2006-09-12, 19:00
Medlem
hazard simpsons avatar
Ljudet på canal+sport när reklamen kommer. Jag vill på fullt allvar träffa den ansvarige.
Citera
2006-09-12, 20:07
Medlem
nästan så att alla comhem-reklamer tar priset...fy fan vilka skrikiga och jobbiga jävla reklamer!
Citera
2006-09-12, 23:39
Medlem
hdtv reklamen för nått tv/kabel bolag när dom jämför vanlig tv med hdtv...
hur ska man kunna göra det på en vanlig tv? så jävla jävlajävlajävlajävlajävlajävlajävlajävla idiotiskt
Citera
2006-09-12, 23:49
Medlem
uNderdog_101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolonyou
hdtv reklamen för nått tv/kabel bolag när dom jämför vanlig tv med hdtv...
hur ska man kunna göra det på en vanlig tv? så jävla jävlajävlajävlajävlajävlajävlajävlajävla idiotiskt

Inte fullt så idiotiskt som du verkar tycka.
De gör en relativ jämförelse där de utgår från att den högra sidan av skärmen har HD-upplösning och sänker den vänstra delens uppösning med så många procent som skillnaden mellan HD och vanlig TV är.
Citera
2006-09-16, 22:30
Medlem
vinbras avatar
Värsta reklamfilmen

Vilken tv-reklam får er att snabbast instinktivt byta kanal?

För mig är det just nu utan tvekan Rädda barnen-reklamen, som är plågsamt tråkig. I den ena zoomas det ut i ett öga och den andra i ett stridsvagnskanonrör.
Citera
2006-09-16, 22:38
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra

För mig är det just nu utan tvekan Rädda barnen-reklamen, som är plågsamt tråkig. I den zoomas det ut i ett öga och den andra i ett stridsvagnskanonrör.

Jag byter också kanal varje gång den visas. Sedan är ju musiken rent förskräcklig...

En annan som får mig att fumla hysteriskt efter fjärrkontrollen är Toyotas "Det här är Roger..." - maken till värdelös bilreklam har man aldrig sett.
Citera
2006-09-16, 22:53
Medlem
bjäbb bjäbbs avatar
All reklam.
Citera
2006-09-16, 23:02
Medlem
swebarbs avatar
Telenor reklamen, går mig riktigt på nerverna nu alla dom fjantarna som spelar så roliga.. usch fyfan för sån skit reklam bara pinsamt.
Citera
2006-09-16, 23:06
Bannlyst
Jag byter alltid kanal så fort det är reklam, man vet ungefär hur länge det brukar ta för reklamen att rulla.
Citera
2006-09-16, 23:22
Medlem
orkavaraserioss avatar
Brukar sällan kolla på reklam, men den där rädda barnen reklamen går mig på nerverna, även ipren reklamerna.

Edit: Stavfel.
Citera
2006-09-16, 23:52
Medlem
mrGlobes avatar
Brukar byta kanal när tanten som pratar om kvinnor med svamp i underlivet kommer fram på tv´n. Måste vara världens tråkigast tant och hon har säkert mer svamp än någon annan...
Citera
2006-09-16, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra

För mig är det just nu utan tvekan Rädda barnen-reklamen, som är plågsamt tråkig. I den ena zoomas det ut i ett öga och den andra i ett stridsvagnskanonrör.

Jag ser aldrig på reklamen, byter alltid kanal när reklam visas. Så jag vet faktiskt inte vilken reklam som är "den värsta" nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in