2014-07-01, 17:09
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är 3 exempel på vad jag talar om,

Om du hade haft ett litet uns av logik, sunt förnuft o det minsta lilla verklighetsanknytning, då hade det varit riktigt kul att diskutera med dig!

I nuläget förstår jag inte ens vart du vill komma med ditt resonemang - Du får en chans till om du vill att vi ska babbla lite.

Beskriv i tre meningar vad du vill övertyga mig om.
Citera
2014-07-01, 17:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Du menar du har hunnit läsa alla 187 sidor? Fantastisk läsförmåga du.
Och varför är de galna? men alltså inte du? Enligt ditt klotter här inne så finns det ju inget så härligt som att bli våldtagen så? varför är de "galna" men inte du?

Det är uppenbart av,

a) Hur de skriver.

b) Vad de skriver.

Om du läser domar från riktiga våldtäkter kommer du se att kvinnor som blivit våldtagna inte skriver så.
Citera
2014-07-01, 17:17
Medlem
Citat:
Det är uppenbart av,

a) Hur de skriver.

b) Vad de skriver.

Om du läser domar från riktiga våldtäkter kommer du se att kvinnor som blivit våldtagna inte skriver så.

Aha, du menar kvinnor anmäler män för våldtäkt till polis, för att sen i domstolen sitta och jubla över hur "härligt" det var? Ja, det verkar ju komplett logiskt.
Citera
2014-07-01, 17:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Aha, du menar kvinnor anmäler män för våldtäkt till polis, för att sen i domstolen sitta och jubla över hur "härligt" det var? Ja, det verkar ju komplett logiskt.

Kvinnor i domstol ljuger inte lika uppenbart som de kvinnor som fantiserar på Internet, vi kan ta exemplet jag citerade förut,

Citat:
I just recently graduated from a small private Babtist college in Minnesota. I was raped several years ago while at school. I was on a group blind date, which is called roomate roulette. Everyone was in the basement of my dorm just talking and listeing to music and I was not feeling well so I decided to excuse myself from my date and went up to my room.

After just a few minutes in my room, I heard a knock. I opened the door and it was my date. He came in and asked if I was ok. I said that I would be fine. It was ackward because I didn't really know him. Anyways, he asked if he could sit down on my couch because he had something he wanted to talk about. I said ok, and we both sat down. He then told me about how pretty he thought I was and how he thought that God wanted us to be together. I told him that he was nice and everything, but that I didn't really want a boyfriend and that the date was just for fun and to meet new people. This made him mad and he said that I was a slut.

I told him to leave and then he kissed me and shoved his hand in between my legs. I tried to yell, but he was kissing me so hard I couldn't. I tried to fight him, but it just happend so quick and my struggling did little. After it was over he said he would call me, and then he got up and left. I just sat there on the couch. I couldn't even cry. I didn't know what to do. I was a virgin, and had never really done anything more than kiss a guy before. I wanted to wait for my husband. I didn't tell anyone about what happend. I knew of other girls who had been raped and the school did nothing. They blamed the girls for leading the boys on. I see the guy all the time. I'm glad that I am graduated and am free from him.

Jenny

Jenny har alltså blivit våldtagen i sitt college dorm room utan att a) ropa på hjälp (för att mannen kysste henne så hårt) b) gå till polisen c) hon var dessutom oskuld och ville inte ha sex d) hon hävdar dessutom att andra kvinnor på colleget blivit våldtagna utan att skolan gjort någonting.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-01 kl. 17:23.
Citera
2014-07-01, 17:30
Medlem
Citat:
Kvinnor i domstol ljuger inte lika uppenbart som de kvinnor som fantiserar på Internet, vi kan ta exemplet jag citerade förut,

Jenny har alltså blivit våldtagen i sitt college dorm room utan att a) ropa på hjälp (för att mannen kysste henne så hårt) b) gå till polisen c) hon var dessutom oskuld och ville inte ha sex d) hon hävdar dessutom att andra kvinnor på colleget blivit våldtagna utan att skolan gjort någonting.

1. Är alltså inte från en domstol så stödjer inte ditt påstående alls.
2. Och inget som helt belägg på att hon (jenny) gillade att bli våldtagen vilket inte heller stödjer ditt påstående om att alla kvinnor älskar att bli våldtagna.

