Citat:
Ursprungligen postat av
werdes
Kan lägga till att jag använder chrome och har aldrig haft problem med Khan. Bra jobbat föresten, det där är mycket matte du har jobbat dig igenom.
Nja, det är bara dagisnivån som jag snart är klar med (den första nivån). Har inte lagt mycket tid alls och är bara uppe i 17% totalt. Är säker på att jag kommer att fastna sedan när jag har betat av allting upp till runt trigonometrin

Testade den nivån i för några dagar sedan för skojs skull och fick direkt något jag inte kunde, men som jag visserligen körde igenom efter att ha tittat igenom en genomgång (radianer). Har redan stött på en del obekanta saker på de andra nivåerna som visserligen var lätta, men det är alldeles säkert nyttig repetition. Prioriterar inte matteboken eller hp för tillfället, men en liten stund på Khan Academy varje dag ska jag i alla fall försöka hålla. Hoppas att det eventuellt kan hjälpa till på kvant för att få under 1.0 på den kvantitativa delen när man egentligen är intresserad och gillar matte är väldigt skämmigt. Har helt enkelt för kassa grunder och är alldeles för långsam just nu.