Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-10-10, 12:20
  #37
Medlem
vargstars avatar
Haha, jag tycker det är najs o runka på tjack när man letar massa klipp och sen kommer efter 1-1,5 timme typ, haha.
Citera
2017-10-10, 22:11
  #38
Medlem
Pandarns avatar
Som tjej är det här fan ta mig den mest underhållande tråden jag någonsin läst på fb haha

Finns ju fördelar med att kunna hålla på konstant i timmar utan att fiffin tar någon större skada vid tjackintag. En blir ju jävligt öm om klittan i någon dag men det är bara lite skojsiga kittlingar
Citera
2017-10-10, 22:25
  #39
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Som tjej är det här fan ta mig den mest underhållande tråden jag någonsin läst på fb haha
Den här är bättre:
(FB) Tråden för oss extremrunkare, maratonrunkare och kroniska onanister(sammanfogad)
Citera
2017-10-11, 16:06
  #40
Medlem
Methoxetamines avatar
Jo, det finns inte så mycket kvar av den. Jag som började med 25cm numera är den nedflådd till knappa 20.

Save the rainforest dudes.
Citera
2017-11-20, 13:44
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
haha, 6h är ingenting, testa 14-15 timmar..
Två dygn!
Man får använda vaselin eller barnolja. Då klarar sig kuken skapligt.
Citera
2017-11-20, 16:26
  #42
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitapissaspy
Två dygn!
Man får använda vaselin eller barnolja. Då klarar sig kuken skapligt.

Såklart! Kör alltid på glidmedel, kukringar & rejält med glidmedel, självklart helrakad, mums!!
Citera
2017-12-27, 21:41
  #43
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Såklart! Kör alltid på glidmedel, kukringar & rejält med glidmedel, självklart helrakad, mums!!


Raps olja sen brukar de bli ha på sig trosor eller nyloN på senare dagar haha
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback