Citat:
Ursprungligen postat av
Moll-E
Förlåt mig, det var självklart ingen dejt. De träffades, åt en middag och kysstes. Sånt som alla gör med bästa kompisen. Tycker Rath + Julias "dejtande" är lika ologiskt som Vince + Sophias giftermål i Entourage. Det fanns ingen "build up" i karaktärerna utan något som skedde i ett hafsverk under sista avsnittet. Hade kunnat köpa det om de träffats förra säsongen, börjat dejta, varit tillsammans, gjort slut och sen hjälpte Hank att hitta tillbaka igen.
Fans har väl rätt att klaga på en serie som de följt under flera år och som de tycker tar en dålig vändning? Kommer ju inte förändra något men de får "release some steam" liksom.
Hade hellre haft Davids slut än detta. Eller i alla fall något mer bitterljuvt. Något som inte slutar jättelyckligt för Hank. Det hade passat bättre för mig.
klart man får klaga, men ser folk som går in gång på gång och klagar. samma sak på deras fb sida. folk klagar bara för klagandets skull, är serien så jävla hemsk så kan man faktiskt sluta kolla.
att han skulle dö tycker jag låter väldigt dåligt faktiskt. men som du säger, ett bitterljuvt slut hade passat själva serien mer. så som den slutade nu, alldeles lyckligt låter inte som californication öht. men om det inte hade slutat som det gjorde skulle man nog bli väldigt trött över att han jagat karen i flera säsonger och sen inte lyckas. hade han valt julia över karen hade iaf jag flippat totalt haha