2014-06-30, 07:44
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klesken
I get it. Aja, tacktack.

Ngon som vet n hemligt bra huntingstlle fr knight lvl 50ish? Gtt runt till de flesta jag knner till och de har varit jvligt upptagna, s just nu huntar jag Tarantulas for dat cash/task

Osker om jag klarar drags effektivt(), Edron cyclo(), r tombs bra fr knights? Inte lirat knight p skert 5-6 r. Lst ntt om Svargrond barbarians, men d lter jvligt upptaget.

85/78 skills, p-ammy, crus helm, demon shield, zaoan legs, boh, relic sword.
du kan alltid kra p yalahar quaras. krde alla mina bot ek's dr och drog in runt 15k och 100k exp i timmen. jvligt trkigt att manuella, men inte helt fel om man vill ha mney

man kr bara de 2 versta floorsen med noob quaras ofc
Citera
2014-06-30, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
du kan alltid kra p yalahar quaras. krde alla mina bot ek's dr och drog in runt 15k och 100k exp i timmen. jvligt trkigt att manuella, men inte helt fel om man vill ha mney

man kr bara de 2 versta floorsen med noob quaras ofc

fan man blir ju lite sugen p att gra ett bot-acc och botta upp en knigge, bara fr att testa hur lngt man kommer innan bannen Dock aldrig bottat frut, s vet inte ens vart man brjar..

Annars kan du ju kra tasks fr din lvl, s fr du pong dr nr du nd hller p liksom
Citera
2014-06-30, 09:54
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klesken
I get it. Aja, tacktack.

Ngon som vet n hemligt bra huntingstlle fr knight lvl 50ish? Gtt runt till de flesta jag knner till och de har varit jvligt upptagna, s just nu huntar jag Tarantulas for dat cash/task

Osker om jag klarar drags effektivt(), Edron cyclo(), r tombs bra fr knights? Inte lirat knight p skert 5-6 r. Lst ntt om Svargrond barbarians, men d lter jvligt upptaget.

85/78 skills, p-ammy, crus helm, demon shield, zaoan legs, boh, relic sword.
Carniphila tasken i tiquanda labratory, brukar va ledigt dr
Annars finns det ju rtt s mkt:
Frost giants, mistrock cycs, magicians, cults yala/lb, Pirate yala/nargor, ice golems, quara scouts i svargrond, apes, drags edron, orcs edron, cyclopolis, lizards port hope, mutated humans, orc fort, coryms etc.
Citera
2014-06-30, 09:56
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
fan man blir ju lite sugen p att gra ett bot-acc och botta upp en knigge, bara fr att testa hur lngt man kommer innan bannen Dock aldrig bottat frut, s vet inte ens vart man brjar..

Annars kan du ju kra tasks fr din lvl, s fr du pong dr nr du nd hller p liksom
Cip bannar fan knappt folk lngre, du tar dig enkelt upp till 250+ utan en bann.
Citera
2014-06-30, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Cip bannar fan knappt folk lngre, du tar dig enkelt upp till 250+ utan en bann.

Ok, men vart brjar man d? Vilken bot ska man anvnda? Hur fixar man scripts osv? r det ltt att stta upp fr en total nybrjare?
Citera
2014-06-30, 10:15
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
Ok, men vart brjar man d? Vilken bot ska man anvnda? Hur fixar man scripts osv? r det ltt att stta upp fr en total nybrjare?
Xenobot, Windbot eller Ibot r de bsta botsen p marknaden atm. Hyfsat ltt med scripts d det finns rtt mnga gratis p forumen och ven tutorials fr nybrjare p hur man gr egna.
Citera
2014-06-30, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Xenobot, Windbot eller Ibot r de bsta botsen p marknaden atm. Hyfsat ltt med scripts d det finns rtt mnga gratis p forumen och ven tutorials fr nybrjare p hur man gr egna.

ok tack s mycket! Fr vl se om man bottar upp ngot d
Citera
2014-07-01, 11:03
Medlem
Yamals avatar
Ngon som har gps p Kenora som vill ha gps p ngon annan world? xd
Citera
2014-07-01, 11:27
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Ngon som har gps p Kenora som vill ha gps p ngon annan world? xd

Lirar du dr eller ska du flytta dit? Hur r det p den dr vrlden, vad kan vi vanliga ddliga frvnta oss efter mergen?

Ngon som har haft kicks p senaste tiden? Fr lite random kicks ibland helt utan anledning och det r inget som tala fr att det ligger p min sida, utan det r bara Tibia som fuckar.
Citera
2014-07-01, 13:00
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Lirar du dr eller ska du flytta dit? Hur r det p den dr vrlden, vad kan vi vanliga ddliga frvnta oss efter mergen?

Ngon som har haft kicks p senaste tiden? Fr lite random kicks ibland helt utan anledning och det r inget som tala fr att det ligger p min sida, utan det r bara Tibia som fuckar.
Ska bara kra upp en gammal knight till 100 manuellt, har gear & grymma skills men typ 1-200k pure atm bara :<
Ingen koll p kicksen atm, bara spelat nn timma tbh
Citera
2014-07-02, 00:36
Medlem
presarios avatar
Tjena! Jag hade tnkt att att brja lira igen men har lite dilemmans att ta itu med. Jag gillar verkligen inte att hunta s min plan r att bara botta upp en master sorcerer s snabbt som mjligt. Jag och en polare spelade lite p Xerena senaste gngen jag lirade och d drog jag level 34. Min "upplevelse" av servern var att det var en perfekt bottning server eftersom ingen jvel var online p servern. S ska jag brja botta upp dr och sedan transfera till den mest aktiva servern? Eller ska jag spela p Obsidia som det r runt 150~ spelare MEN dr har jag ocks en level 90 ms som har eq och cash och sedan ska jag sklart transfera vidare.
Citera
2014-07-02, 13:52
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av presario
Tjena! Jag hade tnkt att att brja lira igen men har lite dilemmans att ta itu med. Jag gillar verkligen inte att hunta s min plan r att bara botta upp en master sorcerer s snabbt som mjligt. Jag och en polare spelade lite p Xerena senaste gngen jag lirade och d drog jag level 34. Min "upplevelse" av servern var att det var en perfekt bottning server eftersom ingen jvel var online p servern. S ska jag brja botta upp dr och sedan transfera till den mest aktiva servern? Eller ska jag spela p Obsidia som det r runt 150~ spelare MEN dr har jag ocks en level 90 ms som har eq och cash och sedan ska jag sklart transfera vidare.

Du kommer inte att behva transfera, servrarna kommer att sls ihop. Obsidia r relativt tom iaf, men rkna med att d om du bottar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in