2014-07-01, 19:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men om man gillar sex är man alltid sugen. Om man blir våldtagen får man sitt sug tillfredsställt. Hur kan man vara emot det?
Eh nej. Bara för att man är en sexuellt aktiv varelse betyder det inte att man är sugen på sex för jämnan. Har jag ätit en brakmiddag och är proppmätt vill jag inte ha sex direkt efteråt. Är jag på mycket dåligt humör vill jag heller inte ha sex. En person som upplever ett migränanfall är knappast sugen på sex men det finns säkert undantag.

Jag tycker också om glass som någon annan skrev tidigare. Det betyder inte att jag vill äta glass varje dag (det är tex inte särskilt lockande när det är minusgrader ute). Jag vill inte äta grillad oxfilé med potatisgratäng och grönpepparsås varje dag heller. Det skulle bli för tjatigt och dessutom skulle jag nog få skörbjugg om jag åt det varje dag och ingenting annat.

Du pratar inte med män irl men du vill bli våldtagen av främmande män varje dag? Yeah right. Försöker du lura i dina barn att det är så de ska tänka så lär du bli fråntagen vårdnaden om dem när de berättar i skolan vad mamma säger hemma vid köksbordet..

Alltså, du resonerar så bakvänt och är så ointresserad av att ta till dig av vad andra skriver och reflektera över det så det är lönlöst att diskutera med dig. Lev i din fantasivärld om du mår bra av det. Jag blir bara förbannad av att försöka diskutera med dig så nu får det vara nog för min del.
Citera
2014-07-01, 19:09
Medlem
Citat:
2) Min dotter skulle inte må dåligt över det eftersom hon skulle bära på mina gener.

4) Vi bor i Sverige sånt händer inte här.

2) Det framgår av hennes berättelse. Om hon hade blivit våldtagen hade hon ropat på hjälp före, under eller efter våldtäkten att hon inte gjorde det visar att hon ljuger.

3) Ja självklart våldtäkt är en stor grej för många kvinnor.

4) Jag citerar kvinnor som skriver på relations-siter de finns ingen anledning för dem att ljuga om att deras äktenskap är tråkiga.

5) Därför att de skäms, andra kvinnor pushar dem att göra det, de har varit otrogna mot sina pojkvänner här är ett recent fall på det, http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/10934144/Oxford-Union-rape-victim-knew-her-claim-was-false.html

2. Om hon nu var en av dessa enligt dig osexuella och av kulturen "psykiskt sjuka" kvinnor och mådde dåligt trots dina gener, vad skulle du göra då? Det finns ju bevisligen kvinnor som mår dåligt av våldtäkt även om du hävdar att det är evolutionärt att de ska njuta.

4. Det händer ibland i Sverige jo.
Citera
2014-07-01, 19:12
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Eh nej. Bara för att man är en sexuellt aktiv varelse betyder det inte att man är sugen på sex för jämnan. Har jag ätit en brakmiddag och är proppmätt vill jag inte ha sex direkt efteråt. Är jag på mycket dåligt humör vill jag heller inte ha sex. En person som upplever ett migränanfall är knappast sugen på sex men det finns säkert undantag.

Jag tycker också om glass som någon annan skrev tidigare. Det betyder inte att jag vill äta glass varje dag (det är tex inte särskilt lockande när det är minusgrader ute). Jag vill inte äta grillad oxfilé med potatisgratäng och grönpepparsås varje dag heller. Det skulle bli för tjatigt och dessutom skulle jag nog få skörbjugg om jag åt det varje dag och ingenting annat.

Du pratar inte med män irl men du vill bli våldtagen av främmande män varje dag? Yeah right. Försöker du lura i dina barn att det är så de ska tänka så lär du bli fråntagen vårdnaden om dem när de berättar i skolan vad mamma säger hemma vid köksbordet..

Alltså, du resonerar så bakvänt och är så ointresserad av att ta till dig av vad andra skriver och reflektera över det så det är lönlöst att diskutera med dig. Lev i din fantasivärld om du mår bra av det. Jag blir bara förbannad av att försöka diskutera med dig så nu får det vara nog för min del.

Håller med dig. Jag lägger ner jag med. Man skall inte mata en Babian med bananer.
Lönslöst att ens försöka. Usch vidrigt att ens kunna sitta och säga sådana saker bland alla människor som kanske någon gång råkat ut för våldtäkt.
Babianen njuter av att vara tvärtemot eller är betald för att visa porr eller vad det är som visas, Har inte ens kollat.
Jag drar mig också ur Babian pratet.
Citera
2014-07-01, 19:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Om man är sexuell som kvinna då är man alltid sugen, ibland mer ibland mindre, men man är aldrig o-sugen på sex. Av det följer att man inte har något emot en våldtäkt ifall man skulle råka ut för det därför att det är bara en annan sorts sex precis som det finns olika smaker på glass.

