2014-06-30, 18:27
Medlem
testpilotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majestics
Du beskriver en radikalfeminist och sen säger du att du hatar feminister. Lite som att beskriva en högerextremist och sen påstå att du hatar alla som är högerinriktade i sin politik.

falsk analogi.

Citat:
De "feminister" som passar in i din beskrivning ingår inte i majoriteten feminister, alla sidor har sina extrema folk.

feminismens brott mot mänskligheten är allvarligare och djupare än några "enstaka hatare".
det är ideologin i sig som är extrem.

Citat:
Vill dela med mig av denna bild, du hatar den övre rutan, inte den undre: http://i.imgur.com/0nWOfxw.jpg

båda bilder är världsfrånvända

lika-med-tecknet borde vara ett plustecken. det här visar med matematisk precision var den feministiska världsbilden felar.
Citera
2014-06-30, 21:57
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag älskar verkligen feminister; radikalfeminister!

Så ska det låta. I framtidens Sverige är det vi kvinnor som håller i taktpinnen och då är lydnad från karlarna en dygd. Det blir en kaka för dig.

Hata oss gärna, bara ni fruktar oss och den makt vi skaffat oss genom politiska manövreringar. Särskilt vår ledare och kamrat Gudrun.
Citera
2014-06-30, 23:17
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Så ska det låta. I framtidens Sverige är det vi kvinnor som håller i taktpinnen och då är lydnad från karlarna en dygd. Det blir en kaka för dig.

Hata oss gärna, bara ni fruktar oss och den makt vi skaffat oss genom politiska manövreringar. Särskilt vår ledare och kamrat Gudrun.

Drömma kan man alltid göra, dock kommer du vakna upp till verkligheten du också.
Citera
2014-07-01, 13:26
Medlem
Så underbart att läsa att det finns fler som går i dessa tankarna!
Hoppas att de kommer upp till ytan snart och så även i media!

Undrar hur lång tid det tar innan alla radikalfeminister inser att de be bara förstör samhället mer än hjälper till?
Citera
2014-07-01, 17:42
Medlem
Citat:

Kul att du har ironi...
Faktum är att ni redan har makten...
Det enda som återstår för oss män är makten över sporten...
Senast redigerad av shutthefuckup-1 2014-07-01 kl. 17:51.
Citera
2014-07-01, 18:06
Medlem
MrWins avatar
Eftersom vi män möts av förakt och rentav hat från många kvinnor få vi väl bilda ett eget parti. Vad sägs om Manspartiet?

Vad skall vi sätta högst upp på agendan? Minska transfereringarna till ensamstående mammor? Vi män börjar tröttna på att finansiera denna otacksamma grupp. Det kommer att kännas skönt att kunna hånskratta åt denna nya underklass.

Det enda språk kvinnor förstår är pengar.
Citera
2014-07-01, 21:19
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWin
Det enda språk kvinnor förstår är pengar.

Och ? Var är problemet ? Du får väl åndå hålla med om att kläder och parfym kostar pengar ? Får jag välja mellan en rik karl och en fattig sådan är det ganska självklart att man väljer den rike.

Även om jag som kvinna kan och har råd att betala själv, så är det alltid sexigare om den karl man dejtar gör det.
Citera
2014-07-01, 21:21
Medlem
Citat:
Och ? Var är problemet ? Du får väl åndå hålla med om att kläder och parfym kostar pengar ? Får jag välja mellan en rik karl och en fattig sådan är det ganska självklart att man väljer den rike.

Även om jag som kvinna kan och har råd att betala själv, så är det alltid sexigare om den karl man dejtar gör det.
Golddigger.
Citera
2014-07-01, 21:44
Medlem
Citat:

Tycker din retorik påminner rätt mkt om hur det var i Ryssland när Lenin tog över.
Citera
2014-07-01, 22:21
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutthefuckup-1
Tycker din retorik påminner rätt mkt om hur det var i Ryssland när Lenin tog över.

Jag är vanlig sossetjej och då ligger Palme närmare till hands än Lenin. Det var ju Palme som öppnade upp maktens dörrar till kvinnorörelsen i Sverige. Vi tackar honom postumt för denna gratistjänst.
Citera
2014-07-02, 04:35
Medlem
MrWins avatar
Ju mer jämställt samhället blir desto mer föraktar kvinnan mannen.
Citera
2014-07-02, 06:07
Medlem
Citat:
Jag är vanlig sossetjej och då ligger Palme närmare till hands än Lenin. Det var ju Palme som öppnade upp maktens dörrar till kvinnorörelsen i Sverige. Vi tackar honom postumt för denna gratistjänst.
Hur kan du som sosse gilla Schyman? Sossar har ju i alla fall en känsla för ekonomiskt ansvar, tillskilllnad från henne. Det vore som om Reinfeldt skulle ta med Åkesson i regeringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in