra en poäng på Lukas med hans väns post i minne men fick så jävligt på pälsen att du inte ens klassas som en nakenhund längre.
En feminist dör för att feminister mobbar hen och du försöker få det till att vi är problemet? Du mår inte bra så hatisk mot män som du är det är en sak som är säker.