När man är 90 år och sitter på hemmet är det större sannolikhet att man ångrar att man aldrig provade på att bli våldtagen än att man ångrar sig ifall man blev det.

Citat:

Men sex vill man ju ha varje dag.

Citat:

Nej du kör bara mangina game.

Citat:
Ursprungligen postat av ensamkatt
2. Om hon nu var en av dessa enligt dig osexuella och av kulturen "psykiskt sjuka" kvinnor och mådde dåligt trots dina gener, vad skulle du göra då? Det finns ju bevisligen kvinnor som mår dåligt av våldtäkt även om du hävdar att det är evolutionärt att de ska njuta.

4. Det händer ibland i Sverige jo.

2) Jag skulle skicka henne till ett kloster.

4) Sannolikheten för att man ska bli dödad i Sverige är så liten att det är meningslöst. Det är viktigare att äta rätt och motionera.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-01 kl. 19:25.
Citera
2014-07-01, 19:33
Medlem
Citat:
Om man är sexuell som kvinna då är man alltid sugen, ibland mer ibland mindre, men man är aldrig o-sugen på sex. Av det följer att man inte har något emot en våldtäkt ifall man skulle råka ut för det därför att det är bara en annan sorts sex precis som det finns olika smaker på glass.

När man är 90 år och sitter på hemmet är det större sannolikhet att man ångrar att man aldrig provade på att bli våldtagen än att man ångrar sig ifall man blev det.

4) Sannolikheten för att man ska bli dödad i Sverige är så liten att det är meningslöst. Det är viktigare att äta rätt och motionera.

Bättre att vara i kloster än att vara våldtagen.
Hur ser du på kvinnor som inte vill ha sex varje dag? Jag t ex, är kvinna och vill inte det. Faktum är att jag aldrig vill ha sex i det skede som mitt liv befinner sig i just nu. Hur ser du på mig? Är jag sinnessjuk?
Citera
2014-07-01, 19:45
Medlem
Citat:

Säg mig, hur "provar" man att bli våldtagen?

Går man glad i hågen till ett våldtäktsbutik och beställer en våldtäkt kl 02, utanför porten till Drottninggatan 14, sen står man där lika glad i hågen och väntar på sin våldtäktsman: Sune, 34 (kostar 500 spänn för 1 våldtäkt, såg riktigt bra ut på bilden! ) med en liten tårgassprej i näven för att "förhöja" stämningen lite.
Sen knallar man till polisen och anmäler Sune 34, för att få tillbaka stålarna, och till butiken och reklamerar eftersom Sune 34, inte alls såg ut som på bilden.

Eller ber man sin älskade att se till att välja det absolut sämsta ögonblicket då han VET med besked att jag absolut inte vill knulla, typ direkt efter en förlossning eller med 3 brutna revben eller på bordet framför 200 släktingar och vänner som ska fira farmors 75-års dag?

[ ironi!!!]
Senast redigerad av ScottWalter 2014-07-01 kl. 20:13.
Citera
2014-07-01, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter

Går man glad i hågen till ett våldtäktsbutik och beställer en våldtäkt kl 02, utanför porten till Drottninggatan 14, sen står man där lika glad i hågen och väntar på sin våldtäktsman: Sune, 34 (kostar 500 spänn för 1 våldtäkt, såg riktigt bra ut på bilden! ) med en liten tårgassprej i näven för att "förhöja" stämningen lite.
Sen knallar man till polisen och anmäler Sune 34, för att få tillbaka stålarna.

Eller ber man sin älskade att se till att välja det absolut sämsta ögonblicket då han VET med besked att jag absolut inte vill knulla, typ direkt efter en förlossning eller med 3 brutna revben eller på bordet framför 200 pers som ska fira farmors 75-års dag?

[ ironi!!!]
Man borde väl be sin älskade att leja nån dreglande illaluktande sak.
Citera
2014-07-01, 19:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkatt
Bättre att vara i kloster än att vara våldtagen.
Hur ser du på kvinnor som inte vill ha sex varje dag? Jag t ex, är kvinna och vill inte det. Faktum är att jag aldrig vill ha sex i det skede som mitt liv befinner sig i just nu. Hur ser du på mig? Är jag sinnessjuk?

