Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-30, 07:44
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klesken
I get it. Aja, tacktack.

Någon som vet nå hemligt bra huntingställe för knight lvl 50ish? Gått runt till de flesta jag känner till och de har varit jävligt upptagna, så just nu huntar jag Tarantulas for dat cash/task

Osäker om jag klarar drags effektivt(¿), Edron cyclo(¿), är tombs bra för knights? Inte lirat knight på säkert 5-6 år. Läst nått om Svargrond barbarians, men d låter jävligt upptaget.

85/78 skills, p-ammy, crus helm, demon shield, zaoan legs, boh, relic sword.
du kan alltid köra på yalahar quaras. körde alla mina bot ek's där och drog in runt 15k och 100k exp i timmen. jävligt tråkigt att manuella, men inte helt fel om man vill ha möney

man kör bara de 2 översta floorsen med noob quaras ofc
Citera
2014-06-30, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
du kan alltid köra på yalahar quaras. körde alla mina bot ek's där och drog in runt 15k och 100k exp i timmen. jävligt tråkigt att manuella, men inte helt fel om man vill ha möney

man kör bara de 2 översta floorsen med noob quaras ofc

fan man blir ju lite sugen på att göra ett bot-acc och botta upp en knigge, bara för att testa hur långt man kommer innan bannen Dock aldrig bottat förut, så vet inte ens vart man börjar..

Annars kan du ju köra tasks för din lvl, så får du poäng där när du ändå håller på liksom
Citera
2014-06-30, 09:54
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klesken
I get it. Aja, tacktack.

Någon som vet nå hemligt bra huntingställe för knight lvl 50ish? Gått runt till de flesta jag känner till och de har varit jävligt upptagna, så just nu huntar jag Tarantulas for dat cash/task

Osäker om jag klarar drags effektivt(¿), Edron cyclo(¿), är tombs bra för knights? Inte lirat knight på säkert 5-6 år. Läst nått om Svargrond barbarians, men d låter jävligt upptaget.

85/78 skills, p-ammy, crus helm, demon shield, zaoan legs, boh, relic sword.
Carniphila tasken i tiquanda labratory, brukar va ledigt där
Annars finns det ju rätt så mkt:
Frost giants, mistrock cycs, magicians, cults yala/lb, Pirate yala/nargor, ice golems, quara scouts i svargrond, apes, drags edron, orcs edron, cyclopolis, lizards port hope, mutated humans, orc fort, coryms etc.
Citera
2014-06-30, 09:56
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
fan man blir ju lite sugen på att göra ett bot-acc och botta upp en knigge, bara för att testa hur långt man kommer innan bannen Dock aldrig bottat förut, så vet inte ens vart man börjar..

Annars kan du ju köra tasks för din lvl, så får du poäng där när du ändå håller på liksom
Cip bannar fan knappt folk längre, du tar dig enkelt upp till 250+ utan en bann.
Citera
2014-06-30, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Cip bannar fan knappt folk längre, du tar dig enkelt upp till 250+ utan en bann.

Ok, men vart börjar man då? Vilken bot ska man använda? Hur fixar man scripts osv? Är det lätt att sätta upp för en total nybörjare?
Citera
2014-06-30, 10:15
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
Ok, men vart börjar man då? Vilken bot ska man använda? Hur fixar man scripts osv? Är det lätt att sätta upp för en total nybörjare?
Xenobot, Windbot eller Ibot är de bästa botsen på marknaden atm. Hyfsat lätt med scripts då det finns rätt många gratis på forumen och även tutorials för nybörjare på hur man gör egna.
Citera
2014-06-30, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Xenobot, Windbot eller Ibot är de bästa botsen på marknaden atm. Hyfsat lätt med scripts då det finns rätt många gratis på forumen och även tutorials för nybörjare på hur man gör egna.

ok tack så mycket! Får väl se om man bottar upp något då
Citera
2014-07-01, 11:03
Medlem
Yamals avatar
Någon som har gps på Kenora som vill ha gps på någon annan world? xd
Citera
2014-07-01, 11:27
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Någon som har gps på Kenora som vill ha gps på någon annan world? xd

Lirar du där eller ska du flytta dit? Hur är det på den där världen, vad kan vi vanliga dödliga förvänta oss efter mergen?

Någon som har haft kicks på senaste tiden? Får lite random kicks ibland helt utan anledning och det är inget som tala för att det ligger på min sida, utan det är bara Tibia som fuckar.
Citera
2014-07-01, 13:00
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Lirar du där eller ska du flytta dit? Hur är det på den där världen, vad kan vi vanliga dödliga förvänta oss efter mergen?

Någon som har haft kicks på senaste tiden? Får lite random kicks ibland helt utan anledning och det är inget som tala för att det ligger på min sida, utan det är bara Tibia som fuckar.
Ska bara köra upp en gammal knight till 100 manuellt, har gear & grymma skills men typ 1-200k pure atm bara :<
Ingen koll på kicksen atm, bara spelat nån timma tbh
Citera
2014-07-02, 00:36
Medlem
presarios avatar
Tjena! Jag hade tänkt att att börja lira igen men har lite dilemmans att ta itu med. Jag gillar verkligen inte att hunta så min plan är att bara botta upp en master sorcerer så snabbt som möjligt. Jag och en polare spelade lite på Xerena senaste gången jag lirade och då drog jag level 34. Min "upplevelse" av servern var att det var en perfekt bottning server eftersom ingen jävel var online på servern. Så ska jag börja botta upp där och sedan transfera till den mest aktiva servern? Eller ska jag spela på Obsidia som det är runt 150~ spelare MEN där har jag också en level 90 ms som har eq och cash och sedan ska jag såklart transfera vidare.
Citera
2014-07-02, 13:52
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av presario
Tjena! Jag hade tänkt att att börja lira igen men har lite dilemmans att ta itu med. Jag gillar verkligen inte att hunta så min plan är att bara botta upp en master sorcerer så snabbt som möjligt. Jag och en polare spelade lite på Xerena senaste gången jag lirade och då drog jag level 34. Min "upplevelse" av servern var att det var en perfekt bottning server eftersom ingen jävel var online på servern. Så ska jag börja botta upp där och sedan transfera till den mest aktiva servern? Eller ska jag spela på Obsidia som det är runt 150~ spelare MEN där har jag också en level 90 ms som har eq och cash och sedan ska jag såklart transfera vidare.

Du kommer inte att behöva transfera, servrarna kommer att slås ihop. Obsidia är relativt tom iaf, men räkna med att dö om du bottar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in