2014-06-30, 15:36
Medlem
skotittares avatar
Jag älskar verkligen feminister; radikalfeminister!
Citera
2014-06-30, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Ett fullkomligt värdelöst inlägg.
Inget av det du nämnde har med män i allmänhet att göra, och inte heller något sorts kvinnoförtryck som män som kollektiv utövar.

Vill du samla dig och försöka igen?

"-Jag har aldrig gjort något sånt, därför förekommer det inte."
Citera
2014-06-30, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ts gör ju samma fel som feministerna som hatar män gör.

Jag tycker det är förjävligt att män som inte förtjänar det får ta skit och jag vill inte på något sätt försvara manshatare men dom liksom ts måste försöka förstå att allting inte är indelat i svart och vitt.
Ts, du har skrivit om en del saker som vissa feminister inte verkar kunna se. Så nu tänker jag skriva tillbaka om vissa saker som du inte verkar kunna se:

Du ser inte kvinnan som måste lova arbetsgivaren dyrt och heligt att inte skaffa barn på minst två år för att få en anställning för att två år senare bli uppsagd pga att företaget "inte längre har råd".

Du ser inte dom kvinnor som tidigt har blivit införstådda med att den enda chansen dom har att kunna få och behålla ett jobb när dom bildar familj är att högutbilda sig.

Du ser inte kvinnan som blir slagen av sin man pga att maten hon lagat åt honom inte duger.

Du ser inte den havande kvinnan som fått löfte av sin partner att han självklart kommer att ställa upp för att sedan i åttonde månaden fega ur och sticka med en fjortonåring.
Herregud vilket pekoralt dravel. Hoppas på en ledningsposition inom FI?

Vidare behöver man inte kommentera infantila inlägg likt detta. 2 feministiska kakor till dig, grabben.
Citera
2014-06-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Herregud vilket pekoralt dravel. Hoppas på en ledningsposition inom FI?

Vidare behöver man inte kommentera infantila inlägg likt detta. 2 feministiska kakor till dig, grabben.

Ännu ett inskränkt riksmongo som bara ser det han vill se och sitter och bävar för att hans riksmongo gener kommer att dö ut ser jag.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2014-06-30 kl. 16:22.
Citera
2014-06-30, 16:33
Medlem
Citat:

Är du lite retarderad eller?

Vem har påstått att det inte förekommer?
Du kan inte se skillnaden på "alla män beter sig så!" och det faktum att endast ett fåtal ynkryggar till män beter sig så...?

Eller ska vi dela ut broschyrer till nyförlösta mammor när de lämnar BB som tipsar om hur man låter bli att mörda sitt nyföddabarn?
Det förekommer ju ibland, hos ett ytterst fåtal mödrar så då måste ju alla mödrar vara så sjuka, eller?
Senast redigerad av Thyrsos2 2014-06-30 kl. 16:57.
Citera
2014-06-30, 16:40
Medlem
Citat:

Du kan inte se skillnaden på "alla män beter sig så!" och det faktum att endast ett fåtal yngryggar till män beter sig så...?

Eller ska vi dela ut broschyrer till nyförlösta mammor när de lämnar BB som tipsar om hur man låter bli att mörda sitt nyföddabarn?
Det förekommer ju ibland, hos ett ytterst fåtal mödrar så då måste ju alla mödrar vara så sjuka, eller?
Citera
2014-06-30, 16:41
Medlem
Citat:

Du kan inte se skillnaden på "alla män beter sig så!" och det faktum att endast ett fåtal yngryggar till män beter sig så...?

Det är ju ni som inte kan se skillnaden i att alla feminister inte beter sig så som ts beskriver.

Eller tror du på allvar att alla kvinnor som är trevliga emot dig och inte avfärdar dig som ett gubbslem är antifeminister?
Citera
2014-06-30, 16:48
Medlem
Citat:
Det är ju ni som inte kan se skillnaden i att alla feminister inte beter sig så som ts beskriver.

Eller tror du på allvar att alla kvinnor som är trevlig emot dig och inte avfärdar dig som ett gubbslem är antifeminister?

Nej, det tror jag inte.
Men de flesta kvinnor jag känner är inte sinnessjuka feminazis så de behandlar mig inte illa heller.

Ok, då är det fastställt; du är retarderad, dock inte så lite....

Nu ska vi se om det här sjunker in, eller om din hjärna är för upptagen med att koncentrera sig på att få dig att andas...

Feminister är en grupp som själva tillskriver sig en grupptillhörighet med en viss fascistisk ideologi och har en fastställd palett av åsikter. "Män" är inte det.

Förstår du, eller ska jag förklara igen?

Och du, det är bra om du svarar på frågorna du får. Det är så diskussion fungerar.
Citera
2014-06-30, 17:01
Medlem
Citat:
Nej, det tror jag inte.
Men de flesta kvinnor jag känner är inte sinnessjuka feminazis så de behandlar mig inte illa heller.

Ok, då är det fastställt; du är retarderad, dock inte så lite....

Nu ska vi se om det här sjunker in, eller om din hjärna är för upptagen med att koncentrera sig på att få dig att andas...

Feminister är en grupp som själva tillskriver sig en grupptillhörighet med en viss fascistisk ideologi och har en fastställd palett av åsikter. "Män" är inte det.

Förstår du, eller ska jag förklara igen?

Och du, det är bra om du svarar på frågorna du får. Det är så diskussion fungerar.

Allt jag har sagt är att det är tragiskt att manshatare verkar ha fått tagit patent på vad som ska få kallas för feminism och inte, jag ser dom bara för vad dom är, manshatare.

Om du tycker att jag är efterbliven för att jag gör det så får du väl göra det då, åsna.
Citera
2014-06-30, 17:12
Medlem
Citat:
Allt jag har sagt är att det är tragiskt att manshatare verkar ha fått tagit patent på vad som ska få kallas för feminism och inte, jag ser dom bara för vad dom är, manshatare.

Om du tycker att jag är efterbliven för att jag gör det så får du väl göra det då, åsna.

Nu var det ju inte just därför jag frågade om du var retarderad, men det förstod du givetvis inte....

Och nu är det ju faktiskt på det sättet, så då kanske du ska ändra på det istället för att försvara de som blivit synonyma med feminismen, alltså de manshatande tokorna?
Senast redigerad av Thyrsos2 2014-06-30 kl. 17:15.
Citera
2014-06-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ännu ett inskränkt riksmongo som bara ser det han vill se och sitter och bävar för att hans riksmongo gener kommer att dö ut ser jag.
"Mannen som lovat att ta hand om men i 8e månaden lämnar kvinnan fullständigt ensam för att sticka med en 14-åring." Du menar att det här skulle vara en vanlig företeelse? Att göra politik av undantag är bara sjukt.

"Mannen som slår sin fru för att hon inte ställt fram maten." Hur vanligt är detta?

Det enda riksmongot här är du. Tack och lov är du en välsignad idiot, du lär slippa inse hur fullständigt bäng i huvudet du är. Grattis.
Citera
2014-06-30, 17:52
Medlem
Citat:

Patent på det har det feministiska etablissemanget, dvs radikalfeministerna. FI, statsfeminismen, ROKS, kulturetablissemangsfeministerna. Inte du snorvalp, du är obetydlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in