Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Om man är sexuell som kvinna då är man alltid sugen, ibland mer ibland mindre, men man är aldrig o-sugen på sex. Av det följer att man inte har något emot en våldtäkt ifall man skulle råka ut för det därför att det är bara en annan sorts sex precis som det finns olika smaker på glass.
När man är 90 år och sitter på hemmet är det större sannolikhet att man ångrar att man aldrig provade på att bli våldtagen än att man ångrar sig ifall man blev det.
Men sex vill man ju ha varje dag.
Nej du kör bara mangina game.
2) Jag skulle skicka henne till ett kloster.
4) Sannolikheten för att man ska bli dödad i Sverige är så liten att det är meningslöst. Det är viktigare att äta rätt och motionera.
Säg mig, hur "provar" man att bli våldtagen?
Går man glad i hågen till ett våldtäktsbutik och beställer en våldtäkt kl 02, utanför porten till Drottninggatan 14, sen står man där lika glad i hågen och väntar på sin våldtäktsman: Sune, 34 (kostar 500 spänn för 1 våldtäkt, såg riktigt bra ut på bilden!

) med en liten tårgassprej i näven för att "förhöja" stämningen lite.
Sen knallar man till polisen och anmäler Sune 34, för att få tillbaka stålarna, och till butiken och reklamerar eftersom Sune 34, inte alls såg ut som på bilden.
Eller ber man sin älskade att se till att välja det absolut sämsta ögonblicket då han VET med besked att jag absolut
inte vill knulla, typ direkt efter en förlossning eller med 3 brutna revben eller på bordet framför 200 släktingar och vänner som ska fira farmors 75-års dag?
[ ironi!!!]