Så? vad är det du ville ha sagt med detta?
Citera
2014-07-01, 17:56
Medlem
Några frågor till babianen:
1. Tycker du även att sexuella övergrepp på barn är ok? Om inte, vid vilken ålder är blir det okej att våldta kvinnor/flickor?
2. Om, Gud förbjude, något av dina barn skulle bli våldtagna och psykiskt nedbrutna av det hela(eftersom det händer, även om du tror att 100% av alla kvinnor tycker om våldtäkt), hur skulle du reagera?
3. Nu tror jag i och för sig inte på att du är kvinna, men eftersom du säger det så undrar jag om din man skulle tycka att det var ok om någon våldtog dig?
4. Det du skrev innan, om att starka män brukade döda svagare män och våldta deras kvinnor, hade du inte haft något emot om någon dödade din man? Om någon dödade dina barn?(återigen, Gud förbjude att något av det händer).
Citera
2014-07-01, 18:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Är alltså inte från en domstol så stödjer inte ditt påstående alls.
2. Och inget som helt belägg på att hon (jenny) gillade att bli våldtagen vilket inte heller stödjer ditt påstående om att alla kvinnor älskar att bli våldtagna.

Så? vad är det du ville ha sagt med detta?

1) Vad är inte från en domstol?

2) Det beror på att Jenny aldrig har blivit våldtagen men hon hade gärna velat bli det det är därför hon fantiserar om det på Internet.

3) Jag säger att Jenny och alla de andra kvinnorna på sidan ljuger. Om de hade blivit våldtagna på riktigt hade de gått till polisen inte postat på Internet om det.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-01 kl. 18:23.
Citera
2014-07-01, 18:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkatt
Några frågor till babianen:
1. Tycker du även att sexuella övergrepp på barn är ok? Om inte, vid vilken ålder är blir det okej att våldta kvinnor/flickor?
2. Om, Gud förbjude, något av dina barn skulle bli våldtagna och psykiskt nedbrutna av det hela(eftersom det händer, även om du tror att 100% av alla kvinnor tycker om våldtäkt), hur skulle du reagera?
3. Nu tror jag i och för sig inte på att du är kvinna, men eftersom du säger det så undrar jag om din man skulle tycka att det var ok om någon våldtog dig?
4. Det du skrev innan, om att starka män brukade döda svagare män och våldta deras kvinnor, hade du inte haft något emot om någon dödade din man? Om någon dödade dina barn?(återigen, Gud förbjude att något av det händer).

1) Nej det är inte OK att ge sig på barn. Vid 16-17.

2) Vad menar du exakt?

3) Jag vet inte jag har inte frågat honom.

4) Det är en irrelevant fråga för att det är så naturen fungerar det är meningslöst att vara för eller emot det. Det är som att säga "skulle du ha något emot om det började regna?"
Citera
2014-07-01, 18:47
Medlem
Citat:
1) Nej det är inte OK att ge sig på barn. Vid 16-17.

2) Vad menar du exakt?

3) Jag vet inte jag har inte frågat honom.

4) Det är en irrelevant fråga för att det är så naturen fungerar det är meningslöst att vara för eller emot det. Det är som att säga "skulle du ha något emot om det började regna?"

2. Om din dotter blev våldtagen och mådde dåligt över det och berättade det för dig, hur skulle du reagera? Vad skulle du säga till henne?

4. Hade du försökt göra motstånd om någon försökte döda dig, din man eller dina barn? Varför/varför inte?
Citera
2014-07-01, 18:50
Medlem
Citat:
1) Vad är inte från en domstol?

2) Det beror på att Jenny aldrig har blivit våldtagen men hon hade gärna velat bli det det är därför hon fantiserar om det på Internet.

3) Jag säger att Jenny och alla de andra kvinnorna på sidan ljuger. Om de hade blivit våldtagna på riktigt hade de gått till polisen inte postat på Internet om det.

2. hur vet du det?
3. du menar alltså seriöst att 187 s. med ca 5-6 berättelser på varje sida alltså totalt ca 1000 kvinnor skulle sitta och ljuga på en site...av vilken anledning? Men dina "berättelser" som du citerat från div porrsiter, som är gjorda för div runkande nissar ska kunna tillfredställa sig själva är alltså true story! absolut real thing...yeah.

