2014-06-19, 11:50
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Jag kan inte få det till att han säger fuckad hur mycket jag än försöker..

Har alltid förstått att han sa att han blev chockad, la inte märke till "fockad" förrän det där klippet.

Annars är ju alla ICA-reklamer totalt värdelösa nu för tiden, speciellt efter att den där nya Cindy kom in...
Citera
2014-06-19, 16:53
Medlem
Vilgotaans avatar
Den nya Telia reklamen. https://www.youtube.com/watch?v=_rHOtFWo11Y
Citera
2014-06-23, 18:51
Medlem
irrblosss avatar
Usch jag kräks. Den nya Vitaepro-reklamen är så sjukt pinsam. Den har ju aldrig varit bra med sin usla dubbning, men den nya slår alla rekord. I den nya är det en man som dansar och sjunger så uselt.
Citera
2014-06-23, 19:07
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Usch jag kräks. Den nya Vitaepro-reklamen är så sjukt pinsam. Den har ju aldrig varit bra med sin usla dubbning, men den nya slår alla rekord. I den nya är det en man som dansar och sjunger så uselt.
Du är inte den enda som kräks kan jag meddela! Fruktansvärd reklamfilm
Citera
2014-06-24, 09:09
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:

Tycker den är helt okej.

Det enda jag tycker är lite konstigt är att han sjunger att nu när han tar Vitaepro så "pumpar hjärtat blod". Jag undrar vad det pumpade innan, om det ens pumpade alls?
Citera
2014-06-25, 08:04
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Du är inte den enda som kräks kan jag meddela! Fruktansvärd reklamfilm

En man??? Det är ju jättebebisen Nicklas Wahlgren...
Fruktansvärd reklam
Citera
2014-06-25, 09:01
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
En man??? Det är ju jättebebisen Nicklas Wahlgren...
Fruktansvärd reklam
Aha... Tyckte han såg lite bekant ut på något vis...
Citera
2014-06-25, 17:49
Medlem
brianmolkos avatar
Bauhaus, det måste bli bra, låter som konstig svenska och Tommy Nilsson

Panta Mera med några killar som pantar och rädda världen och gå till affären och flörtar ? Vad fan sjunger de
Ser dessutom som Darin flörtar med Donnie Wahlberg

Någon reklam med en otäck Zebra för glasögon är det samma som gör reklam för FIIIna solglasögon på köpet?

Reklamen med otäcka fåret, för massa parodi på filmtitlar och finansiärer som säger nej

HEEEJ jag heter Orvar, reklam för något program med Orvar Säfström

Länsförsäkringars reklam för en app när folk har filmat sig själva och säger en massa strunt
appa mig hit och ditt

Sen triss eller vad det är där ett ungt hipsterpar från Stockholm blir uttittade som konstiga av några äldre bofast gotlänningspar(?)
Senast redigerad av brianmolko 2014-06-25 kl. 17:52.
Citera
2014-06-26, 09:15
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jag börjar tröttna rejält på reklamen med den lesbiska bruden som inte riktigt vågar komma ut och lider helvetets alla kval för att någon frågar om hon träffat en kille om och om igen.
Citera
2014-06-26, 11:26
Medlem
Vilgotaans avatar
Den animerande gubben i Canal Digital reklamerna.
Citera
2014-06-26, 21:06
Medlem
donaukinds avatar
Sören när han leker amerikansk politiker vid grillen. Snälla dö bara. Kan de inte bara göra en video där han torteras till döds istället, är inget fan av MBG forat men det här skulle jag inte ha något emot.
Citera
2014-06-26, 23:53
Medlem
Vilgotaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Sören när han leker amerikansk politiker vid grillen. Snälla dö bara. Kan de inte bara göra en video där han torteras till döds istället, är inget fan av MBG forat men det här skulle jag inte ha något emot.
Håller med är riktigt trött på dem reklamerna nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in