Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
VB utpressade LJ. Det skulle knappast få KJ att ringa polisen, inget tyder på att LJ och KJ känner varandra. Nej, han ringde polisen av annan orsak.
Jo, sant hon gjorde det. Frågan är om hur många hon kört samma grej med? Jag tror hon kört tyck-synd-om-mig också med flera av männen och klart allt blir infekterat. Hon blev även, av med oskulden till ett par av dem med. Märkligt...
Jo, KJ brydde sig om henne tror jag, men vad händer om han blir djupt besviken på henne? Flera, flera ggr på rad? Han, LJ, gick inte han i samma skola som VB?
Kan det varit pga denne LJ som KJ blev upprörd och åkte hem, lämnade henne där den dagen han skulle vara med henne i skolan. De hördes inte på ett tag efter det. När var detta? Var det efter 15/3???
Det var nån mer från karaten med som hade varit på henne och som hon var rädd för, nåt namn som började på J tror jag, inte LJ utan någon annan.
Har inte fup nu och kan inte kolla datum och så men det hade varit intressant att se (även om det nog är omöjligt att få till) en sammanställning över samtliga sms, facebook-kommunikation, 112-samtal, händelser för
samtliga som hade kontakt med VB i kronologisk ordning... Kanske man skulle se sammanhangen bättre....