Och om nu alla kivnnor älskar att bli våldtagna....så varför skulle nån överhuvudtaget anmäla till polisen? Du skriver ju att alla kvinnor älskar att bli analknullade av främmande män i gångtunnlar
Är ju absolut det bästa och härligaste som kivnnor kan tänka sig...därför de skyndar sig från bussen
och verkligen söker upp alla mörka gångtunnlar och står där och trycker efter just våldtäktsmän.
Gå till average gångtunnel kl 3 en lördagsnatt och du har ca 300 unga kvinnor som står och dreglar i spänd förväntan efter en Anders Eklund.

[satir!!]*

eftersom så väldigt många på detta forum aldrig verkar fatta vad detta är...antar att dessa har aspeergers..så därförs kriver jag ut det.

Börjar dessutom misstänka att vi just har en aspergerssjuk babian på forumet.
Citera
2014-07-01, 18:55
Medlem
Citat:
2. hur vet du det?
3. du menar alltså seriöst att 187 s. med ca 5-6 berättelser på varje sida alltså totalt ca 1000 kvinnor skulle sitta och ljuga på en site...av vilken anledning? Men dina "berättelser" som du citerat från div porrsiter, som är gjorda för div runkande nissar ska kunna tillfredställa sig själva är alltså true story! absolut real thing...yeah.

Och om nu alla kivnnor älskar att bli våldtagna....så varför skulle nån överhuvudtaget anmäla till polisen? Du skriver ju att alla kvinnor älskar att bli analknullade av främmande män i gångtunnlar
Är ju absolut det bästa och härligaste som kivnnor kan tänka sig...därför de skyndar sig från bussen
och verkligen söker upp alla mörka gångtunnlar och står där och trycker efter just våldtäktsmän.
Gå till average gångtunnel kl 3 en lördagsnatt och du har ca 300 unga kvinnor som står och dreglar i spänd förväntan efter en Anders Eklund.

[satir!!]*

eftersom så väldigt många på detta forum aldrig verkar fatta vad detta är...antar att dessa har aspeergers..så därförs kriver jag ut det.

Ja det är därför som det behövs ha en samtyckeslag det finns människor i samhället som har stora problem att kommunisera med andra, till exempel autism. Vi har en babian men ute i samhället kan det vara en autistisk våldtäcktsman och då är det noga att lagen är så att allt annat än ett ja är nej, nej, nej.
Citera
2014-07-01, 19:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkatt
2. Om din dotter blev våldtagen och mådde dåligt över det och berättade det för dig, hur skulle du reagera? Vad skulle du säga till henne?

4. Hade du försökt göra motstånd om någon försökte döda dig, din man eller dina barn? Varför/varför inte?

2) Min dotter skulle inte må dåligt över det eftersom hon skulle bära på mina gener.

4) Vi bor i Sverige sånt händer inte här.

Citat:
2. hur vet du det?

[satir!!]*

2) Det framgår av hennes berättelse. Om hon hade blivit våldtagen hade hon ropat på hjälp före, under eller efter våldtäkten att hon inte gjorde det visar att hon ljuger.

3) Ja självklart våldtäkt är en stor grej för många kvinnor.

4) Jag citerar kvinnor som skriver på relations-siter de finns ingen anledning för dem att ljuga om att deras äktenskap är tråkiga.

5) Därför att de skäms, andra kvinnor pushar dem att göra det, de har varit otrogna mot sina pojkvänner här är ett recent fall på det, http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/10934144/Oxford-Union-rape-victim-knew-her-claim-was-false.html

Citat:
Mr Sullivan replied: “People are going around accusing me of rape... How on earth could this have happened? I can't really just ignore people accusing me of a felony I obviously did not commit."

The student, who cannot be named for legal reasons, said: “When I got back to [my college] there were a bunch of people who’d been on [an event] outside the bar.

“I was drunk, crying and half dressed, no one knew that I’d just got back together with my boyfriend - that’s how people got the wrong idea.

“The next day I told everyone that was not what had happened, people just assumed - and a few girls decided that I was traumatised and suffering from victim guilt, which is ridiculous.

“My boyfriend didn't find out until someone told him at the end of trinity. He then broke up with me. You can't seriously think I would want that. I'm trying to ignore it because I still feel so, so guilty about cheating on him.”

When asked whether she believed the rumours were true, she added: “I know it must be absolutely awful for you but it's not something I wanted people to find out - being known as a cheat is not fun. And no, of course they're not. I was far too drunk, that's it.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in