2014-07-02, 12:37
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Jag som trodde att det bara var vi unga arga män som sympatiserar med SD som hatar på Internet. Får vi se Aschberg ta upp detta fall för att söka upp näthatarna? Ställa dem mot väggen. Thomas Mattsson bör anlita RH. Lista alla näthatare och kolla deras ekonomiska ställningar. Hänga ut några med namn och bild på Expressens löp i avskräckande syfte. Näthatarna ska hängas ut.

Hänger man ut folk som kommenterar under artiklar i FT, AP och Exponerat ska man hänga ut dem som hatar och mobbar andra till döds på twitter och Facebook.
Citera
2014-07-02, 14:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Som sagts innan, det ar def. inte klart varfor. Vi har (tyvarr) massor av sjalvmord arligen som aldrig namns i media. Det racker att vissa grupperingar tagit pa sig att spela hjalte for Lucas, vars ideologi var sa langt ifran dom det gar att komma.

Om du avser oss som kritiserar Fi för detta så betackar jag mig för dina åsikter om huruvida min ideologi står långt från Lucas eller inte.

Jag har alltid stått upp för en liberal syn på människors rätt till sin sexuella läggning utan att bli trakasserad för det, så också självklart i Lucas fall.

Fi har blod på sina händer.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2014-07-02 kl. 14:56.
Citera
2014-07-02, 16:26
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Om du avser oss som kritiserar Fi för detta så betackar jag mig för dina åsikter om huruvida min ideologi står långt från Lucas eller inte.

Jag har alltid stått upp för en liberal syn på människors rätt till sin sexuella läggning utan att bli trakasserad för det, så också självklart i Lucas fall.

Fi har blod på sina händer.

Det ar helt ok att kritisera F!, eller vilket annat forbund/parti man nu vill kritisera. Det ar ocksa helt ok att kritisera feminism, fragan blir mer hur det gors och det ar bara att lasa en del skribenters inlagg har i forumet, av de som nu hyllar Lucas, sa ser man vilken niva det ar pa det. Jag kallar inte det for ge saklig kritik, eller ens diskutera feminismen och det man tycker ar galet.

Manga klarar av det, manga inte. De ar de sistnamnda jag asyftar. Jag tror ocksa att manga transexuella kan vittna om att det tyvarr ar en allt for stor del av manskligheten som inte ar lika liberala och oppensinnade som du ar.
Citera
2014-07-02, 16:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det ar helt ok att kritisera F!, eller vilket annat forbund/parti man nu vill kritisera. Det ar ocksa helt ok att kritisera feminism, fragan blir mer hur det gors och det ar bara att lasa en del skribenters inlagg har i forumet, av de som nu hyllar Lucas, sa ser man vilken niva det ar pa det. Jag kallar inte det for ge saklig kritik, eller ens diskutera feminismen och det man tycker ar galet.

Manga klarar av det, manga inte. De ar de sistnamnda jag asyftar. Jag tror ocksa att manga transexuella kan vittna om att det tyvarr ar en allt for stor del av manskligheten som inte ar lika liberala och oppensinnade som du ar.

FIs ledande profiler har gått i frontlinje för det här hatet mot män och de har därför en stor skuld i det som hänt. Schyman och övriga rabiatfeminister t.ex. flera här på FB har blod på sina händer och det ska framföras.
Citera
2014-07-02, 16:47
Medlem
TijuanaTequilas avatar
Citat:
jag manga ggr ansag det rent overdrivet. Det har gatt inflation i ordet "nathat" och "hat". Sa fort nagon tycker annorlunda nufortiden sa skriks det "nathat" fran alla hall och kanter.

Och vilken grupp tror du vi har det att tacka för?
Djävla hycklare
Citera
2014-07-02, 16:51
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TijuanaTequila
Och vilken grupp tror du vi har det att tacka för?
Djävla hycklare

Du tror feministerna ar de enda som skriker nathat ? Eller vill du paskina de borjade och darfor maste da alla folja efter ? Det lika djavla illa, oavsett vem som nyttjar det i tid och otid.
Citera
2014-07-02, 17:00
Medlem
Amors avatar
Aftonbladet

Expressen

SVT

Vad skriver ni? Har ni ställt Gudrun Schyman till svars än?

Vågar inte ens tänka på reaktionerna om SDU hade mobbat någon till självmord
Citera
2014-07-02, 17:05
Medlem
TijuanaTequilas avatar
Citat:
Du tror feministerna ar de enda som skriker nathat ? Eller vill du paskina de borjade och darfor maste da alla folja efter ? Det lika djavla illa, oavsett vem som nyttjar det i tid och otid.

Jag tror ingenting.

Varenda djävla gång det kommer kritik mot urblåsta feminister, så skriks det hot och näthat. Är det någon grupp som ens gett ordet effekt där det verkligen inte bör vara någon, så är det feminister. Klart som fan media följer, annars hade det varit "sjukt", för feminister är helgon.
Eller menar du på fullt allvar att det inte är så ? Är det verkligen sunt för ditt samvete att hyckla så mycket?

*Edit: Jag menar givetvis att feminister är stackars små oskyldiga offer, inte helgon...
Citera
2014-07-02, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Aftonbladet

Expressen

SVT

Ja, någon alternativ media borde väl i alla fall kunna upplysa om de verkliga näthatarna?
Citera
2014-07-02, 17:56
Medlem
Citat:
Aftonbladet

Expressen

SVT

^that

Jag står verkligen inte först i ledet där jimmy(ie) åkesson ska helgonförklaras men vi är inte en liten högljudd procentdel av underbegåvade bönder. Vi är en majoritet som kommer att glädjas när halva jävla journalistkåren får sparken. Med lite tur får ni känna på lite socioekonomiska faktorer när de utsatta, marginaliserade och arbetslösa journalisterna börjar bränna bilar på söder. Lögnare, hycklare och hundar.
Citera
2014-07-02, 19:46
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Aftonbladet

Expressen

SVT

Inte har väl dom plats för petitesser som detta i sin tidning...just nu har dom fullt upp med fördömmande(fördummande?) av det hemska övergreppet SDU stod för när dom tog ett foto av sig och dom svenska förbundskaptenerna och skickade ut på twitter.
Sådana saker kan absolut inte få förekomma i ett civiliserat land som Sverige, SDU borde skämmas...
Med tanke på hur dog gamla skatorna i F! beter sig borde man inte bli förvånad att juniorfittfacisterna går i samma fotspår.
Citera
2014-07-02, 22:28
Medlem
JackTravens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Skulle F!: sexism vara värre än SD främligsfientlighet - ja kanske, det är nog snarare Svenskarnas parti man skall jämföra med.

Så är det. F! vill ju avrätta män alternativt göra män till slavar.

SD vill bara ta in något färre våldsamma invandrare vilket likställs med rasism i dagens verige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in