2014-07-03, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrok
Vilken avslutningen är det? Är det när Karen får veta om Hank och hon den underåriga tjejen? För den säsongsavslutningen är fan något av det bästa jag har sett i tv.
Tredje säsongens avlsutning är "Rocket man", där Karen får veta att Hank och Mia legat med varandra: https://www.youtube.com/watch?v=Be1ZIlotflc

Fjärde säsongens avslutning är den c014 beskriver, men jag hittar inget klipp med engelskt tal på Youtube. Här är en video med, vad jag tror är, italienskt tal där jag hoppat över nästan all dialog och man bara får sista scenen med låten osv.: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eOmeQ5Sjr6k#t=11 6

Säsong fyra är det ultimata avslutet på serien tycker jag. Ska jag någonsin se om serien så är det där jag kommer sluta.
Citera
2014-07-03, 16:57
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Tredje säsongens avlsutning är "Rocket man", där Karen får veta att Hank och Mia legat med varandra: https://www.youtube.com/watch?v=Be1ZIlotflc

Fjärde säsongens avslutning är den c014 beskriver, men jag hittar inget klipp med engelskt tal på Youtube. Här är en video med, vad jag tror är, italienskt tal där jag hoppat över nästan all dialog och man bara får sista scenen med låten osv.: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eOmeQ5Sjr6k#t=11 6

Säsong fyra är det ultimata avslutet på serien tycker jag. Ska jag någonsin se om serien så är det där jag kommer sluta.

Här är slutet på s4 http://vimeo.com/22282048
Citera
2014-07-03, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Här är slutet på s4 http://vimeo.com/22282048

Tack så mycket. Nu behöver jag bara en avslutning på S02. Den kommer jag inte alls ihåg.
Citera
2014-07-03, 21:58
Medlem
KitabAlAzifs avatar
Citat:
Tack så mycket. Nu behöver jag bara en avslutning på S02. Den kommer jag inte alls ihåg.

Hank och Mia i kyrkogården, vid Lew Ashbys staty. Hon ska ut på bokturné.

Karen flyttar till NY, och Becca och Hank åker och vinkar av henne. Ursprungligen ska hela familjen flytta dit, men eftersom Becca inte vill lämna sin pojkvän stannar Hank kvar med henne.
Citera
2014-07-04, 03:10
Medlem
irkens avatar
Jag såg just det sista avsnittet utav serien. Jag vet inte vad jag riktigt tycker, visst va det ett "okej" slut men hade serien tagit slut lite tidigare (Säsong 3 eller 4) så jag är lite besviken på slutet..
Slutet blev ju inte riktigt hur jag väntade mig men ändå väldigt cheesy. Speciellt slutet med levon kändes bara .. väldigt konstigt. Jag förstår inte riktigt varför dem "presenterade" honom i serien alls, slutet med levons mamma & tv-chefen va också "okej" men fortfarande väldigt cheesy. Kändes också rätt onödigt.
Slutet med Charlie & Marcy gillade jag, det kändes bra, lite cheesy men vad fan, bra slut ändå.
Och sist men inte minst, slutet med Hank & Karen! Det kändes som ett rätt bra slut, om än inte lite väl cheesy. Jag gillade slutet med med dem fyra huvudkaraktärerna mest i varje fall.
Citera
2014-07-11, 18:55
Medlem
Sett fram till s04e05 nu och gillar väl serien so far, dock tycker jag det börjar bli lite tjatigt med det eviga fram och tillbaka tjaffset mellan Karon och Hank, samt deras pruttduktiga dotter. Kommer det vara såhär alla säsonger? "Han kör bort sig. Dottern rabblar något pruttduktigt. Karen hatar Hank. De försonas. Han kör bort sig. Repeat."
Citera
2014-07-11, 18:56
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Sett fram till s04e05 nu och gillar väl serien so far, dock tycker jag det börjar bli lite tjatigt med det eviga fram och tillbaka tjaffset mellan Karon och Hank, samt deras pruttduktiga dotter. Kommer det vara såhär alla säsonger? "Han kör bort sig. Dottern rabblar något pruttduktigt. Karen hatar Hank. De försonas. Han kör bort sig. Repeat."
Japp!
Citera
2014-07-11, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik

Ungefär. Stanna efter fjärde säsongen så har du ett bra avslut på serien och behöver inte se de tre sista säsongerna där serien går ner sig rejält.
Citera
2014-07-17, 00:59
Medlem
Citat:
Ungefär. Stanna efter fjärde säsongen så har du ett bra avslut på serien och behöver inte se de tre sista säsongerna där serien går ner sig rejält.

håller med, får nog säga att 4 säsongen var bäst. Förövrigt så får man många goa skratt i serienså fortsätt du kolla men förvänta dig inte några qlimax. 5 säsong sög, den va alldeles för mkt och överdriven, 6an funkade lite smörigt. Är bara halvvägs genom 7an men än så länge gillar ja den.

Citera
2014-07-22, 23:31
Medlem
såg nyss 7 avsnittet i säsong 7 och då ser man stewie i ett par rödabadbyxor av speedo modell. Genom badbyxorna ser man att han har ganska stor dick, är det något dem lagt till för de ska stämma överens med karaktären eller har han en sådna stor på riktigt?

Förövrigt tycker ja att Karen setts till alldeles för lite i säsong 7
Citera
2014-07-23, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
såg nyss 7 avsnittet i säsong 7 och då ser man stewie i ett par rödabadbyxor av speedo modell. Genom badbyxorna ser man att han har ganska stor dick, är det något dem lagt till för de ska stämma överens med karaktären eller har han en sådna stor på riktigt?

Förövrigt tycker ja att Karen setts till alldeles för lite i säsong 7

Hela hans karaktär bygger ju på dicken har du missat det eller ?
Citera
2014-07-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Hela hans karaktär bygger ju på dicken har du missat det eller ?

Därför ja frågar om de inlägg i badbyxorna eller om han har så stor i rl?????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in