Citat:
Det är mycket enkelt, det handlar om de försvunna inlägg som IR5 klagar på i den video som han gjort. Dessa är tre till antalet, och de som vi diskuterar här.
Nu fokuserar vi på de tre inlägg som den senaste rundan av klagomål gällde, och av dessa har vi fått visa användarna på ett. Detta är utan tvekan det minst OT av dessa inlägg
Nu fokuserar vi på de tre inlägg som den senaste rundan av klagomål gällde, och av dessa har vi fått visa användarna på ett. Detta är utan tvekan det minst OT av dessa inlägg
Fast det gör vi ju inte.Det är bara du som försöker tvinga tråden till det.Jag vittnade om något jag sett och IR5 gick med på att visa inlägget och det var inte OT
.Du kan annars peka på något som är OT i inlägget.IR5s video var nog ett svar till Lamehater om modsens "motivering" och hans hänvisning till regelverket.Modsen skriver att han inte behöver motivera beslutet.
Ser inte någonstans där IR5 skulle vara intresserad av att ta upp någon runda av klagomål.
Citat:
Visst kan man märka det, men det finns också fall då det kan vara lite svårare att upptäcka direkt.
Detta gäller trådar som får mycket inlägg då nya sidor uppdateras hela tiden och skribenten själv är upptagen med att svara på inläggen. Visst kan det hända att man missar något som försvinner?
En annan sak som är viktigt att poängtera gäller moderatorers samt admins sätt att motivera sig. Här vill jag vända mig till gänget som hävdade följande;
(FB) Moderatorer censurerar/varnar i allt högre grad (pga rasism eller andra egna agendor)
Jag rekommenderar att vår godtrogne skribent och andra skribenter med liknande förhastade slutsatser lugnar ner sig lite.
Jag ger tråden ett konkret exempel, detta exempel är kopior från PM.
SVAR;
Skribenten svarar tillbaka;
Moderatorn svarar tillbaka;
Synpunkter?
Detta gäller trådar som får mycket inlägg då nya sidor uppdateras hela tiden och skribenten själv är upptagen med att svara på inläggen. Visst kan det hända att man missar något som försvinner?
En annan sak som är viktigt att poängtera gäller moderatorers samt admins sätt att motivera sig. Här vill jag vända mig till gänget som hävdade följande;
(FB) Moderatorer censurerar/varnar i allt högre grad (pga rasism eller andra egna agendor)
Jag rekommenderar att vår godtrogne skribent och andra skribenter med liknande förhastade slutsatser lugnar ner sig lite.
Jag ger tråden ett konkret exempel, detta exempel är kopior från PM.
SVAR;
Skribenten svarar tillbaka;
Moderatorn svarar tillbaka;
Synpunkter?
Det blir ju två fel nu!
Citat:
Nja,slarvigt raderat?Hur slarvigt då?Kunde inte slarvet fixas trots skribentens begäran om rättelse?Min personliga uppfattning är att det inte är censur men att inlägget är slarvigt raderat då det i mina ögon absolut inte är offtopic eller raderingsvärt eftersom det är relevant för ämnet. Tråden behandlar trots allt olika aspekter i Syrien-konflikten och inlägget som visats tillför ett mervärde till tråden genom att belysa hur bland annat legosoldater åker dit för att spä på konflikten. Misstaget användaren gjorde var att hen inte namngav just den här legosoldaten, men det ska inte behövas heller då inlägget hade stått kvar om länkarna inte fanns med. Inlägget drar trots allt upp en väldigt intressant aspekt i konflikten.
Platsar inte inlägget i tråden borde det skapas en separat tråd där man kan diskutera legosoldater i Syrien-konflikten.
Platsar inte inlägget i tråden borde det skapas en separat tråd där man kan diskutera legosoldater i Syrien-konflikten.
Försökte sätta mig i modsens position för att få ett annat perspektiv på det hela.
Moderatorn har censurerat snubben!
Senast redigerad av Literal 2014-06-23 kl. 14:48.
Senast redigerad av Literal 2014-06-23 kl. 14:48.