Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-26, 21:39
Medlem
Delarna borde gått in i röda opelns baklucka, det är en liten halvkombi, hon kanske hade svarta sopsäckar och att de låg där då hon jobbade
Citera
2014-06-26, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Delarna borde gått in i röda opelns baklucka, det är en liten halvkombi, hon kanske hade svarta sopsäckar och att de låg där då hon jobbade

Inga problem om hon var styckad. Hur tror du det luktade när hon körde iväg från jobbet på kvällen?
Citera
2014-06-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Ja det är frågan. Hur visste hon det? Hade någon informerat henne om det. Någon kanske mår extra dåligt nu.

Det kan ju ha vart precis vad som helst. En kompis kompis nämnde det, hon hade vart där dagarna innan, skrev en rad på valfritt media osv
Citera
2014-06-26, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipinene
Hon visste väl inte vad som skulle ske, eftersom JH haft ihop det med JA en stund så kan hon sagt typ: jag har glömt min "blabla" här skulle du kunna hämta den? så vänder sig LL och pang!
Eller vad som helst, hade någon fiende till mig knackat på min dörr o sagt något så hade iallafall inte jag tänkt på att bli nerslagen med hammare så fort jag vänder mig iallafall.

Om hon visste att det var JH som ringde på så borde hon kanske inte ha öppnat, dem var ju fiender enligt vad som framkommit.
Citera
2014-06-26, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Inga problem om hon var styckad. Hur tror du det luktade när hon körde iväg från jobbet på kvällen?

Shit vad fan tänker man då, när man går mot bilen, som stått i ev sol i några timmar, öppnar dörren, sätter sig i?
Citera
2014-06-26, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap

Knyter man säckarna brukar det inte lukta, i alla fall inte om ruttna äpplen som jag har dem till
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Hur skulle du göra om det ringde på dörren, du öppnade och möttes av någon som såg rasande ut?
Det känns logiskt att vända sig om och försöka fly tillbaka in i lägenheten. Och då vänder man bakhuvudet åt den arga personen.

Om denna nya info stämmer - att hon överföll LL på detta sätt - faller min teori att det började med verbalt bråk som övergick till handgemäng. Denna nya info gör det hela än mer rått.

Jag skulle börja med att använda kikhålet för att se vem som ringer på så tidigt, hade jag då sett att det var en fiende till mig som jag varit i slagsmål med flera gånger så hade jag hämtat en kniv, baseballträ, golfklubba eller annat innan jag öppnat och frågat vad personen i fråga ville.
Citera
Medlem
Willow1s avatar
När hon jobbar ligger Lollo i bagaget på bilen. Hon vill ha delarna under uppsikt för att minimera upptäckt. Och konstaterat faktum: JA är jägare och duktig på stycka råddjur mm. Hon har dör tillgång till vass kniv och hon måste haft typ såg kanske ett vasst stämjärn eller plåtsax?
Citera
2014-06-26, 21:45
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
När hon jobbar ligger Lollo i bagaget på bilen. Hon vill ha delarna under uppsikt för att minimera upptäckt. Och konstaterat faktum: JA är jägare och duktig på stycka råddjur mm. Hon har dör tillgång till vass kniv och hon måste haft typ såg kanske ett vasst stämjärn eller plåtsax?
Om hon redan låg i bagaget fanns det ingen anledning att stycka.
Citera
2014-06-26, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Knyter man säckarna brukar det inte lukta, i alla fall inte om ruttna äpplen som jag har dem till

Du får väl prova med 70kg fläskkarré en varm sommardag.
Citera
2014-06-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag skulle börja med att använda kikhålet för att se vem som ringer på så tidigt, hade jag då sett att det var en fiende till mig som jag varit i slagsmål med flera gånger så hade jag hämtat en kniv, baseballträ, golfklubba eller annat innan jag öppnat och frågat vad personen i fråga ville.

Jag har ingen fiende, så vitt jag vet, som skulle kunna mörda mig. Jag hade öppnat och frågat vad personen ville. LL kanske tom trodde att hon ville bli sams. Jag har några ovänner men jag skulle inte hämta vapen om de ringde på. Speciellt då de, som Jonna, är tidigare ostraffade.
Citera
2014-06-26, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Shit vad fan tänker man då, när man går mot bilen, som stått i ev sol i några timmar, öppnar dörren, sätter sig i?

Jag skulle tänkt "varför köpte jag inte en cab"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in