2014-06-30, 20:50
Medlem
JehovasSistaVittnes avatar
Näthatet är plötsligt inte lika allvarligt när det kommer från feminister som driver någon till självmord.
Citera
2014-06-30, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Jag laste igenom hans Twitter och vad han stod politiskt och asiktsmassigt ar solklart. Hade Lucas deltagit i debatten harinne sa ar det latt forestalla sig hur han blivit bemott, av den grupp som nu gar ut och grater over hans ode. Sanslost.

Avslöjande skrivet! Med andra ord, du gråter inte över hens öde?

Själv hör jag med stolthet till gråtarna, eftersom jag anser att alla unga människor borde få leva vidare, oavsett könsidentitet och sexuell läggning. Jag hade varit lika bedrövad även om det hade varit en ung kvinna eller ung man som hade tagit livet av sig med bedrövelse över näthat bland personens sista ord.
Citera
2014-06-30, 20:52
Medlem
wilts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Folk verkar helt ha glömt att det finns känsliga personer.

Här är mobbarna:

Elias
https://twitter.com/sommarskisser

Amanda
https://twitter.com/broderkent

Elias verkar ju helt sinnessjuk. En hel sida på twitter på en dag. Amanda verkar ju inte mycket bättre. Hoppas att dom näthatas lite nu då.

Konstiga människor det finns...
Citera
2014-06-30, 20:57
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JehovasSistaVittne
Näthatet är plötsligt inte lika allvarligt när det kommer från feminister som driver någon till självmord.

Joda det ar det def. Jag har daremot inte sett nagot "nathat" annu. Och tydligen ar det valdigt okansligt att be om ex. pa det.

En kommentar "vad du ar vidrig" (tror jag det var), ar det varsta hitills. Tro mig, visa mig hot/mobbning/forfoljelse sa kommer jag vara den forsta att halla med dig.
Citera
2014-06-30, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaytansson

Själv hör jag med stolthet till gråtarna, eftersom jag anser att alla unga människor borde få leva vidare, oavsett könsidentitet och sexuell läggning. Jag hade varit lika bedrövad även om det hade varit en ung kvinna eller ung man som hade tagit livet av sig med bedrövelse över näthat bland personens sista ord.
Tyvärr är det sant det är väldigt mycket krokodil tårar här från antifeminister som inte är särskilt toleranta men som nu ser de sin chans att kritisera feminism. Inte så snyggt.
Citera
2014-06-30, 21:02
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Jag har daremot inte sett nagot "nathat" annu.
Där får jag hålla med dig. Inte mycket till näthat.

Mycket värre än det som fick feministeliten att gråta ut i TV, förvisso. Där visade det ju sig att det var en en enda sosse som stod för "hatet" som dessutom var SMS och fysiska brev, dvs inget nät alls.

Alla är vi jämlika.
Citera
2014-06-30, 21:02
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaytansson

Nej, jag grater def. inte over hans ode. Jag tycker alla sjalvmord ar ytterst tragiska. Men grater nej. Det ar ytterst fa saker som far mig att grata, nar det val sker sa ar det uteslutande alltid nar grymheter mot barn uppdagas, och inte ens alltid da.

Men det ar fordjavligt att folk blir utsatta for hot och trakasserier online.
Citera
2014-06-30, 21:03
Medlem
(FB) Varför gillar feminister transor?

Misstänkte när jag startade tråden att feminister egentligen inte uppskattar transor och transsexuella män, nu vet jag. Feminismen är en ohelig allians mot vita heterosexuella män där alla får vara med men där olika grupper har absolut ingenting gemensamt annat än sitt hat mot just vita heterosexuella män. Snart får vi väl se feminister som näthatat en muslim till att spränga sig själv i luften.
Citera
2014-06-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Folk verkar helt ha glömt att det finns känsliga personer.

Här är mobbarna:

Elias
https://twitter.com/sommarskisser

Amanda
https://twitter.com/broderkent

Amanda verkar vara uppriktigt ledsen, men Elias verkar vara själaglad.
Citera
2014-06-30, 21:06
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Tyvärr är det sant det är väldigt mycket krokodil tårar här från antifeminister som inte är särskilt toleranta
Nu har du fått nåt om bakfoten. Som jag givit dussintals exempel på så tolererar vi "antifeminister" en hel del.

Vilka andra tolererar öppet hat i debattartiklar i de största tidningarna? Inte feminister i alla fall.

Ni offer-feminister bölar ju så fort ni inte får stå oemotsagda på bästa sändningstid och kallar all form av kritik av er fascism för näthat. "Sveland" säger jag bara.
Citat:
men som nu ser de sin chans att kritisera feminism. Inte så snyggt.
Det finns miljoner chanser att kritisera fascister. Detta är bara en av alla.
Citera
2014-06-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Tyvärr är det sant det är väldigt mycket krokodil tårar här från antifeminister som inte är särskilt toleranta men som nu ser de sin chans att kritisera feminism. Inte så snyggt.

Vi ges chansen att kritisera feminismen dagligen. Det råder ingen brist på tillfällen att kritisera dina polare.

Edit: sen på pucken.
Citera
2014-06-30, 21:09
Avslutad
Citat:
Jag laste igenom hans Twitter och vad han stod politiskt och asiktsmassigt ar solklart. Hade Lucas deltagit i debatten harinne sa ar det latt forestalla sig hur han blivit bemott, av den grupp som nu gar ut och grater over hans ode. Sanslost.
Spelar det någon roll hur han hade blivit bemött i en tänkt situation? Är inte huvudsaken hur han faktiskt BLEV bemött i en FAKTISK situation? Nämligen med hat och åtlöje av de människor han valt att ta parti för.

Du försöker flytta fokus, inget annat.

Citat:
Ursprungligen postat av JehovasSistaVittne
Precis.

Det fina hatet, som det så fint heter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in