Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-06-30, 14:39
  #1
Avstängd
boontings avatar
Skavsår, trångförhud och ett stort jävla förhud som äter upp hela ollonet dagen efter och man måste sitta på toan och hålla kuken rätt för att kunna pissa i toan utan att det blir en sprutfontän över hela badrummet. Sen så slösar ni 5-7 timmar på att göra något som påverkar kuken sexuellt (menar då i riktiga lägen). Varför kan ni inte hitta på något annat än tjackrunk? Motivera varför tjackrunk är så jävla bra, nästan allt jag läser på forumet handlar om tjackrunk.

edit: Tänk om en legaliseringsdebatt hade dykt upp då hade alla drogmotståndare berättat att 90% av sveriges amfetaminbrukare tjackrunkar konstant under ruset och hur ska man kontra det?
Citera
2014-06-30, 14:45
  #2
Medlem
ISkugganAvKorsets avatar
Just under ruset känns det som en bra idé att runka sönder soldaten till världens skummaste porr, men jag ångrar mig precis lika mycket varje gång som det gått ur.

Anledningen till att jag väljer att tjackrunka är för att det är sååå skönt! Men att komma är omöjligt, jag tänker bruka tänka för mig själv att jag ska "bara kolla på ett klipp!" men när det är slut så startar jag ett till och sen har det helt plötsligt gått 3 timmar.
Citera
2014-06-30, 14:57
  #3
Medlem
anonymnoss avatar
känns onekligen som att TS pratar helt av sina egna erfarenheter.

tror det är mest i dina vänskapskretsar det går till så här. sorry.
Citera
2014-06-30, 15:20
  #4
Medlem
Av sanna andledning som folk kör speedball (kokain+heroin) så gillar folk tjackrunk(amfetamin + orgasm.) Att starta med ett dopminrus och sedan låta ett endorfinrus "overpowera" är skönt.

Varför knarkar folk? För att det är skönt!
Varför runkar folk? För att det är skönt!

Kort svart: för att det är skönt....

Sen är det ju givetvis en bidragande faktor att stimulanter ökar sexualiteten för många men gör dom inkapabla att ha sex. Då är det lättare att runka så att dom kan ta all tid dom behöver utan att behöva tänka på att en partner inte ska bli uttråkad.
Citera
2014-06-30, 17:02
  #5
Medlem
Ett tjack runk känns alltid skönt, svårt att stå emot. Funderar på hur dopamin nivåerna påverkas. Har nån annan märkt försämrat rus på dosen efter och värre at?

Själv har jag märkt att ett runk pass i början på ett race försämrar allt på något sätt.
Citera
2014-06-30, 17:13
  #6
Medlem
orrecrists avatar
Att runka på tjack är lite som att komma hela tiden om ni förstår mig

Dom aldrig fått nått skavsår eller what so ever, fan har ni för klena kukar egentligen? Använd glidmedel säger jag bara..

Edit: Många år sedan jag gick på tjack mer eller mindre kontinuerligt..
Citera
2014-06-30, 19:53
  #7
Medlem
Risplockarns avatar
Jag svullnar upp så in i helvete, skavsår får jag sällan men det förekommer. Däremot tog jag E igår och drog en jäkel när jag var ensam, och kom på en 5 minuter. Det var helt sjukt. Måste varit mycket MDMA, eller en väldigt blå balle helt enkelt.
Citera
2014-06-30, 20:13
  #8
Medlem
trasens avatar
Har kompisar som kan sitta och tjackrunka i ett dygn i sträck, själv blir jag aldrig så sjukt sugen.
Citera
2014-06-30, 20:40
  #9
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasen
Har kompisar som kan sitta och tjackrunka i ett dygn i sträck, själv blir jag aldrig så sjukt sugen.
Jag är en av dem!

Efter en lyckad tjackrunk så SKA kuken dagen efter flagna, samt vara totalt illröd. Givetvis ska det vara smärtsamt i minst 3 dagar framöver för en EXTREMT lyckad session.
Citera
2014-06-30, 21:09
  #10
Avstängd
boontings avatar
Ni som runkar och gillar ruset man får, varför inte blanda tjack med någon annan drog istället? Jag menar, vanligt runk (utan tjack) till porr är redan bevisad att man får svårigheter med sex.

btw jag tjackrunkade första gången jag tog drogen men det tog max 30 minuter, fattar inte hur man kan hålla på över 3-6 timmar marathon.
Citera
2014-06-30, 23:25
  #11
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Ni som runkar och gillar ruset man får, varför inte blanda tjack med någon annan drog istället? Jag menar, vanligt runk (utan tjack) till porr är redan bevisad att man får svårigheter med sex.

btw jag tjackrunkade första gången jag tog drogen men det tog max 30 minuter, fattar inte hur man kan hålla på över 3-6 timmar marathon.

haha, 6h är ingenting, testa 14-15 timmar..
Citera
2014-07-01, 14:00
  #12
Avstängd
boontings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
haha, 6h är ingenting, testa 14-15 timmar..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback