Jag - och det är då min helt personliga, ickeflashbackanknutna åsikt - kan ju bara konstatera att det bland ett par hundra tusen aktiva användare alltid kommer finnas en handfull som ständigt håller igång ett par konspirationstrådar här i detta delforumet. Det mals på sida efter sida med svepande anklagelser om att moderatorer håller varandra om ryggen, att det finns en dold agenda osv.
Trots detta så har ingen - noll, zip, nada - av de ca 350 moderatorerna som passerat genom åren reagerat på detta. Inte heller tycks speciellt många av alla dessa användare ha sett den systematiska radering av vissa åsikter som påstås försigå.
Så nej, det är inte Illuminati, judarna, SÄPO, Frimurarna eller Bilderberggruppen som står bakom någon agenda utan det är endast Flashback och den enda agendan är att man ska få yttra vilka åsikter som helst under det
publika regelverk som finns. Varken mer eller mindre.
Med det lämnar jag denna tråd och ägnar mig åt den konkreta och mer verklighetsanknutna kritik/frågor/synpunkter som också finns här i forumet och förtjänar sina svar, och inte att dränkas i detta ständiga foliehatteri.