1) Ja du har sannolikt en psykos, tvångstankar, är rädd för sex/män, har dåligt självförtroende, är ful/fet, eller liknande. Om man är en normal kvinna så vill man ha sex varje dag. Sen räcker det inte med att vilja ha sex man måste sträva efter att leva upp till ett sexuellt ideal.

2) Här är en kvinna som blev våldtagen och njöt av det,

Citat:
It's taken a long while for me to admit this horrible truth about myself. I've been in denial for years and if you'd ever read some of the things I wrote in certain forums on the topic of rape you'd think I was the most militant, uncompromising feminist out there. But this was all a cover up for a reality I couldn't accept: a man forced his penis into me against my will and raped me and I orgasmed from it. My mouth said no but my well lubricated vagina said yes and I have had to deal with these two irreconcilable things for years now.

I hated the thing between my legs for what it did it to me. I wanted nothing to do with it. I dind't even want to wash it in the shower. I hated that when, out of desperation, I did masturbate I could only come when I thought about him that night, pinning me down, pushing my panties aside and forcing himself into me. I cried and told him to stop as I was climaxing. I could feel myself contracting around his penis at the same time I was loudly protesting his violation. He felt it too. He told me I loved it. I hated him for making me come.

I've been drinking some tonight and I finally have the courage to tell the truth. I try to be a strong feminist and hate my rapist for forcing me but I think of that night and I get wet.

I've been careful to only date nice guys but they don't satisfy me. These men have been what every woman is supposed to want. But I don't want them. I want the asshole who kept fucking me even while i was crying, who clamped his hand over my mouth when I yelled for him to stop.

http://www.reddit.com/r/confession/comments/1t8c16/i_was_rapedand_i_liked_it/

Citat:

Eller ber man sin älskade att se till att välja det absolut sämsta ögonblicket då han VET med besked att jag absolut inte vill knulla, typ direkt efter en förlossning eller med 3 brutna revben eller på bordet framför 200 pers som ska fira farmors 75-års dag?

[ ironi!!!]

Det beror väl på vilken sorts våldtäkt man vill ha. Alla kvinnor gillar olika saker, vissa vill bli utpressade, vissa vill bli kidnappade etc.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-01 kl. 19:57.
Citera
2014-07-01, 19:56
Medlem
Citat:
1) Ja du har sannolikt en psykos, tvångstankar, är rädd för sex/män, har dåligt självförtroende, är ful/fet, eller liknande. Om man är en normal kvinna så vill man ha sex varje dag. Sen räcker det inte med att vilja ha sex man måste sträva efter att leva upp till ett sexuellt ideal.

2) Här är en kvinna som blev våldtagen och njöt av det,

http://www.reddit.com/r/confession/comments/1t8c16/i_was_rapedand_i_liked_it/

Det beror väl på vilken sorts våldtäkt man vill ha. Alla kvinnor gillar olika saker, vissa vill bli utpressade, vissa vill bli kidnappade etc.

Jag har ingen psykos och inga tvångstankar vad gäller detta. Jag är generellt sett inte rädd för män heller.
Däremot så har jag en religiös övertygelse som innebär att jag väntar med sex till äktenskapet. Hur ser du på kvinnor som gör så?
Citera
2014-07-01, 20:01
Medlem
goran744s avatar
Citat:

[ ironi!!!]

Ha ha ha! ja så tror jag att Babian vill se på det hela
Ett riktigt stolpskott som skulle behövas en rejäl banan i skallen, eller där han/hon nu vill ha den
Citera
2014-07-01, 20:05
Medlem
Harry_s avatar
om BO skulle säga att hen har HIV skulle GM strunta i det?
tycker tjejer borde ha på sig en tröja där det står JAG HAR HIV
då slipper dom iaf bli våldtagna

smart idé va?
Citera
2014-07-01, 20:12
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
om BO skulle säga att hen har HIV skulle GM strunta i det?
tycker tjejer borde ha på sig en tröja där det står JAG HAR HIV
då slipper dom iaf bli våldtagna

smart idé va?

Jag har en ännu bättre ide! Då våldtäktsmannen kommer fram så skriker du : Vänta, å vad kul! jag skall klä av mig själv och så sliter du av dig kläderna och springer fram och dreglar och skriker: Ta mig, ta mig nuuuuu.
Jag tror att våldtäktsmannen blir fullkomligt överraskad och livrädd för mig och ser på mig som om jag vore vansinnig och lägger sina ben på ryggen och galopperar snabbt bort från mig.
Då skall jag hämnas och springa naken och dreglande efter honom och skrika: Ta mig för guds skull, ta mig.
Då blir det en äkta BABIANVÅLDTÄKT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in