Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 20:35
  #1669
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
En del av mig tror att Levon blir kortlivad, men samtidigt behöver de något nytt för att hålla serien uppe. Kanske visar det sig att Levon är något psyko som börjar förstöra saker medvetet mellan Hank och Karen, kanske visar sig att Levon har satt på Becca vid något tidigare möte.

Det är det jag hoppas på, en fin sammanknytning av alla karaktärer i slutet. Annars känns det väldigt konstigt att slänga in en såpass betydelsefull karaktär i sista säsongen. Ser även att alla Hanks forna arbetsgivare kommer in på något vänster, allt för att göra sista säsongen nostalgisk.
Citera
2014-04-16, 19:26
  #1670
Medlem
Hocusfocuss avatar
Gillade inte första avsnittet alls. Hank kändes mer överdriven än vanligt, speciellt scenen vid caféet och när han, Runkle och Marcy snackar impotensproblem.

Den där jävla Levon måste bli kortlivad, han är inte rolig på nåt sätt utan bara jobbig och ful. Som när han juckar mot pumpan osv. Och hela kontorscenen med Runkle var lite för mycket även om jag skrattade lite.
Jag tyckte dock bättre om det andra avsnittet överlag, så jag hoppas att serien fortfarande kan leverera och även om jag inte gillar henne, så hoppas jag att Becca kommer tillbaka men inte syns allt för ofta.
Citera
2014-04-16, 23:19
  #1671
Medlem
Moll-Es avatar
Tycker säsongen börjat bättre än de två senaste, men det är milsvid skillnad jämfört med de tidigaste säsongerna. Sonen är ju bara irriterande, verkar faktiskt lite efterbliven efter att Hank påstått det ett par gånger.
Citera
2014-04-17, 22:34
  #1672
Medlem
CompleteControls avatar
Har avsnitt två "läckt ut"? Var det inte någon säsongsstart tidigare som också
läckte, eller jag blandar ihop det med någon annan serie?
Citera
2014-04-17, 22:36
  #1673
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Har avsnitt två "läckt ut"? Var det inte någon säsongsstart tidigare som också
läckte, eller jag blandar ihop det med någon annan serie?

Jopp tvåan finns ute
Citera
2014-04-17, 23:27
  #1674
Medlem
B´stards avatar
Tycker ni gnäller för mycket på "sonen", han var med i "project x" och då var minst sagt vältalig, får hoppas han drar igång samma svada här.
Citera
2014-04-18, 00:15
  #1675
Medlem
Hocusfocuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Tycker ni gnäller för mycket på "sonen", han var med i "project x" och då var minst sagt vältalig, får hoppas han drar igång samma svada här.

Det är inte skådespelaren jag har nåt emot. Det är karaktären som är jobbig, och det ska han ju uppenbarligen vara, så skådespelaren gör sitt jobb väl.
Citera
2014-04-18, 11:13
  #1676
Avstängd
Shawtayees avatar
Är det bekräftat att detta kommer bli sista säsongen?
Citera
2014-04-18, 13:12
  #1677
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shawtayee
Är det bekräftat att detta kommer bli sista säsongen?
Ja, det är det. Bara att googla så finns det många källor som säger att serien är "cancelled after the seventh season".
Citera
2014-04-18, 15:08
  #1678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Har avsnitt två "läckt ut"? Var det inte någon säsongsstart tidigare som också
läckte, eller jag blandar ihop det med någon annan serie?

Har man Showtime premium eller vad det nu kan heta så har man tillgång till avsnitten en vecka tidigare än de som kollar på tv, så uppladdare på torrentsidor får ut två avsnitt på premiärveckan, sen när avsnitt två sänds på tv så kommer det inte ut någon torrent då den redan är släppt.

Så om man laddar ner det så kan man se två avsnitt per vecka sen får man vänta två veckor på nästa.
Citera
2014-04-18, 15:20
  #1679
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Har man Showtime premium eller vad det nu kan heta så har man tillgång till avsnitten en vecka tidigare än de som kollar på tv, så uppladdare på torrentsidor får ut två avsnitt på premiärveckan, sen när avsnitt två sänds på tv så kommer det inte ut någon torrent då den redan är släppt.

Så om man laddar ner det så kan man se två avsnitt per vecka sen får man vänta två veckor på nästa.
Nja, eller så ser man ju hela serien en vecka i förväg hela tiden. Om det nu inte är ännu ett av de irriterande uppehållen som alltid kommer mitt i.
Citera
2014-04-21, 16:23
  #1680
Medlem
Ja vad kan man säga egentligen. Serien har verkligen gått ner sig rejält. Dom första säsongerna så var Californication bland det vassaste som gick på tv i sin genre. En perfekt blandning av mörk humor och drama med ett helt fantastiskt manus. Som många andra serier så blir det tyvärr för utdraget då det är uppenbart att allt som man från början velat berätta redan är sagt och nu går serien bara på tomgång för att den har tittare. Den där nya ungen är verkligen riktigt jävla kass också.

Jag tänker dock se klart serien när det ändå är sista säsongen och det finns i alla fall lite underhållningsvärde kvar. Ett stort plus är Heather Graham som trots sina 44år fortfarande ser helt otrolig ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback