Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-28, 08:26
Medlem
Judessons avatar
Är det lätt att göra demon task runt 130+ som ed eller ska man vänta lite ?
Citera
2014-06-28, 11:35
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judesson
är väl snarare en fråga om ekonomi än om det är lätt
Citera
2014-06-29, 01:38
Medlem
Judessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
är väl snarare en fråga om ekonomi än om det är lätt
Jo sant .
Citera
2014-06-29, 05:39
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Hade väntat till högre levels om jag var du. Finns så mycket bättre ställen att hunta på både för profit och för xp på den leveln.
Citera
2014-06-29, 08:17
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:

Som andra sagt, vänta. Har du dock bra ekonomi och nu har någon som kan blocka åt dig så kan du ju alltid små hunta demons lite. Har du tänkt planera döda 6666demons själv dock avråder jag dig. Har själv inte ens kommit i närheten av 100 för tasken och är lvl 238 på kniggen men men, kan ju alltid söka team så får jag skiten gjort, samma med dig
Citera
2014-06-29, 12:42
Medlem
kleskens avatar
Tjena
Tänkte lira lite tibia igen efter att inte ha lirat sen 2012.

Undrar om någon kan kort ge en sammanfattning av vad som är nytt, det första jag såg när jag loggade in var en snubbe med 2 konstiga ikoner vid sitt namn(en blixt och en låda med ett g i).

Tacksam!
Citera
2014-06-29, 12:52
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klesken
Tjena

Undrar om någon kan kort ge en sammanfattning av vad som är nytt, det första jag såg när jag loggade in var en snubbe med 2 konstiga ikoner vid sitt namn(en blixt och en låda med ett g i).

Tacksam!

Blixten har jag ingen aning om, själv undrat vad den betyder. G:et ska vara att han är med i en guild såvitt jag vet
Citera
2014-06-29, 12:54
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Blixten har jag ingen aning om, själv undrat vad den betyder. G:et ska vara att han är med i en guild såvitt jag vet
Blixten betyder att det är minst 5 online i guilden som han är med i.
Citera
2014-06-29, 13:12
Medlem
pozies avatar
Citat:
Tjena

Tacksam!
förstår inte dessa posts asså, det är hur lätt som helst att gå in på tibia.com och läsa för sig själv. eller tibia.wikia. båda sidorna kommer ge en mycket mer detaljerad och korrekt förklaring om vad som hänt. så mycket bättre än att sitta och vänta här på att någon berättar 10% av vad som hänt.
Citera
2014-06-29, 13:17
Medlem
kleskens avatar
Citat:
förstår inte dessa posts asså, det är hur lätt som helst att gå in på tibia.com och läsa för sig själv. eller tibia.wikia. båda sidorna kommer ge en mycket mer detaljerad och korrekt förklaring om vad som hänt. så mycket bättre än att sitta och vänta här på att någon berättar 10% av vad som hänt.

Jag sitter inte och väntar, jag sitter och läser. Men att bläddra från random artikel till random artikel och att försöka hitta någon relevant information är inte det enklaste/roligaste.

Förlåt för att jag använder tibiatråden till någonting den är till för.
Citera
2014-06-29, 14:15
Medlem
pozies avatar
Citat:
Jag sitter inte och väntar, jag sitter och läser. Men att bläddra från random artikel till random artikel och att försöka hitta någon relevant information är inte det enklaste/roligaste.

Förlåt för att jag använder tibiatråden till någonting den är till för.
gå in på tibia.wikia och sök på update/patch. där finns exakt allt du behöver veta.

självklart postade du rätt, men att be om info på ett spel som uppdateras stort 2 gånger per år kommer du aldrig få svar på. aldrig ett sånt svar som täcker allt iaf. anledningen till att jag svara som jag gjorde är för att folk kommer in varje vecka och frågar typ " hej, har inte spelat sen 1946 och vill veta vad som ändrats". när det finns en wiki + en hemsida som förklarar ALLT, så tycker jag bara man är lat som inte ens letar.
Citera
2014-06-30, 07:33
Medlem
kleskens avatar
Citat:
gå in på tibia.wikia och sök på update/patch. där finns exakt allt du behöver veta.

självklart postade du rätt, men att be om info på ett spel som uppdateras stort 2 gånger per år kommer du aldrig få svar på. aldrig ett sånt svar som täcker allt iaf. anledningen till att jag svara som jag gjorde är för att folk kommer in varje vecka och frågar typ " hej, har inte spelat sen 1946 och vill veta vad som ändrats". när det finns en wiki + en hemsida som förklarar ALLT, så tycker jag bara man är lat som inte ens letar.

I get it. Aja, tacktack.

Någon som vet nå hemligt bra huntingställe för knight lvl 50ish? Gått runt till de flesta jag känner till och de har varit jävligt upptagna, så just nu huntar jag Tarantulas for dat cash/task

Osäker om jag klarar drags effektivt(¿), Edron cyclo(¿), är tombs bra för knights? Inte lirat knight på säkert 5-6 år. Läst nått om Svargrond barbarians, men d låter jävligt upptaget.

85/78 skills, p-ammy, crus helm, demon shield, zaoan legs, boh, relic sword.
Senast redigerad av klesken 2014-06-30 kl. 07:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in