2013-09-02, 09:44
Medlem
aeons avatar
Börjat störa mig på hitta.se reklamen. Grabbarna har problem med bilen, ber en tjej om hjälp och får ett drygt jävla svar om att de ska använda hitta.se istället. Fuck off bitch!
Citera
2013-09-02, 15:33
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Mitt nya irritationsobjekt är tveklöst Mc Donalds-reklamen på barnkalaset

Snäll farmor, som kanske har det jätteknapert vill ge sitt barnbarn en present och köper en bankbok så att ungen har något att spara på. Sätter in 20 spänn. Bortskämda äckelungen blir sur och man ser i hennes fula, fräkniga face att hon minsann skall köpa cheeseburgare och glufsa i sig så fort kalaset är slut. Trots att det står en präktig tårta på bordet! Bortskämda fettoslyngel, vet hut!
Citera
2013-09-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven

Snäll farmor, som kanske har det jätteknapert vill ge sitt barnbarn en present och köper en bankbok så att ungen har något att spara på. Sätter in 20 spänn. Bortskämda äckelungen blir sur och man ser i hennes fula, fräkniga face att hon minsann skall köpa cheeseburgare och glufsa i sig så fort kalaset är slut. Trots att det står en präktig tårta på bordet! Bortskämda fettoslyngel, vet hut!

Det syns att det är ett besvärligt barn. Men en bra representant för McDonalds dock, kroppshyddan antyder frekventa besök hos deras "restauranger"...
Hatar oxå reklamen, men måste säga att även farmodern retar upp mig. Farmor är en snål kärring som inte ens vill kosta på sitt barnbarn en present utan vill komma så billigt undan som möjligt, och maskerar snålheten med att räntan ju kan öka "rikedomen".
Citera
2013-09-03, 15:04
Medlem
En reklam jag hatade jävligt intensivt men som det var länge sen jag såg nu, är den där med kossorna i Bregott-fabriken. Hoppas de lagt ner den för gott.
Icas reklamfilmer är också bara jävla för mycket. De var kul i början, för typ 8-9 år sen, men nu hatar jag "Ulf" som bara blivit överdrivet parodisk i sin dumhet. Jerry är den enda som ger nån behållning, trots att han (eller tack vare?) är mongo.
Citera
2013-09-04, 20:43
Medlem
Quantaxs avatar
OK-Q8 igen, den lismande skäggtalibanen ska ha sitt j.a gallersläp på 8 kubik i röven blandat med pulvermos & kaffe. Häng sedan upp din satans varningsflagg för utstinkande last där bak någonstans.
Citera
2013-09-04, 20:53
Bannlyst
Citat:

Vem fan köper en bankbok med 20 kronor i? Värsta jag hört.

Men ja, ungen är så jävla ful. Ser ut som en rödhårig padda.
Citera
2013-09-04, 22:14
Medlem
unicaps avatar
Comhem reklamerna med dom där tvillingarna stör jag mig alltid på.
Citera
2013-09-04, 22:22
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicap
Comhem reklamerna med dom där tvillingarna stör jag mig alltid på.
då är du fan ensam.
Citera
2013-09-06, 00:07
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaoKahn
Vem fan köper en bankbok med 20 kronor i? Värsta jag hört.

Men ja, ungen är så jävla ful. Ser ut som en rödhårig padda.

Tja, min mormorsmor brukar sticka åt mig 20 kronor när vi ses, för att visa att hon tycker om mig. Nej, 20 kronor är verkligen inte mycket, absolut inte för mig som är vuxen. Men det är gesten som räknas och det värmer i hjärtat varje gång en så gammal människa ger en någonting.

Sen handlar det om sunt, jävla hyfs att bli glad åt presenter, oavsett hur mycket det är värt. Farmodern kunde lika gärna inte gett äckelungen ett skit. Och det är la vad hon förtjänar egentligen.
Citera
2013-09-06, 00:57
Bannlyst
Citat:
Tja, min mormorsmor brukar sticka åt mig 20 kronor när vi ses, för att visa att hon tycker om mig. Nej, 20 kronor är verkligen inte mycket, absolut inte för mig som är vuxen. Men det är gesten som räknas och det värmer i hjärtat varje gång en så gammal människa ger en någonting.

Sen handlar det om sunt, jävla hyfs att bli glad åt presenter, oavsett hur mycket det är värt. Farmodern kunde lika gärna inte gett äckelungen ett skit. Och det är la vad hon förtjänar egentligen.

Haha, jo jag förstår vad du menar.

Jag skiter egentligen i vad hon hade gett ungen, varje gång jag ser hennes grod-liknande ansikte med det där röda håret så fylls jag av hat, och jag vill hugga ungen till döds.
Citera
2013-09-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Jävla reklamen som jag inte minns vad den är för, där nån fan som inte vet att man räcker ut tungan för att hälsa i Tibet! Särskilt spyr jag på den vidrigt asgarvande slow motion-kvinnan!

Vilket företag är det bakom reklamen?
Citera
2013-09-06, 21:39
Medlem
Vitapro!

Käka lite efedrin o en kanna kaffe ist så blir du pigg gamlingjävel vafan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in